Pakolaisuus

Olen kuullut turvapaikanhakijoiden hakeutuvan esimerkiksi Suomeen pelkästään sosiaaliturvan perässä.

Tuon ehdonhan käsittääkseni täyttää jo kaksi Suomeen pelkästään sosiaaliturvan perässä hakeutunutta turvapaikanhakijaa. Olisi aika epätodennäköistä ettei heitä 30 000 hengen joukosta löytyisi. Toisaalta kiistaton todistaminen on aika vaikeaa, jos turvapaikanhakijoiden omakaan lausunto asiasta ei riitä.

Ja luonnollisesti se ei riitä, jos koko viestin ainoa tarkoitus on "Te olette tyhmiä natseja ja älyllisesti alivertaisia" -tyyppinen lällättely kauneimpaan uhmaikätyyliin.
 
Tuon ehdonhan käsittääkseni täyttää jo kaksi Suomeen pelkästään sosiaaliturvan perässä hakeutunutta turvapaikanhakijaa. Olisi aika epätodennäköistä ettei heitä 30 000 hengen joukosta löytyisi. Toisaalta kiistaton todistaminen on aika vaikeaa, jos turvapaikanhakijoiden omakaan lausunto asiasta ei riitä.

Ja luonnollisesti se ei riitä, jos koko viestin ainoa tarkoitus on "Te olette tyhmiä natseja ja älyllisesti alivertaisia" -tyyppinen lällättely kauneimpaan uhmaikätyyliin.

Mietippä ite... :ROFLMAO:
 
Pienimuotoinen kohtaaminen eilen.

Koiran päiväkävelyllä ajattelin kulkea pienen paikallisen uimarannan kautta. Siellä on normaalisti arkipäivänä, päiväsaikaan, hiljaista ja voin ehkä jopa uittaa koiraa järvessä, kun se siitä niin tykkää.
Tällä kertaa parkkipaikalla oli kuitenkin pari autoa, ja kun kävelin rantaa kohti, huomasin että ihmisiäkin oli paikalla. Tarkemmin kun rupesin katselemaan, niin mitäpä näin?

Pari nuorta ananastukkaa pelasi frisbeellä lentopalloverkon molemmin puolin, pelkissä uimahousuissa ja melkoisella naurunmekastuksella. Kentän viereisellä puistonpenkillä istui kaksi kappaletta keski-ikäisiä, keskivartalo-lihavia kanta-suomalaisia naishenkilöitä, yhtä iloisesti mekastaen ja kännyköillään salskeita nuorukaisia kuvaten.

Vähän tuli sellainen tunne, että varttuneempaan ikään ehtineet siinä kuvailivat yksintulleita poikalelujaan. Koko hommasta jäi sellainen hieman iljettävä fiilis. Hetken katselin menoa, sitten rupesi sen verran inhottamaan että käännyin pois. Mitään kiellettyähän tuossa ei tapahtunut, mutta silti, tähän kuvioon olen törmännyt jo monta kertaa aikaisemmin. Nuori kulttuurinrikastuttaja, ja umpirakastunut, kolmekymmentä vuotta vanhempi naishenkilö joka ei oikein osaa pitää näppejään erossa nuorukaisestaan. Aika selvä kuvio, vaikka sitä aina selitetäänkin "auttamisen halulla". Taitaa olla ihan jostain muusta halusta kiinni.

Kävelyä jatkaessani mietin, että mitä jos tuossa äskeisessä olisi kuvio toisinpäin? Pari isomahaista keski-ikäistä äijää kuvailemassa nuorten tyttösten kirmailua rannalla. Olisiko se ollut yhtään sen iljettävämpää? Minusta ei.
 
Viimeksi muokattu:
Olen kuullut turvapaikanhakijoiden hakeutuvan esimerkiksi Suomeen pelkästään sosiaaliturvan perässä.

Täysin kestämätön väite. Kun maailman kriisipesäkkeitä katsoo, siellä on ihan oikeaa kidutusta ja vainoa ja koteja pommitettu muusiksi. Kyllä heitäkin Suomeen otetaan ja tulee. Tahtovat jäädä vain kansainvaellusten jalkoihin, etenkin naiset ja lapset.
 
Täysin kestämätön väite. Kun maailman kriisipesäkkeitä katsoo, siellä on ihan oikeaa kidutusta ja vainoa ja koteja pommitettu muusiksi. Kyllä heitäkin Suomeen otetaan ja tulee. Tahtovat jäädä vain kansainvaellusten jalkoihin, etenkin naiset ja lapset.

