Palaute

En ainakaan tietoisesti trollaten mutta kierroksia olen joskus saattanut ottaa. Yleensä ihan turhaan.
Sama täällä kun en vain kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten joku voi fanittaa Trumpia. Mimulle se on täysin käsittämätöntä. Minulle kuin suomenruotsalaiselle kun käytöstavat ovat lähes kaikkein tärkeintä.
 
Sama täällä kun en vain kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten joku voi fanittaa Trumpia.
Onko täällä ihan oikeasti fani-asteella olevia?
Itse en pidä herran tyylistä, mutta en pidä myöskään hänen intohimoisten vastustajien tyylistäkään.
Valinnan ovat amerikkalaiset tehneet ja tulokset näkyy aikanaan.
.. jos on tai tulee jotain viranomaisprosesseja, ne pyöriköön ja lopputulosta on kunnioitettava..pulinat pois..
 
Onko täällä ihan oikeasti fani-asteella olevia?
Itse en pidä herran tyylistä, mutta en pidä myöskään hänen intohimoisten vastustajien tyylistäkään.
Valinnan ovat amerikkalaiset tehneet ja tulokset näkyy aikanaan.
.. jos on tai tulee jotain viranomaisprosesseja, ne pyöriköön ja lopputulosta on kunnioitettava..pulinat pois..

Kyllä siellä on ihan sokeita fanittajiakin. Missään herran tekosissa ei koskaan ole mitään huomauttamista. On vain marxistien ja bolsevikkien salaliittoja.

Mitä taas vaalin tulokseen tulee niin se ei vapauta käytöstavoista tai totuudessa pysymisestä. Ei vaalivoittajan tekemisten arvostelu ole synonyymi vaalin tuloksen kiistäämiselle. Poliitikkoja saa ja pitääkin arvostella jos teot antavat siihen aihetta.

Sinällään ketju on mielenkiintoinen näyteikkuna kahtiajakautuneeseen maailmaan jossa ei edes yritetä hakea yhteistä säveltä vaan puhutaan sujuvasti ja tarkoituksella toisten päälle ja ohi.
 
Sinällään ketju on mielenkiintoinen näyteikkuna kahtiajakautuneeseen maailmaan jossa ei edes yritetä hakea yhteistä säveltä vaan puhutaan sujuvasti ja tarkoituksella toisten päälle ja ohi.

Näkyykö tämä vielä muuta kuin netissä ja erilaisten metioiten kommentointipalstoilla?
 
Sama täällä kun en vain kertakaikkiaan pysty ymmärtämään miten joku voi fanittaa Trumpia. Mimulle se on täysin käsittämätöntä. Minulle kuin suomenruotsalaiselle kun käytöstavat ovat lähes kaikkein tärkeintä.
Trump tai Trumpin vastustajat.. kummatkin ovat kasa paskaa. Mutta en Herman nyt pidä siitä että puolueellisena huutelet toisen puolen olevan perseestä, ja ihmettelet täällä miksi toinen puoli mouhoaa kun heidän puoltaan haukutaan. Tämä ei ole pahalla sanottu mutta pisti vain hieman silmään :oops:
 
Minua kiehtoo se, että voimme yleensä keskustella hyvinkin eri tahtisesti vaikeistakin teemoista.

Totta, mutta tämä perustuu siihen että soraäänet vaiennetaan.
Itse en ole uskaltanut ilmaista mielipidettäni avoimesti ”sotilaallisissa aiheissa” sitten vuoden 2015.
 
Voisko käyttäjille painottaa vielä Spoiler-tagin oikeaoppista käyttöä, kun tehdään puhdas lainaus jostain uutisesta? Tympii välillä selata kännykällä jotain ketjua, kun siellä ei ole mitään "omaa" vaan lähinnä lainattua tavaraa, ja näyttö on ns. "tukossa" jotain varttinatsin blogausta.

Eli kun lainaat, lyö korkeintaan otsikko ja linkki uutiseen näkösälle. Lainauksen rungon voit halutessasi piilottaa spoilerin sisälle.


Janni Hussi julkaisi räävittömän huumorikuvan: ”Ekaa kertaa gynekogille”

Lähde: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a53fcb1f-b645-4d9e-87eb-12383718354d

Janni Hussi on tehnyt jo jonkin aikaa yhteistyötä Biisonimafian kanssa, ja kuvan epäillään liittyvän tuohon yhteistyöhön.

9bb55970d45fe2e30d9aa6b340457e18c97d054b0e453079639dd0d34a3120b0.jpg

9bb55970d45fe2e30d9aa6b340457e18c97d054b0e453079639dd0d34a3120b0.jpg

Janni Hussi julkaisi roisin huumorikuvan. Pasi Liesimaa/IL
Fitnessmalli ja tv-kasvo Janni Hussi on julkaissut Instagramissaan erikoisen kuvan.
Kuvassa Janni makaa sairaalavuoteella, ja hänen ympärillään on erikoisen näköistä porukkaa, jopa poliisi on paikalla.
– Ku oot menos ekaa kertaa gynekologille ja sulle sanotaan et ”Ei se gynel käyminen nyt niin kamalaa ole”, Janni kirjoittaa.
Kuva on kirvoittanut yli sata kommenttia ja 12 000 tykkäystä.
– Kun Sote uudistusta valmistellaan on sama tilanne..vauvat syntyy, eräs kommentoi.

– Valkotakkinen amanuenssi miettii , minne laitetaan patterit..ja kaksi dudea komppaa.
– Mertarantaa lainaten "taivas varjele mitä sieltä tulee!"

Mikäli kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.
Janni Hussi on aiemminkin ollut mukana Biisonimafiassa. Viime vuonna hän vietti kolme kuukautta huumoriryhmän mukana Espanjassa.
Biisonimafia on suomalainen sketsiryhmä, jonka tuotannoissa on ollut mukana muun muassa ex-Miss Suomi Viivi Pumpanen.

Videolla Janni Hussi puhuu romantiikasta. Jenni Gästgivar
Leena Ylimutka
[email protected]
 
Viimeksi muokattu:
Eli kun lainaat, lyö korkeintaan otsikko ja linkki uutiseen näkösälle. Lainauksen rungon voit halutessasi piilottaa spoilerin sisälle.

Anteeksi poistin jutun jotta se ei hierrä enää teitä.

Elis jos juttua ei saa ”Spoilerin” taakse niin sitä ei saa lähettää.:facepalm::facepalm::facepalm:

Muuten tuo lainattu tavara, saattaa silti olla hyvä tai mielenkiintoinen juttu/asia.
Pitääkö kuvat, taulukot ja videota myös piilottaa ”Spoilerin” taakse koska eihän niissäkään ole mitään ”omaa”.
Jota vaadit kirjoittajalta/lähettäjältä..

Eli vanha totuus on kujassa ei viestejä, ei virheitä.(y)(y)(y)


Kun poliisit havaitsivat, että rintamalla palvellut mies olikin nainen, he eivät paljastaneet asiaa kellekään – uskomattomasta tositarinasta tuli osa Mikko Porvalin dekkaria




Ps. Entä ne jotka nyt haluaisivat lukea artikkelin joka määräsit poistettavaksi kun kännykäsi ei toimi kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on vielä muutama päivä marraskuuta jäljellä, joten joku voisi askarrella 24 spoilerilla joulukalenterin. Esim. kolmannelle päivälle:

Show
 
Ai minä jo luulin että Otto on jo voittanut Vuoden Marttyyri-kilpailun ja esittelee voittopatsastaan.
 
Back
Top