Palaute

Jaahas. Jotkut ovat näemmä päätelleet käyttikseni salasanan. Foorumille on tupsahdellut nimissäni kommentteja, joita en ole itse Postittanut ja kehuttu sellaista musiikkia, jota inhoan.

Ei mua oikeastaan haittaa. Hauskaa tuo lähinnä on, enkä jaksa vaihtaa salasanoja, kun en niitä kuitenkaan muista.

Jatkakaa :D
 
Jaahas. Jotkut ovat näemmä päätelleet käyttikseni salasanan. Foorumille on tupsahdellut nimissäni kommentteja, joita en ole itse Postittanut ja kehuttu sellaista musiikkia, jota inhoan.

Ei mua oikeastaan haittaa. Hauskaa tuo lähinnä on, enkä jaksa vaihtaa salasanoja, kun en niitä kuitenkaan muista.

Jatkakaa :D

Varo vaan, kohta päivän adonikseen alkaa ilmaantua näitä massapostauksena, nimissäsi jätettynä:p
Saattais kumminkin olla aiheellista se salasana vaihtaa.
upload_2015-4-2_11-32-26.jpeg
 
Suosittelen vaihtamaan salasanan. Turha tulla myöhemmin vinkumaan "mutku, en se minä ollu ku joku muu" kun banaani tärähtää jonkun muun kirjoittamasta viestistä.
 
Onko normaalia, että mainospalkissa näkyy oma(?) avatar?
 

Liitteet

  • ganskanormal-eller – Kopio.jpg
    ganskanormal-eller – Kopio.jpg
    374.7 KB · Luettu: 9
Ei ole normaalia, koita laittaa adblock pois päältä, luultavasti selaimen välimuisti tunkee väkisin sinun omaa avataria.

No eipä tuosta ollut apua. Kenties selaimen käynnistäminen uudelleen auttaisi, mutta eipä tuo avatar ainakaan minua häiritse.
 
Miten paljon klikistä saa rahaa?

T. Vähän tylsää...
Riippuu missä asennossa google on, en edes jaksa yrittää selittää, kyseessä on about 0,000???€ per/klik.

No eipä tuosta ollut apua. Kenties selaimen käynnistäminen uudelleen auttaisi, mutta eipä tuo avatar ainakaan minua häiritse.
Selaimen välimuistin tyhjentäminen luultavasti auttaa. Tod. näk. lahjoittajat ei tarvitse jatkossa noita edes katsella, testaus menossa...
 
Minullakin killuu oma avatar ja vaikka mitä vieressä ja viimeisessä viestissa vilisee pesukoneita.
Yllä on "Animail, lähin eläinkauppasi", enkä tunne koko liiketta.

Sinänsä mainokset eivät niinkään häiritse, varsinkin kun pesukonen osto on ajankohtaista, ne jopa tehostavat :)
 
Mulla on mainospalkissa avattaren vieressä vain joku lentokonepeli. Ei siitä mitään harmia ole. Käytän yleensä Chromea, koska ei ole pahemmin salattavaa. Firefoxissa on AdBlock, joka on tietysti kätevä, jos haluaa välttää adeja ja mediatrackereita.
 
Back
Top