Kuljettajan ampuminen kyllä toimii, mutta moottoriin osuminen ei yleensäkään pysäytä ajoneuvoa välittömästi, siis siinä määrin etteikö kuski saisi ajoneuvoa pois tulilinjalta. Syyläri esim. on sellainen kohta, että sitä ei saa ajokuntoiseksi ilman varaosia, mutta samalla on melkoisen varmaa, että se KA ei jää mihinkään aseen kantamalle pelkästään sen osuman takia. Renkaisiin ampuminen taas riippuu pitkälti siitä, että suistuuko ajoneuvo tieltä, jos ei niin ajoneuvo nilkuttaa eteenpäin. Ja se renkaaseen osuminen voi olla vaikeampaa kuin luulet. Tarvittava ennakko kun voi olla melkoinen.
Mitä taas tulee lastiin, niin en puhu siitä, että lastia pääsisi luuttaamaan. Nyt on tarkoitus saada maksimaalinen vahinko minimaalisessa ajassa ja mahdollisuuksien mukaan käsikranaatin heittoetäisyyden ulkopuolelta. Eli siis vertailukohta on se, että heitettäisiin käkkäri auton suuntaan heti kun sen vain jaksaa heittää niin kauas.