Pakolaisuus

Upeaa! Nyt on äänestetty ja toivottu jotain, alkanee siis toimitusvaihe... Jee, aivan mahtavaa
No nyt kun on vihdoinkin saatu natsit väännettyä vallankahvasta, alkaa oikeamielinen vallankäyttö.
Upeaa, että Sisäministeri ensimmäisenä isona vääntönään alkaa järjestellä massiivista Suomen sisäisen turvallisuuden heikentämistä...
 
Ei mitään tekemistä minkään kanssa.

Poliisipartio havaitsi sattumalta karanneen vuohen – maatilalta paljastui rituaaliteurastamo

Syytetty kiisti tienneensä, että kyseessä olisi islamin uskonnon mukainen, rituaalinen halah-teurastustapa. Kyseessä oli se tapa, jonka hän tunsi. Hänellä ei mitään uskonnollia tavoitteita eläimiään teurastaessaan.

Todettakoon, että rikoksesta tuomittu vantaalaismies on Suomen kansalainen ja toiminut yrittäjänä jo useamman vuoden.Hänellä on edelleen toiminimi ja tuolla toiminimellä yritystietojen mukaan ravintolatoimintaa Helsingissä.

 
"Islamilaiset maat pitävät ihmisoikeuksien julistusta liian länsimaisena, ja ne laativat vuonna 1990 sen vastineeksi šariaan perustuvan Kairon julistuksen ihmisoikeuksista islamissa"
Kysymyshän oli "Kuuluvatko mielestäsi afrikassa tai lähi-idässä asuvien muslimien mielestä länsimaiset ihmisoikeudet siellä asuville ei-muslimeille?" Pysyn edelleen vastaukseni takana, mutta olen myös samaa mielstä siitä että valtaapitävät pääsääntöisesti kuuluvat siihen "monien mielestä eivät kuulu (kenellekään)" -ryhmään. :/

Kovin usein tuntuu täällä olevan sitä katsantokantaa, että valtaapitävien mielipide on sama kuin tavallisen tallaajan mielipide. Suurin osa läsnäolevista tuskin kuitenkaan arvostaisi sitä, että heidät luokiteltaisiin vasemmistolaisiksi sen vuoksi, mikä on Suomen nykyisen hallituksen koostumus...
Mielestäsi on siis olemassa ihmisiä, jotka eivät kuulu YK:n ihmisoikeuksien julistuksen piiriin?
Kyllä, ja ihan omasta tahdostaan. Katso Hansain postaus yllä.
Eli et kannata YK:n ihmisoikeuksien julistusta? Siinä kun sanotaan "Kaikki ihmiset syntyvät vapaina ja tasavertaisina arvoltaan ja oikeuksiltaan." Ei mitään "... paitsi jos" -osiota. (Ei tarvinne sanomista, mutta varmuuden vuoksi: mielestäni tämän mukaista käytöstä pitää vaatia kaikilta, myös islaminuskoisilta, ja seurauksia pitää olla, jos ei toteudu. Ihmisoikeuksien menetys ei kuitenkaan voi olla yksi seurauksista.)
 
Mielestäsi on siis olemassa ihmisiä, jotka eivät kuulu YK:n ihmisoikeuksien julistuksen piiriin?

Onko loukkaus muslimeja kohtaan tuomita heitä maallisen lain mukaan? Että heitä ei syrjittäisi, niin sharia käyttöön heidän tuomitsemisessa. Varastamisesta amputaatio jne.
 
Minä vastaan että henkilö joka asuu länsimaassa eikä suostu elämään länsimaisten arvojen mukaan ansaitsee karkoituksen takaisin mistä tuli.
 
YK:n ihmisoikeusjulistus on julistus, jota iso osa maailmasta ei tunnusta. Siksi isoa osaa maailmasta ei kyseisen julistuksen "oikeudet" koske, eivätkä ne silloin heille myöskään kuulu. Näin se vain on. Unelmoida aina voi, että "ihmisoikeudet" ovat pyhiä ja kuuluvat ihan kaikille, mutta kun reaalimaailmassa se ei mene niin. Osalle porukasta niitä ei saa koska asuvat perslävissä joissa moiselle nauretaan, osa porukasta ei tunnusta moisia oikeuksia koska heillä on poikkeava käsitys asiasta, osa kokee pelkän ajatuksenkin moisista loukkaavana, ja osa ei kerta kaikkiaan vain välitä.
Ja sitten on nimeltämainitsematon porukka, joka vinkuu länsimaisista ihmisoikeuksista joka tilanteessa vain ajaakseen omaa agendaansa, mutta silti vaatii saada elää omien, eriävien oikeuskäsitystensä mukaisesti. Mielestäni ihmisoikeuksilla ei pidä eikä saa ratsastaa kaksilla rattailla. Se on joko tai.
 
