Palaute

Itse tunnen yleensä oikein ykkösluokan ryssävihaa. Mutta se ei kuulu yhdellekkään Putinin kaverille kuinka tunnen. Toinen asia jos lietsoisin sitä vihaa ympäriinsä. En kyllä niin tee..

Ei kannata vihata mitään. Ei missään nimessä ainakaa yhdistää ryssävihaa ja maanpuolustusta.

Perusteluna on se, että subjektiivinen viha sumentaa objektiivisen arviointikyvyn. Järkevämpää on olla utelias ja kiinnostunut. Objektiviisesti ja analyyttisesti myöntää rehellisesti heidän osaamisensa sikäli kun sellaista havaitsee ja puutteensa vastaavalla tavalla.

Väitän, että vähättelevä suhtautuminen naapuriin sekä ehkä jopa suoranainen ryssäviha on johtanut meidät muutamaan kertaan melkoiseen kuseen, noin niinkun "sotiaallisen kanssakäymisen kontekstissa".
 
Ja muutenkin ryssäviha on huikan turha suhtautuminen. Putin ja Putinin hallinto-viha olisi oikeampi kohde. Ei ne ryssätkään kansana ole ihmistä kummempi vikoineen ja hyvine puolineen.
 
Niin. Mietin asiaa itsekkin. Ehkä se ns.ryssäviha on sellainen tunne joka ei ole päällimmäisenä mielessä. Olenhan venäläisten kanssa tekemisissä töissäkin. Kai se on joku moodi joka voidaan napsaista tarvittaessa päälle. Paitsi että saavat jo nuoremmat napsaista. Minä napsaisen illalla oluen..
 
Onkohan meikäläisellä kenties jäänyt joku softan päivitys väliin kun foorumille linkitetyt Twitter-viestit ei enää näy ? Samoiten kun läppäriä käytän niin Twitter itsessään avautuu jotenkin oudossa tilassa. Meinaan että näkyy jossain mobile-tilassa sen normaalin sijaan. Aika outoa. Tosin, en nyt todellakaan ole mikään tietotekniikkavelho.
 
Onkohan meikäläisellä kenties jäänyt joku softan päivitys väliin kun foorumille linkitetyt Twitter-viestit ei enää näy ? Samoiten kun läppäriä käytän niin Twitter itsessään avautuu jotenkin oudossa tilassa. Meinaan että näkyy jossain mobile-tilassa sen normaalin sijaan. Aika outoa. Tosin, en nyt todellakaan ole mikään tietotekniikkavelho.
Hyvin.

Jatka vaan minkki -lirpakkeen päivitystä :whistle:

Kyllä ne twitukkaviestit pitäisi näkyä ihan oikein.
 
Seurannan suojaus pitää olla pois päältä MP:netissä, silloin twitter näkyy.
 
Palstan seuraaminen paranisi, jos porukka ei kopioisi juttuja kokonaan, vaan laittaisi lyhyen saatteen ja linkin. Toki riippuu jutun sanamäärästä. 500 merkkiä on ok mutta 5000 on perkeleestä.

Olen tismalleen samaa mieltä. Huom: kenenkään ei pidä pahoittaa mieltään, kun wanhat sedät ottavat kantaa postauksiin.

Olen sitä mieltä, että mikä tahansa posti vaatii jonkinlaisen referoinnin....eli postiin pitää postaajan tutustua iha ite ensin ja tehdä ytimekäs referaatti pääkohdista....,mutta tämä on ehdottomasti vain minun pieni mielipiteeni.
 
On keskustelupalstoja, joilla pelkän linkin/artikkelin postaaminen ilman omaa kommentointia tai referointia on tiukasti kielletty. Se on mielestäni ihan hyvä käytäntö ja pitää keskustelun hengissä paremmin kuin pelkkä linkkien paiskominen.
 
Koko juttujen postausta puolustaa se, että ne menevät hyvin nopeasti muurien taakse ja jälkeen päin juttujen seuranta vaikeutuu.
Airiston Helmi on hyvä esimerkki, 2009-2014 jutut on hakusessa..

Koko jutun voi postata, MUTTA....

1539597728564.png
Edit: tutun = jutun
 
Koko juttujen postausta puolustaa se, että ne menevät hyvin nopeasti muurien taakse ja jälkeen päin juttujen seuranta vaikeutuu.
Airiston Helmi on hyvä esimerkki, 2009-2014 jutut on hakusessa..
Voi niitä postata mutta minun mielipide on että ne on parempi laittaa spoilerin taakse, etenkin kännykällä lukiessä potutta kun pitääs skrollata hirveen teksitimassan ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Koko juttujen postausta puolustaa se, että ne menevät hyvin nopeasti muurien taakse ja jälkeen päin juttujen seuranta vaikeutuu.
Airiston Helmi on hyvä esimerkki, 2009-2014 jutut on hakusessa..
Tuo on hyvä perustelu. Toisaalta muiden palstalaisten tässä ehdottama pitkien juttujen laittaminen quoteen tai spoilerin taakse vaikuttaa hyvältä käytännöltä.
 
Back
Top