Pakolaisuus

Jos tarkastellaan yleisesti aiheesta käytävää keskustelua (siis koko valtakunnassa, ei juuri tätä keskustelua tässä), sitä leimaa yksi todella kielteinen ja vastenmielinen piirre: vahva agressio ja viha. Hukkuneen lapsen kuvaa kommentoidaan toinen toistaan törkeämmin, ihmisille joita kuva on saanut tuntemaan myötätuntoa sanotaan "toivottavasti sut suvakki raiskataan". Tämä kaikki tapahtuu ihmisten välillä, jotka eivät tunne toisiaan millään tasolla.
Todella kielteistä. Ja kuka hyötyy nykytilanteesta eniten? Niitä on tasan kaksi yli muiden: ISIS ja Venäjä.
Onneksi edes tämä keskustelu on pysynyt jokseenkin hyvin aisoissa tuon vihan osalta.

ISIS hyötyy Euroopan demografisesta muutoksesta, samoin Venäjä.
 
Tosiasissa laitonta siirtolaisuutta puolustavat eivät tunnusta Suomen ja sen kansalaisten itsemääräämisoikeutta vaan vetoavat sen ylittäviin kansainvälisiin järjestöihin ja sopimuksiin.
Mielenkiintoinen kansainvälisoikeudellinen ja perustuslaillinen kysymys josta varmasti pian Euroopassa väännetään kaikissa maissa.
 
Tämä ketju on siinä määrin karsiutunut Persujen väliseksi maanpuolustusnaljailuksi, että otsikko voitaisiin muuttaa muotoon "Pakolaisuuspersuilu".

Hups anteeksi, taisinkin sittenkin haukua väärää luuta, Immonen ja pojat ovat pykäämässä uutta Sisukasta puoluetta iskusanalla "Imekää sitä". Kirjoittelijat taitavatkin olla tämä aatumaisen suunnan kannattajia ja Soini kavereineen edustaa maltillista aatesuuntaa. Itse totean pakolaisista, että paska juttu, mutta inhimillisyyden ja jo vientiimmekin liittyvän imagon takia Suomella ei ole varaa livetä EU:n yhteisestä linjasta, mutta siihen voi toki yrittää vaikuttaa kulisseissa.
Koita nyt pärjätä sen persuvihas kanssa, huomaatko miten samankaltaisia sinun sekä suvakkien ja sisumiesten puheet on, sanat on samat kohde vaan toinen, me maltilliset kyllä pärjätään ilman vihaa
 
Ensisijaisesti haluan auttaa kotimaan vähäosaisia...

Minulla on tuosta hieman huonojakin kokemuksia, olen joskus antanut hieman isompia "joululahjoja" keräyksiin, pari-kolme joulua taaksepäin annoin 70 euroa "hyvä joulumieli" -keräykseen. No arvatkaapa mitä, lastenneuvolassa sitten tuputettiin vaimolle juuri vastaavaa 70 euron lahjakorttia samasta keräyksestä (kieltäytyi). Oma päätelmäni tästä oli, että Suomessa varmaan on autettavia, mutta niitä ei ole helppo tunnistaa, tuolloin oli vielä lapsiluku pienempi ja palkkakin parempaa pk-seudun tasoa joten emme todellakaan menneet ihan kohderyhmän piiriin mielestäni. Ja emme todellakaan asuneet missään Westendissä, vaan Itä-Vantaalla, neuvola oli Koivukylässä. En todellakaan halua syyllistää ko. erittäin pätevää neuvola-ihmistä virhearviosta, mutta elimme kuitenkin paremmin kuin jossain pakolaisleirillä, vaatteet olivat tavalliset ja siistit ja sitä rataa.

No, tämä nyt oli yksittäistapaus, mutta tapahtuneen jälkeen olen tukenut vain katastrofiapua ulkomailla.
 
