Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Minulle Alazawai ja Turunen ovat hyvin integroituneita maahanmuuttajia, Alazawain ja Turusen lapset voivat olla jo suomalaisia ja japanilaisia.

Ehkä näinkin, ei ne juuret kokonaan unohdu, jos edes pitääkään. Itse asiassa pidän jopa Stubbilaisesti rikkautena, jos tämän ensisijaisen suomalaisen identiteetin lisäksi on jotakin sekundääristäkin, itse olen wannabe-karjalainen toissijaisesti suomalaisuuden jälkeen. Mutta hyvin integroitunut maahanmuuttaja on minulle riittävän suomalainen, että alan pitämään käytännössä kanssasuomalaisena. Mitä lapsiin tulee, niin se onkin se oleellinen kysymys. Jos Suomessa syntyy lapsia, jotka EIVÄT koe ensisijaisesti olevansa suomalaisia ihonväristään ja vanhempiensa taustoista riippumatta, olemme ns. kusessa ennen pitkää. Monissa maissa se toinen polvi onkin ollut ongelmallisempi, tähän emme saisi tilannetta päästää vaikka monet aktiivisesti yrittävätkin asioita siihen malliin monikulttuurihenkisellä eristäytymisellä rimpuilla.

Minulla on itse asiassa jopa useita Turussa syntyneitä kavereita ja pidän heitä suomalaisina aivan kuin ketä tahansa muutakin :sneaky:
 
Ehkä näinkin, ei ne juuret kokonaan unohdu, jos edes pitääkään. Itse asiassa pidän jopa Stubbilaisesti rikkautena, jos tämän ensisijaisen suomalaisen identiteetin lisäksi on jotakin sekundääristäkin, itse olen wannabe-karjalainen toissijaisesti suomalaisuuden jälkeen. Mutta hyvin integroitunut maahanmuuttaja on minulle riittävän suomalainen, että alan pitämään käytännössä kanssasuomalaisena. Mitä lapsiin tulee, niin se onkin se oleellinen kysymys. Jos Suomessa syntyy lapsia, jotka EIVÄT koe ensisijaisesti olevansa suomalaisia ihonväristään ja vanhempiensa taustoista riippumatta, olemme ns. kusessa ennen pitkää. Monissa maissa se toinen polvi onkin ollut ongelmallisempi, tähän emme saisi tilannetta päästää vaikka monet aktiivisesti yrittävätkin asioita siihen malliin monikulttuurihenkisellä eristäytymisellä rimpuilla.

Minulla on itse asiassa jopa useita Turussa syntyneitä kavereita ja pidän heitä suomalaisina aivan kuin ketä tahansa muutakin :sneaky:

Lapset ovat vanhempiensa vastuulla ja siksi on virhe ottaa maahanmuuttajia jotka kasvattavat lapsiaan toiseen kultuuriin.
Meillä on jo nyt niin suuri määrä tällaista väestöä että humanitäärisen maahanmuuton saisi lopettaa 100 vuodeksi jotta sulattelu onnistuisi.
 
Lapset ovat vanhempiensa vastuulla ja siksi on virhe ottaa maahanmuuttajia jotka kasvattavat lapsiaan toiseen kultuuriin.
Meillä on jo nyt niin suuri määrä tällaista väestöä että humanitäärisen maahanmuuton saisi lopettaa 100 vuodeksi jotta sulattelu onnistuisi.
Kun nyt kannatat liberaalinationalismia ja uskot integroitumiseen niin kerrotko milloin mustalaiset aikovat integroitua Suomeen? Muutama vuosisata jo vierähtänyt. Nykyään puhutaan paljon integroitumisesta, mutta näytöt, että se ylipäätään on mahdollista on aika heikot. Assimilaatio toimii, mutta se vaatisi, että tulijat on saman värisiä kuin natiivit. Sitten on oma lukunsa muslimit, joiden pyhä kirja kehottaa muuttamaan vääräuskoisten maihin ja harjoittamaan taqiiya valehtelua, että on integroiduttu hyvin samalla omaa agendaa ajaen.
 
Kun nyt kannatat liberaalinationalismia ja uskot integroitumiseen niin kerrotko milloin mustalaiset aikovat integroitua Suomeen? Muutama vuosisata jo vierähtänyt. Nykyään puhutaan paljon integroitumisesta, mutta näytöt, että se ylipäätään on mahdollista on aika heikot. Assimilaatio toimii, mutta se vaatisi, että tulijat on saman värisiä kuin natiivit. Sitten on oma lukunsa muslimit, joiden pyhä kirja kehottaa muuttamaan vääräuskoisten maihin ja harjoittamaan taqiiya valehtelua, että on integroiduttu hyvin samalla omaa agendaa ajaen.

No eikös mustalaiset toimi tässä nimenomaan painottamassa sitä, että integroitumisessa on valtavaa harmia siitä, jos eristäydytään omaksi suljetuksi yhteisöksi. Vaikka tässä yhdistävänä tekijänä esim. kristinusko jota moni romani tunnustaa.

