Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minullakin killuu oma avatar ja vaikka mitä vieressä ja viimeisessä viestissa vilisee pesukoneita.
Yllä on "Animail, lähin eläinkauppasi", enkä tunne koko liiketta.
Sinänsä mainokset eivät niinkään häiritse, varsinkin kun pesukonen osto on ajankohtaista, ne jopa tehostavat
Mulla on mainospalkissa avattaren vieressä vain joku lentokonepeli. Ei siitä mitään harmia ole. Käytän yleensä Chromea, koska ei ole pahemmin salattavaa. Firefoxissa on AdBlock, joka on tietysti kätevä, jos haluaa välttää adeja ja mediatrackereita.
Russian senior dating...nam
Samaa tunkee muuten mm. LiveUAmap-sivulla. Hauska katsoa mitä Venäjän armeija on tehnyt Donbassin alueella ja sitten nähdä noita "Russian women are the best wives" -mainoksia. Paljolta olisikin säästytty jos näiden separaattorityyppien olisi annettu jäädä sinne vaimojansa hoitelemaan... Siis niiden joilla sellainen ylipäänsä on. Joku Girkin ei vaikuta ideaalilta aviomies/perheenisä -tyypiltä.
Vaikuttaisiko tuo minkkiketjun suurkulutus että ovat päätelleet, että naiset sillä kuitenkin on mielessä?
Edit: Tähän viestiin tuli mainos - dating hot women from Vietnam, Thailand and Philippines. Pitäisikö sanoa että Yes please, vaikka kaikki kerrallaan kunhan antavat 5min palautumisaikaa...
Jotenkin tuo mainos homma perustuu katseltuihin tuotteisiin aikaisemmin.
Esim hiljattain katselin lämppäreitä netistä niin 2-3viikkoa tarjottiin mainoksissa lämppäreitä. Sen jälkeen tutkin virtapankkeja ja nyt tuo tarjoaa niitä
Meikäläinen luiskasi ketjun. Yksiselitteisesti kielsin ketjun alussa ansapommiviritelmien ohjeistamisen ja koska kieltoani ei uskottu, poistui ketju näkyviltä.Minne katosi ketju, jossa puhuttiin erilaisten miinojen korvikkeista ja IED:stä? Jos se on poistettu, miksei sitä ole kerrottu missään?!?
Helvetin kuustoista. Millä ihmeen logiikalla mulle hyppii Vihreät-mainoksia ihan sojona. Just se melkein vihoviimeinen vaihtoehto terhentyy silmiin.
Israelin matkoja tulee joka käänteessä. Sardaukar on syyllinen.
Meikäläinen luiskasi ketjun. Yksiselitteisesti kielsin ketjun alussa ansapommiviritelmien ohjeistamisen ja koska kieltoani ei uskottu, poistui ketju näkyviltä.
-setä-
Helvetin kuustoista. Millä ihmeen logiikalla mulle hyppii Vihreät-mainoksia ihan sojona. Just se melkein vihoviimeinen vaihtoehto terhentyy silmiin.
Israelin matkoja tulee joka käänteessä. Sardaukar on syyllinen.