100 eri kulttuuria talvisodassa. luulempa, että yhteen hiileen puhaltamiset olisivat jääneet aikas vähälle. Kansakunnan koheesio pannaan paskaksi tällä kansojen sekoituksella. Venäjä nauraa partaansa katsellessaan länsimaiden itsetuhoa.
 
Niin hyötyvät, sen vuoksia tämä on nyt hoidettava ilman sisäistä eripuraa ja seuraavaksi keskityttävä lähtömaiden liikehdinnän patoamiseen vaikka sitten asevoimin. Tämä tarkoittaa niiden hirmuhallintojen ja ääriliikkeiden kukistamista.

Miten se tapahtuu? Kuka maksaa ja sotii siellä vuosikymmenet? Työkalupakissa ei ole riittävän kovia keinoja niiden kukistamiseen.
 
ISIS hyötyy Euroopan demografisesta muutoksesta, samoin Venäjä.

Presidenttimme käytti taannoin puheenvuoron jotenkin siitä että "se mikä on löysästi kiinni, joku ottaa ja vie mennessään ".....
Siinä mielessä kaikki eripura mitä EU:n sisällä aiheutuu, antaa Venäjälle ja vaikka ISIS'ille mahdollisuuden ottaa etuja itselleen erilaisissa muodoissa meidän alueemme sisällä. Kun asiat on löysästi hallinnassa.
 
Presidenttimme käytti taannoin puheenvuoron jotenkin siitä että "se mikä on löysästi kiinni, joku ottaa ja vie mennessään ".....
Siinä mielessä kaikki eripura mitä EU:n sisällä aiheutuu, antaa Venäjälle ja vaikka ISIS'ille mahdollisuuden ottaa etuja itselleen erilaisissa muodoissa meidän alueemme sisällä. Kun asiat on löysästi hallinnassa.

EU on ongelma, ei ratkaisu.
 
Minulla on tuosta hieman huonojakin kokemuksia, olen joskus antanut hieman isompia "joululahjoja" keräyksiin, pari-kolme joulua taaksepäin annoin 70 euroa "hyvä joulumieli" -keräykseen. No arvatkaapa mitä, lastenneuvolassa sitten tuputettiin vaimolle juuri vastaavaa 70 euron lahjakorttia samasta keräyksestä (kieltäytyi). Oma päätelmäni tästä oli, että Suomessa varmaan on autettavia, mutta niitä ei ole helppo tunnistaa, tuolloin oli vielä lapsiluku pienempi ja palkkakin parempaa pk-seudun tasoa joten emme todellakaan menneet ihan kohderyhmän piiriin mielestäni. Ja emme todellakaan asuneet missään Westendissä, vaan Itä-Vantaalla, neuvola oli Koivukylässä. En todellakaan halua syyllistää ko. erittäin pätevää neuvola-ihmistä virhearviosta, mutta elimme kuitenkin paremmin kuin jossain pakolaisleirillä, vaatteet olivat tavalliset ja siistit ja sitä rataa.

No, tämä nyt oli yksittäistapaus, mutta tapahtuneen jälkeen olen tukenut vain katastrofiapua ulkomailla.

Joo, näitä kerääjiä on myös kotimaahan monenlaisia. Siksi pitäydynkin ensisijaisesti siinä Pelastakaa Lapset ry:ssä. Punaiselle Ristille annan silloin kun heillä on johonkin kotimaan kohteeseen kohdistettu keräys. Joskus olen kyllä heille antanut myös ulkomaisiin katastrofikohteisiin. Pelastusarmeija nyt auttaa kaikkia vähäosaisia kotimaassa. Toki sitten on tietty olemassaa myös "vähäosaisia", mutta jos heitä alkais miettiä, niin sitten ei vois mihinkään antaa... Ovat kuitenkin vähemmistönä...uskoakseni.
 