Tavallaan on, tavallaan ei. Todellisia pakolaisia on joukossa, mutta mikä saa heidät hakeutumaan kauas pohjolaan, lukuisien turvallisten maiden halki? Turvaa löytyisi lähempääkin, yleensä jo heti siitä naapurimaasta.
Tänne asti tullaan nimenomaan sen paremman sosiaaliturvan seireeninkutsun takia. Kun kerran pakosalla ollaan, niin ollaan sitten sellaisessa paikassa missä elämä on helpointa ja mukavinta.
 
Painajainen Saksassa: Isisin seksiorjana ollut jesidityttö kohtasi raiskaajansa kadulla
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201808212201149763_ul.shtml
Raiskaaja alkoi vainota
Pari vuotta sitten Ashwaqista tuntui, että joku seurasi häntä. Nuori nainen oli palaamassa koulusta kotiinsa pakolaiskeskukseen.
- En nähnyt hänen kasvojaan kunnolla, mutta olin kauhuissani. Hän seurasi minua kotiin saakka. Kerroin äidilleni, mutta hän vakuutti kaiken olevan kunnossa. Hän sanoi: Tämä on Saksa, eikä kukaan voi vahingoittaa sinua, Ashwaq muistelee nyt Irakissa.
Ashwaq jatkoi elämäänsä, kunnes eräs mies pysäytti hänet matkalla kotiin tämän vuoden alkupuolella.
- Joku pysäytti minut. Jähmetyin, kun näin hänen kasvonsa. Hän oli Abu Humam. Hän näytti siistimmältä eurooppalaisissa vaatteissa, mutta hänellä oli yhä sama parta ja ruma naama.
- Menin sanattomaksi, kun hän alkoi puhua minulle saksaksi "Sinä olet Ashwaq? Etkö olekin?" Olin kauhuissani.

Ashwaq kiisti.
- Kyllä sinä olet Ashwaq ja tunnet minut oikein hyvin. Olen Abu Humam, ja olit jonkin aikaa kanssani Mosulissa. Tiedän missä asut, kenen kanssa asut ja mitä teet, Abu Humam sanoi.
Ashwaq pakeni läheiseen supermarkettiin ja odotti, kunnes hänen kiduttajansa oli poistunut. Kotona hän kertoi veljelleen, mitä oli tapahtunut. Seuraavana päivänä hän meni keskuksen johtajan puheille, ja poliisille tehtiin ilmoitus. Poliisi tunnisti miehen turvakamerakuvasta.
- Poliisi sanoi, että mies oli myös turvapaikanhakija, eivätkä he voineet tehdä asialle mitään. He antoivat minulle vain numeron johon soittaa, jos Abu Humam häiritsisi minua. Tuon vastauksen jälkeen päätin palata Kurdistaniin enkä palaisi enää koskaan Saksaan.
Hyvä meininki Saksassa. ISIS terroristille ei voi tehdä mitään, koska on turvapaikanhakija.
 
Muistaako joku muuten sen suomalaisen kundin, joka haki turvapaikkaa Belgiasta asevelvollisuudesta kieltäytymisestä saatuun vankilatuomioo vedoten.

Mielenkiintoinen veto. Kauankohan sai olla Belgiassa odottelemassa?
 
Täysin kestämätön väite. Kun maailman kriisipesäkkeitä katsoo, siellä on ihan oikeaa kidutusta ja vainoa ja koteja pommitettu muusiksi. Kyllä heitäkin Suomeen otetaan ja tulee. Tahtovat jäädä vain kansainvaellusten jalkoihin, etenkin naiset ja lapset.

Tämä lainaamasi oli siis Eskolinin viesti.
 
Eskolin teeskentelee, ettei tajua että tässä puhutaan nimenomaan muualta tuotavien, yhteiskunnan rahoitusta rasittavien ihmisten asiasta - ei maan omien asukkaiden. Faktahan on se, että ilmeisesti n. 30% ihmisistä on yhteiskunnassa nettomaksajina (Perheen tasolla en kuulu niihin itsekään). Nimenomaan tämän 70%:in kannattaa muistaa, että paine sille lopulle 30% (ja tämä prosentti pienenee tätä menoa) JA nettosaajina olevalle enemmistölle kasvaa jatkuvasti, kun tulee lisää väkeä täysin nautintaoikeuksin mutta ilman edes edellytyksiä mennä työelämään, nettomaksamisesta puhumattakaan.

1+1 ei ole 3 vaikka kuinka haukuttaisiin numeroa 2 rasismista ja tyhmyydestä.

 
Back
Top