Kuten kirjoitin:
Miettikkääs ketä hänen persoonan moittiminen oikein auttaa... Ei ainakaan meitä Suomalaisia eikä Suomalaisten yhtenäisyyttä.
Jättäkäämme @Tacitus :ksen hyökkäys omaan arvoonsa.
AKE-ukki, asioista saa olla eri mieltä ja jokaisella on oikeus mielipiteisiin, mutta älä sinä yritä väkisin manipuloida minun sanomisiani. Minä en ole puuttunut Sauli Niinistön persoonaan millään tavalla.
Kun tituleerasin häntä heteroksi, reservin upseeriksi ja porvariksi, niin se oli vain sen takia, että luonnehdin häntä samalla tavalla kuin valtaosa tämän foorumin kirjoittajista luonnehtii Pekka Haavistoa ja Erkki Tuomiojaa. Haavistoa haukutaan jatkuvasti täällä homoksi ja Tuomiojaa stalinistiksi. Pienemmistä haukkumasanoista nyt puhumattakaan.
Minä olen puuttunut Sauli Niinistön osaamiseen ja hänen lausuntoihinsa. Tiivistettynä vielä sinulle, AKE-ukki: 1) Niinistö ei osaa ulkopolitiikkaa, ja 2) kaikki hänen ulkopolitiikkaa koskeneet lausuntonsa ovat menneet totaalisen pieleen (Makarov-jutut, voidaan hiljentyä pääsiäisen viettoon, Ukrainassa ei ole Venäjän joukkoja).