Palaute

Eräät henkilöt haluavat tykätä. Se, että niitä jaetaan hyvin paljon, vähentää ehkä niiden arvoa. Vai kuinka?

Olin hämmästynyt: laskin sattumalta, että nimimerkki Honcho antoi tänään peräkkäin yli 90 tykäystä erilaisille kirjoituksille. Ehkä hän antaa sen kaikille? En tiedä.

Hyvää vuoden alkua!
 
Eräät henkilöt haluavat tykätä. Se, että niitä jaetaan hyvin paljon, vähentää ehkä niiden arvoa. Vai kuinka?

Olin hämmästynyt: laskin sattumalta, että nimimerkki Honcho antoi tänään peräkkäin yli 90 tykäystä erilaisille kirjoituksille. Ehkä hän antaa sen kaikille? En tiedä.

Hyvää vuoden alkua!
Ei se nyt joka viestistä ole tykännyt ja eihän siinä nykyään ole enää mitään pahaa että äijätkin tykkää toisistaan.
 
Eräät henkilöt haluavat tykätä. Se, että niitä jaetaan hyvin paljon, vähentää ehkä niiden arvoa. Vai kuinka?

Olin hämmästynyt: laskin sattumalta, että nimimerkki Honcho antoi tänään peräkkäin yli 90 tykäystä erilaisille kirjoituksille. Ehkä hän antaa sen kaikille? En tiedä.

Hyvää vuoden alkua!

Honcho taisi saapua pitkästä aikaa saitille ja luettavaa varmasti oli kysta kyllin.
 
Onhan @Honcho hieman eri kalibeeria kuin kaikenlaiset pelimannit. Miksi alkaa dissaamaan forumin "kantapeikkoja"...alkaa haista Pietarilta.
 
En ymmärrä mitä pahaa muiden viestien tykkäämisessä on, mutta kyllä tuo venäjä-kortinkin pelaaminen joka välissä on aika väsynyttä.

Alan olla jo hieman allerginen Pietarin touhuihin. Siksi hieman herkkä liipasin. Mutta kattoppa viestitaustaa pidemmältä soittohepun taholta.
 
Kyllä kai palvelinmaksukeräykseen voi edelleen osallistua. Vain keskusteluketju aiheesta on suljettu.
Eli ei voi ilmoittaa, että haluan lahjoitukseni pysyvän salassa.

Kyllä, itsekin laitoin pienen aneeni vaikka ketju oli kiinni. En tiedä onko se löytänyt perille, mutta ainakin todistetusti voin sanoa, että se LÄHTI tililtäni.

8hPw[1].gif
 
@soittaja Honcholla ei ymmärtääkseni riitä aikaa hengailla täällä niin usein. Silloin harvoin kun käy niin on paljon uutta kirjoitusta tullut. Joten älä sinä puhu mitään pahaa foorumin yhdestä kantajäsenestä.

Olen nyt päättänyt käyttää taas enemmän vaimon ja lasten myöntämää SoMe-kiintiötäni täällä. Joku militaristisempi vaihe taas päällä elämässäni.
 
Moneksiko vuorokaudeksi tälle vuodelle some-aikaa myönnettiin?

P.s. Myöskin *tykkäsin* aiemmin!

Ei minulle mitään kiintiötä myönnetä. Sehän olisi kuin se tietty osa ajasta olisi jotenkin OMAANI. Matelen nöyrästi keisarinnan jalkojen juureen ja anelen, että saiskos (myös somettaa) :sneaky:
 
Itsekin tunsin jonkinlaisen piston sydämessäni kun täällä aletaan laskea kenenkin tykkäyksiä, olenhan myös (ainakin omasta mielestäni) ns Sarjatykkääjä. Itse käytän tykkäys-painiketta mm seuraavista syistä: hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä ainakin osittain, hyvä teksti muualta tuotu tänne, kirjoittaja on arvostamani jäsen ja kirjoittaa ns asiaa, muutamia muita syitä.. Niin ja @baikal in viestit aina!
 
Itsekin tunsin jonkinlaisen piston sydämessäni kun täällä aletaan laskea kenenkin tykkäyksiä, olenhan myös (ainakin omasta mielestäni) ns Sarjatykkääjä. Itse käytän tykkäys-painiketta mm seuraavista syistä: hyvä kirjoitus, olen samaa mieltä ainakin osittain, hyvä teksti muualta tuotu tänne, kirjoittaja on arvostamani jäsen ja kirjoittaa ns asiaa, muutamia muita syitä.. Niin ja @baikal in viestit aina!

Motto olkoon: "Sarjamurhaajia emme ole, sarjakakkaajiksi emme halua. Olkaamme siis sarjatykkääjiä."
 
Nyt kun tämä sisäinen turvallisuus-osio on avattu niin olis mukava saada "uudet viestit" sivulle mahdollisuus valita mitä ketjuja näkyy uusien viestien listauksessa. Nopeesti katoin asetus-valikon läpi ja mielestäni tällaista ominaisuutta ei ollut.

Maanpuolustus foorumilla ainakin itse tulee luettua maanpuolustuksellisia aiheita, joten toivoisi ettei uudet viestit osio täyttyisi ketjuilla jotka käsittelee foorumin nimen ulkopuolelle kuuluvia juttuja. Tähän mennessäkin on tullut käytettyä nappia "merkitse foorumit luetuksi" melko ahkeraan.
 
Back
Top