@adam7 , hän käyttää kärkkäästi leimakirvestä ainakin hamarapuolella. Tosin joskus olen huomannut, että suomi ei ehkä ole hänen äidinkielensä ja silkkaa väärin ymmärtämistä puolin ja toisin tapahtuu. Ymmärrän moderaattorinäkökulmaa tässä kohtaa erittäin hyvin, johtuen jo toki unohdetusta taustastani käsin.
Mutta sitten se mutta. En nyt pätkääkään osoittele muita kuin itseäni. Olen viime aikoina tutkinut omia kirjoituksiani hyvin tiheällä kammalla ja pohtinut tarkoin syyllistynkö itse siihen, mistä niin kärkkäästi toisia varoittelen? Olenko niin paheeton, että voin heittää ekan kiven vaikka kohti Adamia? Ja peiliä tarkasteltuani: en ole.
Tällä saitilla pyörii yht.kunnasta, maailmasta, historiasta, sodankäynnistä, turvallisuudesta jne. kiinnostuneita ihmisiä, joista osa keskustelee aktiivisesti. Minua kiehtoo se, että voimme yleensä keskustella hyvinkin eri tahtisesti vaikeistakin teemoista. Jotta tämä Hedelmä säilyy, on meidän mielestäni vältettävä leimakirveitä suuntaan ja toiseen. Kukin peilin ääreen mars mars.
Ymmärrän kaikesta huolimatta erittäin hyvin, miksi
@TomTom huomautti asiasta. Osoitteleva leimaaminen on keskustelujen syöpä, se on asiallisen menon rutto.
Lyhyesti: voimme jokainen ottaa hieman opiksi ja kopiksi tästäkin -huomautuksesta-.