Niin hyötyvät, sen vuoksia tämä on nyt hoidettava ilman sisäistä eripuraa ja seuraavaksi keskityttävä lähtömaiden liikehdinnän patoamiseen vaikka sitten asevoimin. Tämä tarkoittaa niiden hirmuhallintojen ja ääriliikkeiden kukistamista.

Kyllä, idea hyvä mutta keinot todellakin puuttuvat. EU:n asevoimia ei ole tai eivät ole muutenkaan käytössä.
Tai no, jäljelle jää EU maiden asevoimien liittyminen USA:n johtamaan liittoumaan ja mennään käymään kolmas maailmansota hiekkamaissa. Siitähän tässä käytännön ratkaisuna on kysymys.
 

Määrittele termi "suvakki"?
Minua alkaa henk.koht pikkuhiljaa vituttaa tuon termin viljely. Minä en hyväksy rikollisuutta tekijänsä etnisestä taustasta tai ihonväristä riippumatta. En hyväksy mellakointia, väkivaltaa tai uhkailuja kenenkään tekemänä. En hyväksy hallitsematonta pakolaistulvaa, jolloin apua aidosti tarvitsevien valintaa on lähes mahdotonta tehdä.
Olen sitä mieltä, että Suomen on kyettävä auttamaan heitä, jotka apua tarvitsevat. Kannatan sitä, että Suomeen asumaan otettu ihminen saa harjoittaa uskontoaan ja oman kansansa tapoja ja tottumuksia Suomen lakien puitteissa. Kannatan myös sitä, että kouluista lopetetaan evlut. uskonnon pakkosyöttö. En siksi, että kouluissa on maahanmuuttajien lapsia, vaan siksi että voimakkaasti kasvava osa kantasuomalaisista lapsista vanhempineen ei tunnusta evlut- tai mitään muutakaan uskontoa.
Jos tämä tekee minusta "suvakin", niin sitten olen mielelläni sellainen. Se ei kuitenkaan oikeuta ketään toivomaan tyttäreni raiskaamista.
Ai niin, kuulun itse kirkkoon, mutta uskonnon pakkotuputtaminen kouluissa on väärin. Se opetus kuuluu kullekin kirkolle/uskonnolliselle yhteisölle omien jäsentensä osalta.
 
Niin hyötyvät, sen vuoksia tämä on nyt hoidettava ilman sisäistä eripuraa ja seuraavaksi keskityttävä lähtömaiden liikehdinnän patoamiseen vaikka sitten asevoimin. Tämä tarkoittaa niiden hirmuhallintojen ja ääriliikkeiden kukistamista.


Vahvensin toverivärein. Hyvimpä on toiminut. Hirmuhallintoja on kukisteltu ja tukisteltu. Mitä on saatu tilalle? Puuttuminen alueen voimatasapainoon ja hallintoihin on tuottanut kärsimystä ja epävakautta kokonaisten valtamerien verran. Saddäm ja Gaddafi on poistettu liikenteestä ja mikä on ollut tulos? Assadin sysääminen syrjään jäi vähän vaiheeseen, mutta tulokset näkyvät silti. Kannattaa siellä päävärkissä hiukkasen sitä ajatushautomon termostaattia säätää lämpösemmälle. Hirmuhallintojen kukistaminen tarkoittaa de facto ja erityisesti de real sitä, että Eurooppa on kansainvaellusten päämaali.

Auta luoja armelias, jottei Venäjällä käynnistyisi tuollainen hajoamiskehitys. Moni palstalainen odottaa sitä sydän pomppien ja märkä tippa napon päässä kiiltäen. 140 miljoonan asukkaan kansakunta tuossa veräjän toisella puolella....tuleeko moni edes miettineeksi Suomen asemaa, jos venäläispakolaisjoukot ryntäävät linjan päälle seisomaan? Jos joka kymmenes suuntaa auton nokan kohti länttä, niin siitä Onnesta ja Riemusta tulee osallemme taatusti melkoinen siivu....sittenkö on hyvä?

