Määrittele termi "suvakki"?
Minua alkaa henk.koht pikkuhiljaa vituttaa tuon termin viljely. Minä en hyväksy rikollisuutta tekijänsä etnisestä taustasta tai ihonväristä riippumatta. En hyväksy mellakointia, väkivaltaa tai uhkailuja kenenkään tekemänä. En hyväksy hallitsematonta pakolaistulvaa, jolloin apua aidosti tarvitsevien valintaa on lähes mahdotonta tehdä.
Olen sitä mieltä, että Suomen on kyettävä auttamaan heitä, jotka apua tarvitsevat. Kannatan sitä, että Suomeen asumaan otettu ihminen saa harjoittaa uskontoaan ja oman kansansa tapoja ja tottumuksia Suomen lakien puitteissa. Kannatan myös sitä, että kouluista lopetetaan evlut. uskonnon pakkosyöttö. En siksi, että kouluissa on maahanmuuttajien lapsia, vaan siksi että voimakkaasti kasvava osa kantasuomalaisista lapsista vanhempineen ei tunnusta evlut- tai mitään muutakaan uskontoa.
Jos tämä tekee minusta "suvakin", niin sitten olen mielelläni sellainen. Se ei kuitenkaan oikeuta ketään toivomaan tyttäreni raiskaamista.
Ai niin, kuulun itse kirkkoon, mutta uskonnon pakkotuputtaminen kouluissa on väärin. Se opetus kuuluu kullekin kirkolle/uskonnolliselle yhteisölle omien jäsentensä osalta.