En kannata.Ihan periaatteesta:
Kannatatko myös Venäjän toimia Ukrainassa?
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En kannata.Ihan periaatteesta:
Kannatatko myös Venäjän toimia Ukrainassa?
Ja paskat. Minä en tunne mitään solidarisuutta niitä Paskastanista tulleita kohtan. Tunnen solidarisuutta suomalaisia kohtaan enkä edes kaikkia suomalaisia kohtaan.
Pohjoismaisilta luterilaisilta ja katolilaisilta kirkonjohtajilta kannanotto Turkin ja EU:n rajakysymykseen
Pistävät suomalaiset takamaastoon täyttelemään kaavakkeita ja varastoja järjestelemään.Niin minä tekisin kun tietää suomalaisten sääntöihin sitoutumisen ehdottomuuden.
Ja paskat. Minä en tunne mitään solidarisuutta niitä Paskastanista tulleita kohtan. Tunnen solidarisuutta suomalaisia kohtaan enkä edes kaikkia suomalaisia kohtaan.
En kannata.
Orpo miettii, että voiko osallistua...
Perussuomalaiset ilmoitti perjantaina tekevänsä eduskunnassa välikysymyksen Suomen linjasta siirtolaiskriisin ehkäisemiseksi. Puolue vaatii hallitukselta linjauksen, miten Suomi toimisi rajoillaan ja turvapaikkapolitiikassa, jos kriisi ulottuisi tänne saakka.
Lisäksi perussuomalaiset haluavat tarkennuksia kysymykseen, miten Suomi tukee tilanteessa Kreikkaa. Se jäi epäselväksi torstaina eduskunnan kyselytunnilla.
Kokoomus päättää osallistumisestaan välikysymykseen ensi viikolla.
Ts.fi
sisärajatarkastusten palauttaminen, joka ”on suoraan työttömyyttä Suomessa lisäävää”.
Värikkäät siivoojat ja bussikuskit loppuu, jos rajoja ryhdytään valvomaan, ja keitä kela sitten elättää? Meillä on varaa ja tilaaNyt mä olen ihan äimän käkenä!
Miten se että passit tarkastetaan ja passittomia ei päästetä maahan lisää työttömyyttä?
Kyllähän tavarat ja tuotteet pääsee vapaasti liikkumaan vaikka matkustajien passit katsotaan.
Ymmärtääkseni sen shiiayhteisö on Venäjän kamuja...Olikos rauhantakeen iranilaiskavereilla jotain yhteyksiä Saksaan ja Venäjälle?
Ihan periaatteesta:
Kannatatko myös Venäjän toimia Ukrainassa? Vai onko tämä rajojen uudelleenpiirtely mistä syystä hyväksyttävää toisien tekemänä?
En kannata.