Bushmaster
Greatest Leader
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015090120276932_ul.shtml
http://www.faz.net/aktuell/politik/...-die-ganze-eu-aufgeteilt-werden-13775633.html
Saksalaislehti Frankfurter Allgemeine kritisoi vastuuta turvapaikanhakijoista pakoilevia Itä-Euroopan maita.
Näin tämä taisi mennä:
Puhelimenpirinää
- Haloo, Suomen hallitus, kuinka voin aut....
- Merkel tässä. Kuka on puhelimessa?
- ööö...olen Sipilän Juha, Suomen uusi pä....
- Kuka? En tiedä kuka olet. Onko Stubb siellä?
- Onhan hän, mutta...
- Anna puhelin Stubbille!
- M...m...mut....
- Stubbille!
- Alex tässä moi Angel....
- Herra Stubb, sinä et minua nyt Angeleeraa. Kuka siellä sitäpaitsi vastasi puhelimeen?
- Sipilän Juha, mun uus pomo!
- Väärin, Stubb, MINÄ olen edelleen pomosi, ellet halua sitten jäädä sinne perähikiään loppuiäksesi. Ist das klar?
- K....k....kyllä rouva Merkel.
- Herra Stubb, juttu on niin että typerät amerikkalaiset tyrivät koko lähi-idän ja nyt sieltä tulvii populaa yhden Suomen verran.
- Niin.....?
- Ellet kuuntele nyt tarkkaan ja tee mitä käsketään, lähetämme koko populan sinne.
- Jawohl!
- Muistatko keitä olivat Molotov ja Ribbentrop?
hiljaisuus
kuiskutus: " Timo, keitä olivat Molotov ja Ribbentrop"
- Stubb! Oletko siellä vielä?
- Jawohl!
- Asia on niin, että Obama ja Putin ovat nyt uudet M&R, ja luen sinulle nyt sanasta sanaan herra Obaman viestin Suomelle. Onko sinulla kynä ja paperia?
- Ky...ky....kyllä.
- No niin. Tässä USAn viesti Suomelle: "Tervehdys Suomeen. Otatte vastaan sen määrän populaa mitä Angela käskee. Mikäli ette, entistä ulkoministeriänne lainaten, Suomi ei ole enää pohjoismaa.
hiljaisuus
- Herra Stubb!
- Kyllä rouva Merkel.
- Ensimmäinen satsi tulee elokuussa. Joukossa voi olla tai olla olematta Isis-terroristeja mukana. Passit kun ovat kaikki kadonneet. Sijoittakaa heidät jonnekin.
hiljaisuus
- Stubb! Näkemiin.
http://www.faz.net/aktuell/politik/...-die-ganze-eu-aufgeteilt-werden-13775633.html
Saksalaislehti Frankfurter Allgemeine kritisoi vastuuta turvapaikanhakijoista pakoilevia Itä-Euroopan maita.
Näin tämä taisi mennä:
Puhelimenpirinää
- Haloo, Suomen hallitus, kuinka voin aut....
- Merkel tässä. Kuka on puhelimessa?
- ööö...olen Sipilän Juha, Suomen uusi pä....
- Kuka? En tiedä kuka olet. Onko Stubb siellä?
- Onhan hän, mutta...
- Anna puhelin Stubbille!
- M...m...mut....
- Stubbille!
- Alex tässä moi Angel....
- Herra Stubb, sinä et minua nyt Angeleeraa. Kuka siellä sitäpaitsi vastasi puhelimeen?
- Sipilän Juha, mun uus pomo!
- Väärin, Stubb, MINÄ olen edelleen pomosi, ellet halua sitten jäädä sinne perähikiään loppuiäksesi. Ist das klar?
- K....k....kyllä rouva Merkel.
- Herra Stubb, juttu on niin että typerät amerikkalaiset tyrivät koko lähi-idän ja nyt sieltä tulvii populaa yhden Suomen verran.
- Niin.....?
- Ellet kuuntele nyt tarkkaan ja tee mitä käsketään, lähetämme koko populan sinne.
- Jawohl!
- Muistatko keitä olivat Molotov ja Ribbentrop?
hiljaisuus
kuiskutus: " Timo, keitä olivat Molotov ja Ribbentrop"
- Stubb! Oletko siellä vielä?
- Jawohl!
- Asia on niin, että Obama ja Putin ovat nyt uudet M&R, ja luen sinulle nyt sanasta sanaan herra Obaman viestin Suomelle. Onko sinulla kynä ja paperia?
- Ky...ky....kyllä.
- No niin. Tässä USAn viesti Suomelle: "Tervehdys Suomeen. Otatte vastaan sen määrän populaa mitä Angela käskee. Mikäli ette, entistä ulkoministeriänne lainaten, Suomi ei ole enää pohjoismaa.
hiljaisuus
- Herra Stubb!
- Kyllä rouva Merkel.
- Ensimmäinen satsi tulee elokuussa. Joukossa voi olla tai olla olematta Isis-terroristeja mukana. Passit kun ovat kaikki kadonneet. Sijoittakaa heidät jonnekin.
hiljaisuus
- Stubb! Näkemiin.