Karvajalka
Luutnantti
Tossa Amatöörin aloittamassa Tilanne-säikeessä oli ihan hyvä aloitus. Saisikohan sitä vapautettua iltavapaat osioon? Tai tarkemmin ajateltuna, ehkei sittenkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ovat näemmä tehneet Iltalehteen jutun tuosta Azov-säikeestä...
http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2015041419515248_uk.shtml
Huvittavaa että Iltalehti "sai haltuunsa" keskustelun "suljetulta foorumilta". Eiköhän taustalla ole ihan kirjautuminen käyttäjäksi?
Edit: Nina Dale joka on tehnyt jutun sanoo kommenteissa että julkaisulle on lupa Carolukselta, hyvä että ovat vaivautuneet sen kysymään. Tietty siellä on muidenkin nimimerkkien juttuja, muttei edes nimimerkkejä tai sivuston nimeä. Toisaalta - jos joku mun henkilötiedot haluaisi selvittää niin helpoiten pääsis kysymällä yv:llä
Mulle puskee muslimi-deittimainoksia. Ilmeisesti aion kääntyä ja jättää vaimon, tuskin nuo nätit huivipäätytöt suostuvat mihinkään "pikainen aviorikos siivouskomerossa" -tyyppiseen ihmissuhteeseen?
Yrittänyttä ei laiteta...tai hetkinen, tässä tapauksessa......se olisi toivottavaa.Mulle puskee muslimi-deittimainoksia. Ilmeisesti aion kääntyä ja jättää vaimon, tuskin nuo nätit huivipäätytöt suostuvat mihinkään "pikainen aviorikos siivouskomerossa" -tyyppiseen ihmissuhteeseen?
Yrittänyttä ei laiteta...tai hetkinen, tässä tapauksessa......se olisi toivottavaa.
Niin...kyllähän kuuleman mukaan esim. Iranissa neljän seinän sisällä tapahtuu kaikennäköistä. Kaavut tippuu ja tytöillä vaihtuu kengät piikkikorkoisiksi. Alkomahooliakin nautitaan.
Itselläni on Google Chrome-selaimessa mainonnan estolaajennus, joten en näe yhtään mainosta foorumilla, ainoastaan tyhjän postauksen oman avatarin kera jonka alla "Mainos".
AdBbock ja No-Script hoitaa homman. Minulla ei mainoksia näy.Saisiko nuo mainokset pois kirjautuneilta/lahjoittajilta? Alkaa suoranaisesti vituttaa, kun luettavuus kärsiii.
Olenko ainoa, jota kokee tarpeettomina vakavahkoihin keskustelusäikeisiin lähetetyt asiaan liittymättömät humoristiset kuvat? Tämä on yleistynyt kovasti viimeaikoina.
Huumoriketjuissa en pidä tätä ongelmallisena.
Loistava aloitus, vaikka itse sanonkinTossa Amatöörin aloittamassa Tilanne-säikeessä oli ihan hyvä aloitus. Saisikohan sitä vapautettua iltavapaat osioon? Tai tarkemmin ajateltuna, ehkei sittenkään