Mittaluokkia kannattaa vähän yrittää hahmotella. On nimittäin mahdollista, että olemme nähneet pakolaisvyörystä vasta alkusoiton sille crecendolle, jonka päässä soi Surumarssi kaikilla instrumenteilla.
 
Kyllä, idea hyvä mutta keinot todellakin puuttuvat. EU:n asevoimia ei ole tai eivät ole muutenkaan käytössä.
Tai no, jäljelle jää EU maiden asevoimien liittyminen USA:n johtamaan liittoumaan ja mennään käymään kolmas maailmansota hiekkamaissa. Siitähän tässä käytännön ratkaisuna on kysymys.

Suomi voi käyttää ensi vuoden 200+ miljoonaa euroa laittomien siirtolaisten sijasta aseisiin ja katsella vierestä.
En ymmärrä hinkua mihinkään EU armeijaan, se on yhtä kuin vallankaappaus.
 
Määrittele termi "suvakki"?
Minua alkaa henk.koht pikkuhiljaa vituttaa tuon termin viljely. Minä en hyväksy rikollisuutta tekijänsä etnisestä taustasta tai ihonväristä riippumatta. En hyväksy mellakointia, väkivaltaa tai uhkailuja kenenkään tekemänä. En hyväksy hallitsematonta pakolaistulvaa, jolloin apua aidosti tarvitsevien valintaa on lähes mahdotonta tehdä.
Olen sitä mieltä, että Suomen on kyettävö auttamaan heitä, jotka apua tarvitsevat. Kannatan sitä, että Suomeen asumaan otettu ihminen saa harjoittaa uskontoaan ja oman kansansa tapoja ja tottumuksia Suomen lakien puitteissa. Kannatan myös sitä, että kouluista lopetetaan evlut. uskonnon pakkosyöttö. En siksi, että kouluissa on maahanmuuttajien lapsia, vaan siksi että voimakkaasti kasvava osa kantasuomalaisista lapsista vanhempineen ei tunnusta evlut- tai mitään muutakaan uskontoa.
Jos tämä tekee minusta "suvakin", niin sitten olen mielelläni sellainen. Se ei kuitenkaan oikeuta ketään toivomaan tyttäreni raiskaamista.

Hyvä Kapiainen! Toveri Järjen ääni tulee edes välillä tämän mylläkän väliin.
 
Turvapaikanhakijoista jopa 500 % tulee Suomeen



http://jaska.puheenvuoro.uusisuomi.fi/201148-turvapaikanhakijoista-jopa-500-tulee-suomeen

Somalitilasto.png
Olipa taas täyttä potaskaa joku keksinyt mennä laskemaan. Tuo "syntyneet lapset" on tuossa kaikkein naurettavin kohta. Se on siis laskettu sen sijaan, että olisi selvitetty väestörekisteristä, kuinka paljon somaliankielisiä syntyi vuodessa. Ja laskukaava on tietenkin täysin perseestä sekin. Siinä oletetaan, että kaikki somaliankieliset naispuoliset henkilöt (vastasyntyneistä vauvoista lähtien) vääntävät uusia vauvoja.

Oikeastaan ainoa mielenkiintoinen fakta koko roskajutussa oli tuo Länsiväylästä kaivettu tieto. Jos todellakin pätee se, että somalinaiset synnyttävät vain kaksi kertaa enemmän lapsia kuin suomalaiset, niin tämä on ainakin minulle yllättävän alhainen luku. Maailmanpankin tilaston mukaan hedelmällisyysluku on Somaliassa 6.6, kun se Suomessa on vain 1.8. Ero on siis 3.6-kertainen. Suomeen muuttaessaan somalien lastenteko putoaa siis jo heti melkein puoleen (ja hyvin todennäköisesti ajan kanssa vielä enemmän). Ja tässä ei ole vielä kaikki. Hyvin todennäköisesti somalinaisten ikäjakauma on selvästi suomalaisnaisia nuorempi (Somaleja on ollut Suomessa vasta n. 25 vuotta, joten heidän joukossaan ei paljoa eläkeläisiä ole). Jos siis otetaan tuo ero ikäjakaumassa, niin hedelmällisyysluvut (eli kuinka paljon nainen synnyttää koko elinaikanaan) ovat todennäköisesti vielä lähempänä toisiaan. On toki mahdollista, että idiootti, joka on blogiinsa tuon pläjäyksen kirjoittanut, on tulkinnut Länsiväylää väärin ja alkuperäisessä jutussa tämä ikajakaumien ero on jo otettu huomioon. Joka tapauksessa niin kuin hän tuossa juttua lainaa antaa vaikutelman siitä, ettei sitä ole huomioitu.

