Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas. Jotkut ovat näemmä päätelleet käyttikseni salasanan. Foorumille on tupsahdellut nimissäni kommentteja, joita en ole itse Postittanut ja kehuttu sellaista musiikkia, jota inhoan.
Ei mua oikeastaan haittaa. Hauskaa tuo lähinnä on, enkä jaksa vaihtaa salasanoja, kun en niitä kuitenkaan muista.
Jatkakaa
Mietinkin että mistä ne aiemmat tulivat? Näinkö kävi että syyllinen viimein paljastui.Varo vaan, kohta päivän adonikseen alkaa ilmaantua näitä massapostauksena, nimissäsi jätettynä
Saattais kumminkin olla aiheellista se salasana vaihtaa.
Katso liite: 3884
Iltavapaat on tästä edespäin kirjautumisen takana.
Klikistä tulee.Tuleeko tuloja mainoksien näkymisestä? Vai pitääkö ne aukaista?
Ei ole normaalia, koita laittaa adblock pois päältä, luultavasti selaimen välimuisti tunkee väkisin sinun omaa avataria.Onko normaalia, että mainospalkissa näkyy oma(?) avatar?
Klikistä tulee.
Ei ole normaalia, koita laittaa adblock pois päältä, luultavasti selaimen välimuisti tunkee väkisin sinun omaa avataria.
Riippuu missä asennossa google on, en edes jaksa yrittää selittää, kyseessä on about 0,000???€ per/klik.Miten paljon klikistä saa rahaa?
T. Vähän tylsää...
Selaimen välimuistin tyhjentäminen luultavasti auttaa. Tod. näk. lahjoittajat ei tarvitse jatkossa noita edes katsella, testaus menossa...No eipä tuosta ollut apua. Kenties selaimen käynnistäminen uudelleen auttaisi, mutta eipä tuo avatar ainakaan minua häiritse.
Selaimen välimuistin tyhjentäminen luultavasti auttaa. Tod. näk. lahjoittajat ei tarvitse jatkossa noita edes katsella, testaus menossa...
Täytyy testailla tuota...Testasin toisella selaimella jolla en ole ikinä käynyt mp.netissä ja vielä pokemoodissa ja silti mainoksen vieressä killuu oma avatar.
Alluha akbar, oot tero! Ehkäpä olet käynyt joillakin idän sivuilla ja nyt guugeli luulee, että oot idän mies tai kiinnostas idän jutut. Normi setti.