Olisi tosin mielenkiintoista nähdä edes jotain tilastotietoa, kuinka moni romani jättää yhteisönsä vanhakantaiset normit ja sulautuu melko lailla saumattomasti valtaväestöön. Ei taida sellaista tietoa olla saatavilla. Onko ns perinteiset yhteisöt kasvussa vai laskussa? Karttavatko muut kenties miten usein näitä jättäjiä kuin jehovalaiset konsanaan?
 
No eikös mustalaiset toimi tässä nimenomaan painottamassa sitä, että integroitumisessa on valtavaa harmia siitä, jos eristäydytään omaksi suljetuksi yhteisöksi. Vaikka tässä yhdistävänä tekijänä esim. kristinusko jota moni romani tunnustaa.

Olisi tosin mielenkiintoista nähdä edes jotain tilastotietoa, kuinka moni romani jättää yhteisönsä vanhakantaiset normit ja sulautuu melko lailla saumattomasti valtaväestöön. Ei taida sellaista tietoa olla saatavilla. Onko ns perinteiset yhteisöt kasvussa vai laskussa? Karttavatko muut kenties miten usein näitä jättäjiä kuin jehovalaiset konsanaan?
Mikä vähemmistö ei eristäydy omaksi ryhmäkseen? Millä käytännön politiikkalla asia korjataan?
 
Mikä vähemmistö ei eristäydy omaksi ryhmäkseen? Millä käytännön politiikkalla asia korjataan?

Sellainen, jota ei aktiivisesti kannusteta eristäytymään, päinvastoin. Ja jolla on myös itse ollut asenne integroitua. Tataarit ja juutalaiset, Vietnamin venepakolaiset?
 
Sellainen, jota ei aktiivisesti kannusteta eristäytymään, päinvastoin. Ja jolla on myös itse ollut asenne integroitua. Tataarit ja juutalaiset, Vietnamin venepakolaiset?
Mikä sellainen politiikka on, ottaen huomioon, että ihmisillä pitää yleensä olla vapaus valita asuinpaikkansa ihan itse ja tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa? Millä se testataan onko halua integroitua vai onko halua esimerkiksi raiskata suomalainen lapsi? Integraatiosta on paljon puhetta, mutta missä on ne käytännön keinot, jolla homma saadaan hoitumaan. Ilman käytäntöä kyse on vain utopiapolitiikasta.
 
Mikä vähemmistö ei eristäydy omaksi ryhmäkseen? Millä käytännön politiikkalla asia korjataan?

Sellainen mikä tulee tänne avioliiton kautta tai niin pieninä määrinä ettei voi edes muodostaa vähemmistöä joka voi eristäytyä, käytännössä heidän geeninsä katoavat maailmasta.
Eli en kannata mitään kansainvaelluksia vaan normaalia maahanmuuttoa, suomalaisilla on oikeus olla olemassa kuten muillakin pienillä ja uhatuilla kansoilla.
Mitä suurempia muuttoliikkeitä sallitaan sitä voimakkaammin etnonationalismi nousee, omien geenien säilyttäminen on koodattu juurikin dna:han.
Itsekin heimoudun jos katson että suomalaiset ovat se ketä ollaan sulattamassa, YK takaa suojan tätä vastaan mutta se on selvästi tarkoitettu muita kuin eurooppalaisia kansoja varten.
 
Viimeksi muokattu:
Kotoutumisjärjestelmä tukee eristäytymistä...

Näin on.

Lisäksi kaiken maailman turhaakin turhempien järjestöjen toiminnan tukeminen julkisista varoista on aktiivisesti eristäytymistä tukevaa politiikkaa.

Poliittisesti löytyy kyllä sulauttamisesta, ei eristäytymisestä porkkanaa antavaa politiikkaa jos tahtoa löytyy. Eikä se ole piiruakaan lähempänä fasismia kuin joku aktiivimalli. Vaikka Suomi-twitter tietty on pullollaan porukkaa joka itkee että se on juurikin sitä.
 
Sellainen, jota ei aktiivisesti kannusteta eristäytymään

Ehkä tunnetuin ja kansaa suututtanut esimerkki poliittisesta monikulttuurisuudesta ovat uimahallivuorot etnisen alkuperän ja/tai uskonnon perusteella joilla kannustetaan pysymään erossa valtaväestöstä.

Ilmiselvää rasismiahan se on jos erotellaan ihmisen alkuperän perusteella. Mutta koska jos erottelua tehdään "vähemmistön" kohdalla joita saattaa todellisuudessa kuitenkin olla maailmalla enemmän kuin suomalaisia yhteensä niin monikulttuurisen politiikan mukaan se ei ole mitään rasismia.

