Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tän täytyy olla todellita myrkkyä Halla-aholle. Alkuperäisen suunnitelman mukaan he erottautuisivat EU- ja maahanmuutokriittisyydellä.
Uusi vaihtoehto -ryhmään kuuluva kansanedustaja Simon Elo sanoo, että on mahdollista, että ennen seuraavia vaaleja perustetaan uusi puolue.
Sellaista minäkin vähän epäilen ja epäilen myös että sieltä puolueen johtoryhmästä löytyy Simon Elo
Tuota jään odottelemaan erittäin suurella mielenkiinnolla. Persut ne osaavat järjestää mielenkiintosia vaaleja vuodesta toiseen ja miten perkeleen tylsiä ne vaalivalvojaiset vielä hetki sitten olivatkaan.
Hyvä pointti! Halla-Ahoa lukuunottamatta iso osa nyt voittaneista henkilöistä omaa kummia itäyhteyksiä. Ystävämme Bäckman muuten on jo aloittanut Halla-Ahon mustamaalaamisen. Saa nähdä milloin Bäckmanin rakkikoirat aloittavat oman räksytyksensä.
Persujen maahanmuuttokriittisen porukan nousu eduskuntaan, ja heidän ihmissaasta kommenttinsa on antanut kadun vähäosaisille oikeuden käyttäytyä miten haluaa. En siis syytä suoraan puoluetta vaan sen suosion nousun mukana syntynyttä ilmiötä.
Jos sopii niin kannattaa lukea kokonaan kyseinen artikkeli josta media on hakenut, puolen lauseen mittaisen, lainauksen julkisuuteen.. Minä olen J H-A:n kanssa samaa mieltä tuosta kyseisestä ihmissaastasta. Se on juuri sitä itseään.
Lukekaa koko juttu ja miettikää kaikessa rauhassa kummalle puolelle kallistutte.
Vapaassa maassa voi/saa valita sympatiansa. Toki voi jatkaa myös median kertoman "totuuden" myötä.
Soini on vieläkin varsinainen pelimies. Vai oli aika antaa toisten hoitaa asiat. Jumankauta juu nääs päivää.
Halla-aho foorumilla: Olen aika varma, että jopa ajatus raiskaajien hyysääjän raiskatuksitulemisen kosmisesta oikeudenmukaisuudesta edustaa valtavirta-ajattelua. En ole elävässä elämässä tavannut ketään, joka ei olisi samaa mieltä.
En minä poistanut sitä hirveän kamalaa lausuntoani siksi, että en oikeasti olisi sitä mieltä, tai edes siksi, että häpeäisin sitä mielipidettä. Poistin sen siksi, että siitä nousi kamala meteli, joka ei siinä vaiheessa sopinut sen paremmin minun kuin Persujenkaan pirtaan.
Mutta olen edelleen ja tulen jatkossakin olemaan vilpittömästi ja täydestä sydämestäni sitä mieltä, että jos naishenkilö, joka vastustaa maahanmuuttajaraiskaajien karkottamista, tulee maahanmuuttajaraiskaajan raiskaamaksi, se on iloinen asia. Yhtä iloinen asia on se, että henkilö, joka vastustaa maahanmuuttajapuukottajien karkottamista, saa itse maahanmuuttajan puukosta.
Onkos RKP-KD -akselilta kuulunut mitään ? Näitähän vedätettiin myös hyvin. Pääsivät eilen näykkimään heille tarjottua luuta ja jo nyt se otettiin pois. Jos vielä mitä keskusteluja käydään, niin ei näillä kahdella ainakaan enää ole mitään kiristyskeinoa millä painostaa Sipilää.
Jep, nyt on jo aloitettu rummuttaminen Halla-Ahon Kiova-yhteyksistä ja sitä kautta leimaaminen "pahaksi" natsiksi. (Donbassin natsit ovat siis hyviä natseja).Olen aika vakuuttunut siitä, että itäpuoli käyttää surutta maahanmuuttajien ongelmia hyväkseen ja trollit kiihottavat perussuomalaisten suosimissa someryhmissä.
Halla-Aho on sanoutunut jyrkästi irti Bäckmanista ja putinismista ja on kaiken lisäksi Naton kannattaja. Hän on myös tukenut reserviläisten aseharrastusta mitä parhaimmin. Hänen jyrkkä EU- ja eurokriittisyytensä ei kuitenkaan riitä Bäckmanille, ei varmasti. Sehän on sivuseikka.
Soinilla oli petossuunnitelma jo valmiina Halla-ahon voiton varalta:
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/35...inilaiset+muodostaisivat+oman+eduskuntaryhman
Toivottavasti..En tiedä onko varmaa tietoa, mutta Hommassa kirjoitellaan, että myös Veera Ruoho lähtee uuteen ryhmään.
Tiedättekö muuten mitä voi vielä käydä? Uusi vaihtoehto ei välttämättä pääse uuteen hallitukseen!
Se vasta olisi megatonnin jytky. Silloin karanneilta olisi menneet sekä rahat että virat ja ministeriöiden puolen avustajat. Jäljellä olisi vain jokaisen oma eduskunta-avustaja.
Nyt rkp:n, kd:n tai muiden kellokkaiden pitää vain tarjota parempi diili kuin loikkareiden.
Ei tätä olisi tehty ellei siitä olisi ensin sovittu Orpon ja Sipilän kanssa.
Kylläpäs tosiaan meni kässärin mukaisesti.
Halla-ahon perussuomalaisista irtisanoutuva ryhmä koostuisi ainakin noin 20 kansanedustajasta. Sipilän hallitus voisi helposti jatkaa työskentelyään, koska keskustalla on 49 ja kokoomuksella 37 kansanedustajaa. Koossa olisi valmis enemmistöhallitus, jonka toimintakykyä Sipilä saattaisi vahvistaa kristillisdemokraateilla ja rkp:llä tai jommallakummalla.