Palaute

Alan olla jo hieman allerginen Pietarin touhuihin. Siksi hieman herkkä liipasin. Mutta kattoppa viestitaustaa pidemmältä soittohepun taholta.

Jotkut aika epätyypilliset kirjoitusvirheet kyllä pistävät silmään. Analyysin kannalta oikein mielenkiintoista... minä antaisin lisää köyttä
 

Hx-hankkeelle voisi joku innokas vaikka perustaa oman fooruminsa :D Odotan sitä päivää kun valinta saadaan tehtyä ja alkaa armoton valitun koneen haukkuminen :D
 
Soittohepusta: antaa kuvan että olisi soittaja tai jollain tavalla tekemisissa orkesteri tai sotilasmusiikin kanssa. Mutta musiikkiaiheiset kirjoitukset eivät tue tätä. Vaikuttaakin enemmän valitulta roolilta.
Muut jutut painottuvat venäjään tai suomen fasismiin. Ja sitten on tarinoita joiden pääsanoma tuntuu olevan siinä että todistetaan henkilön asuvan suomessa.
 
Kunhan ei syö kuormasta
Voisi pitää itseään onnekkaana! Itse olen jo kolmatta kuukautta saanut nauttia lähinnä Atlantis -risteilyliputuksesta & videobannereista, lähdöt vaihtelevasti Ft. Lauderdale tai Välimeri. Risteilyn konsepti näyttää olevan pitkälti sama molemmissa.
Ensimmäistä kertaa kaivoin ton linkin nyt erikseen esiin, ehkä algoritmi olettaa minut nyt asiakkaaksi ja pääsen vähän moniarvoisemman mainonnan kohdelistalle..?

http://atlantisevents.com/cruising-with-atlantis
 
Minä pidän muuten vain tauon, vähintään kuukauden. Kyllästyttää niin helkkaristi. Rauhanaika on aina tällaista. Hyvähän se tietysti on, ettei just nyt ole mitään oikeaa seurattavaa. Sellainenhan on aina onnettomuus.
 
Viimeksi muokattu:
Omasta mielestä olisi mukavaa jos tuohon lirpakkeessa liikkumiseen saisi sen verran helpotusta että tuossa näkyisi prev ja next sekä nuolen lisäksi vaikka 7 sivua josta valita. Helpottaisi omasta mielestä liikkumista.
 
Kato aina oppii uutta thanks @Betoni
 
Back
Top