Minä vastaan että henkilö joka asuu länsimaassa eikä suostu elämään länsimaisten arvojen mukaan ansaitsee karkoituksen takaisin mistä tuli.
Samaa mieltä. Erimielisyys taitaa tulla siitä, että mielestäni tarkastelu pitäisi tehdä henkilötasolla eikä uskontokunta tai ihonväri riitä mielestäni määrittämään sitä, elääkö joku länsimaisten arvojen mukaan.
 
Jep. Joko hyväksytään YK:n ihmisoikeuksien julistus ja Suomen perustuslaki kokonaisuudessaan tai todetaan, ettei hyväksy niitä. Sinä et niitä ilmeisesti hyväksy.
No voi voi, kylläpä Heikki nyt vänkää.
Minä hyväksyn kyllä, mutta tästäkin maasta löytyy iso porukka, joka ei hyväksy, vaan vaatii saada elää oman, mukanaan tuomansa laki- ja oikeuskäsityksensä mukaan. Se ei minulle sovi, enkä sitä hyväksy.
 
No voi voi, kylläpä Heikki nyt vänkää.
Minä hyväksyn kyllä, mutta tästäkin maasta löytyy iso porukka, joka ei hyväksy, vaan vaatii saada elää oman, mukanaan tuomansa laki- ja oikeuskäsityksensä mukaan. Se ei minulle sovi, enkä sitä hyväksy.
No niin, tuosta olen tismalleen samaa mieltä. Aika lailla eri asia kuin sanoa, ettei joillekin ihmisille kuulu ihmisoikeudet.
 
Suurin osa läsnäolevista tuskin kuitenkaan arvostaisi sitä, että heidät luokiteltaisiin vasemmistolaisiksi sen vuoksi, mikä on Suomen nykyisen hallituksen koostumus.
Niin se kuitenkin vain menee, eikä vähiten siksi että 100% (no sanotaan 99%, koska pari mikropuoluetta) eduskuntavaaleissa annetuista äänistä meni vasemmistopuolueille.

Saksalaisuutta edusti kansallissosialismi kaksitoistavuotisen valtakunnan aikana, venäläisyyttä kommunismi bolsu-Venäjän aikana.

Heti kun vähän kaivellaan, niin moni nimimerkki täälläkin osoittautuu maltillisten sosialististen tavoitteiden kannattajiksi, ilman muuta siis vasemmistolaisiksi, vaikka ehkä luulevatkit itseään oikeistolaisiksi.

Kuinka moni toivoo luopumista julkisesta terveydenhuollosta, maksuttomasta (ainakin perus)koulutuksesta, eläketurva- ja sosiaaliturvajärjestelmästä? Minä en ainakaan yhdestäkään, mutta en ole koskaan oikeistolaiseksi esittäytynytkään.
 
Kaulapanta.

Keskustan kansanedustaja Mikko Kärnä täsmentää aiempia kommenttejaan jalkapantavalvonnasta. Kärnä ja vihreät ovat kiistelleet pitkään siitä, sovittiinko hallitusneuvotteluissa jalkapantavalvonnasta vai ei. Vihreiden näkemys on, että neuvotteluissa sovittiin loppujen lopuksi teknisestä valvonnasta. Tätä tukee Uuden Suomen haltuunsa saama sisäisen turvallisuuden neuvottelupöydän esityslista, jossa on mukana teknisen valvonnan käytön laajentaminen.

”Korjaan sen verran jalkapantakeskustelua, että tekninen valvonta voi toki olla muutakin. Jos kielteisen oleskelulupapäätöksen saaneille halutaan esim. kaulapantoja, niin sekin varmasti käy.

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/285994-keskustan-karna-korjaa-jalkapantakeskustelua-henkiloon-kiinnitettava-paikannuslaite

Tai pallo jalkaan.
 
Mitäs sitten kun seurattava henkilö dumppaa kännykän ja ottaa ritolat. Ja sen jalkapannankin voi katkoa. Karkoitettavalla kun ei ole mitään menetettävää.
 
Back
Top