Merkelin virhe.
Kyllä, juuri tämä on ongelma. On huomioitavaa, että nyt edelleen jatketaan tällaista lässyn lässyn -politiikkaa ja edelleen neuvotellaan Turkkia Euroopan Unionin jäseneksi.
Ei helvetti, Turkilla ei oikeasti ole mitään asiaa EU:hun. Turkki ei ole eurooppalainen maa eikä sen kansa ole eurooppalaista, joten tämän naiviuden voisi mielestäni lopettaa.
Missä ovat ne kovat johtajat jotka ymmärtävät, että EU voi kämähtää jo ihan omiinkin heikkoihin valtioihin ja tämän vuoksi
kokonaan toiselta arvopohjalta tulevia maita ei pidä ottaa mukaan? Turkki on kokonaan toisenlaisen arvopohjan maa. Olen koko ajan tässä keskustelussa tuonut esille, että islamilaiselta pohjalta tulevat kansanjoukot eivät kuulu Eurooppaan.
Siirtolaisilla kiristäminen (Turkki)
Eikä tämä jo osoita, millaisesta "kumppanista" on kysymys"? Herätkää ihmiset.
Jos maa ei mitään muuta keksi EU jäsenyyden kauppatavaraksi kuin siirtolaisilla kiristämisen niin on aika huonosti asiat. En muutenkan laittaisi painoarvoa Merkelin neuvotteluihin, hänen pakolaispolitiikkansa kun kärsii jo nyt Saksassa inflaatiota ja henkilökohtainenkin suosio rämpii entistä alempana. Siirtolaisten osalla EU:n pitää nyt vetäytyä kilpimuodostelmaan, sulkea ulkorajat, torjua islamilaisten raavaiden miesten invaasio, sekä näin näyttää Erdoganille mitä Euroopassa oikeasti halutaan. Jos Merkel vielä pääsee lisää sössimään tällä siirtolaisasialla, niin minä alan pikkuhiljaa siirtymään siihen leiriin joka mielellään lähtee EU:sta.
Suomi jossa minä haluan elää ei ole isalmistinen.
Muistin virkistämiseksi peruspaketti taas luettavaksi niille joilta se vielä puuttuu
https://aikapommi.wordpress.com/
ps. Ihmisten ihonvärillä ei ole väliä, mutta radikaalisti toisenlainen
arvopohja on riittävä syy vastustaa hiekkamaista tulevaa siirtolaisuutta. Kaikki lähtee arvoista. Kaikki.
.