Ai niin ja tietenkin koko otsikointi on täysin perseestä sekin. Ihan kuin maassa joskus myöhemmin syntyvät ja sitten samaa kieltä puhuvat lapset olisivat turvapaikanhakijoita.
 
Nehän tuli jo Pariisi sekä junahyöykkäys yms. EU`ssa asia kerrotaan yksittäistapauksena, syystä että jos totuus kerrotaan että joukossamme on ihmisiä jotka suunnittelevat ja tulevat toteuttamaan terroritekoja rajat joduttaisiin sulkemaan niin sisä kuin ulkorajat.

Samalla kun kasalaisia syyllistetään ei uskalleta tehdä päätöksiä, niitä ei uskallettu tehdä taloudessa silloin kun olisi voitu asioihin vaikuttaa mutta niitä ei uskalleta tehdä pakolais eikä terroristien kohdalla ja tämä ei pääty hyvin luulen niin.

Ainoa asia jota EU ei vielä ole kyennyt "vesittämään" on äänestäminen mutta hyvä yritys on kuten Itävallassa tehtiin, Ruotsissa ja Ranskassa ja muualla pyritään "sisäisesti" eristämään jotkut ryhmät ulos päätöksenteosta jos seuraa poliittista toimintaa Euroopassa samankaltaisia "sisäisiä" toimia yritetään jolla kansalaisten kritiikki ohjataan itselle kiusallisista asioista harmittomiin asioihin.

Toiminta Perussuomalaisia vastaan Suomessa on hämmästyttävän samankaltaista kuin muualla Euroopassa tehdään millä kriittisiä ääniä pyritään vaimentamaan ja se ei voi olla sattuma uskoo ketä tahtoo tai sitten ei.


Tämä on pakko nostaa esiin uudelleen ja uudelleen koska @Geronimo kirjoittaa ihan niinkuin asiat ovat EU:ssa joka johtaa suoraan siihen miten homma etenee myös Suomessa...
 
Hämmästyttävän laimeaa kirjoittelua, kannanottoa sekä toimenpiteitä tähän pakolais-bisnes touhuun, jossa ihmisiä kuolee kuin kärpäsiä kokoajan varsinkin jos vertaa esim Norjan joukkomurha-tapauksen uutisointiin jossa menehtyi saman verran ihmisiä kuin tässä Itävällan pakolais-bisnes joukomurhassa?

Tosin tätä ei ole edes sellaiseksi (joukkomurhaksi) uutisoitu tai kerrottu mediassa?

Lähestulkoon ainoat kantaa ottavat kommentit syyllistävät vain maita ja niitä ihmisiä jotka vastustavat tai kritisoivat tätä pakolais-bisnes touhua?

Australian malli käyttöön ja heti!


http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015082920263968_ul.shtml

71 löytyi kuolleena Itävallassa: Kiinni otetut oikeuden eteen
Ok, näytä yksi kannanotto, jossa puolustellaan noita rekkaan 71 ihmistä tapattaneita. Yksi. Jos et tähän pysty, niin tunnustat jälleen, että puhut jälleen kerran läpiä päähäsi. Kukaan ei puolusta ihmissalakuljetusta.
 
Back
Top