Honcho
SMLNKO M/83
Kaikki lailliset keinot immigranttitulvalle vastaan laittamiseen tulee ottaa käyttöön. Täällähän taisi olla loistava esimerkki mm. verkkovaikuttamisesta irakilaisten käyttämille fb-sivuille ja "facebook-hysterisointi" sai aikaan tavallisten kunnon ihmisten mielenosoituksen Tornioon, mikä taas laittoi vauhtia asioihin. Täytyy löytää vaikuttamisen paikat ja kohteet.
Tästä olen samaa mieltä. Jos poliitikkojen ainoa "tosipaikka" on edarivaalit, niin saavat turhan vapaat kädet toimia kuten toimivat. Arvostan mielenosoitukseen menneitä, itse en varmaan kehtaisi mennä moiseen. Tässä suhteessa 90% suomalaisista on kuten minä, jokin "keskustelutilaisuus" koulun jumppasalissa (South Parkin tyyliin) on kylläkin 'sallittu' paikka purkaa tuntoja, mutta "miekkarit" tuntuvat hieman junteilta, rasismikortin pelko on isoa. Hienoa tuolla pohjoisessa se, että nimenomaan tavallisia ihmisiä oli mukana, eikä mitään lihavia partanatseja ilman aluspaitaa.
Onneksi tämä internet-hysteria on avannut nykyisin uuden paikan missä introvertit suomalaisetkin kehtaavat vaikuttaa... Jotkuthan toki tätä kehitystä nimenomaan vihaavat. Itse pidän hyvänä.