Monikulttuurimarxisti kääntää asiat päälaelleen. Rasisteiksi sanotaan niitä jotka kyseenalaistavat tuollaisen toiminnan
 
Viimeksi muokattu:
PS-nuorista erotetun Kurun tapaukseen.
Vasemmistolaiset eivät koskaan syyttele toisiaan siitä, että nämä ovat liian vasemmalla tai äärimmäisiä.
"Oikeistolaisten" piirissä tämä on aivan yleistä, mikä on typerää ja turhaa.
Silloin vain tanssitaan huomaamatta "suvaitsevaiston" pillin mukaan.
Ymmärtämättä, että "suvaitsevaisto" ei koskaan tule hyväksymään mitään muuta kuin oman kuvansa.
 
PS-nuorista erotetun Kurun tapaukseen.
Vasemmistolaiset eivät koskaan syyttele toisiaan siitä, että nämä ovat liian vasemmalla tai äärimmäisiä.
"Oikeistolaisten" piirissä tämä on aivan yleistä, mikä on typerää ja turhaa.
Silloin vain tanssitaan huomaamatta "suvaitsevaiston" pillin mukaan.
Ymmärtämättä, että "suvaitsevaisto" ei koskaan tule hyväksymään mitään muuta kuin oman kuvansa.

Kai tuossa yritetään saada puoluetta vetoamaan keskiverto konservatiiveihin, balkanisaatio ja sisällissodat eivät nyt kuitenkaan vielä ole ajankohtaisia.
Vaikka voimme ennustaa demografista kehitystä ja spekuloida mitä se tulee tarkoittamaan niin ihmiset eivät tykkää ajatella maailmanloppu skenaarioita.
 
https://demokraatti.fi/perussuomala...hyvaksy-paperittomien-maksuttomia-palveluita/
Perussuomalaiset tilasi tutkimuksen – enemmistö suomalaisista ei hyväksy paperittomien maksuttomia palveluita
16.4.2018 12:11 Päivitetty: 16.4.2018 12:11


Enemmistö eli 63 prosenttia suomalaisista ei hyväksy laittomasti maassa oleskelevien eli niin sanottujen paperittomien maksuttomia sosiaali- ja terveyspalveluita. Ainoastaan 29 prosenttia kannattaa niitä.

Luvut ilmenevät perussuomalaisten TNS-gallupilla huhtikuussa teettämästä tutkimuksesta.

– Perussuomalaiset on johdonmukaisesti tuonut esille laittomasti maassa olevien aiheuttamia kustannuksia ja kritisoinut tehtyjen selvitysten huonoa tasoa. Esimerkiksi Helsinki ei huomioi laskelmissaan erikoissairaanhoitoa tai houkuttelevuuden lisääntymistä, perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho sanoo.

Halla-ahon mukaan useat infektioyksiköiden lääkärit, kunnat, sairaanhoitopiirit ja jopa ministeriöt ovat esittäneet, että ilmaishoito on vetovoimatekijä maista, joissa hoidon saaminen ei ole mahdollista.

– Kustannusten lisääntymisen ohella laittomasti maassa olevien oikeuksien lisääminen kasvattaa kansanterveydellisiä ongelmia esimerkiksi vaikeiden tartuntatautien lisääntymisen myötä.

Helsinki on tehnyt päätöksen laajentaa laittomasti maassa oleskelevien palveluita. Vastaavia päätöksiä on tehty esimerkiksi Turussa ja Espoossa. Palveluiden lisäksi näille henkilöille annetaan monessa kunnassa maksusitoumuksia ja jopa käteistä rahaa.

Perussuomalaisten teettämästä gallupista ilmenee myös, että hallituspuolueiden äänestäjistä 73 prosenttia kannattaa perussuomalaisten näkemystä – oppositiostakin lähes 60 prosenttia.

– Kun muut puolueet vastustavat esityksiämme, ne eivät näytä ymmärtävän, että niiden omatkin kannattajat ovat hyvin kriittisiä laittoman maassa oleskelun suhteen. Myöskään sukupuolten välillä ei enää juurikaan ole eroa suhtautumisessa asiaan, Halla-aho sanoo.
 
Epäilen etteivät kaikki persuja äänestävät sulata tätä ulostuloa? Muutamilla palstoilla Huhtasaarta on jo ehdotettu uudeksi puheenjohtajaksi.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/24...tti-radiossa-eusta-eroaminen-ei-ole-realismia
No tottahan Jussi tuossa puhuu. "
Halla-ahon mukaan hänen näkemyksensä voidaan tiivistää niin, että jos hän itse saisi päättää, EU:sta erottaisiin, mutta ratkaisu ei ole realistinen kansan tahtotilan takia.
–Kyllä minä aion siis jatkaa EU:n kriittistä arviointia, enkä mitenkään salaa sitä, että minun mielestäni olisi Suomen pitkän tähtäyksen strateginen etu erota Euroopan unionista"
 
EU:sta eroaminen ei ole ainakaan helppoa kun eräskin hallitus tuuppasi perustuslakiin pykälän, että Suomi on EU:n jäsen. Käytännössä eroaminen on tehty vaikeaksi ellei mahdottomaksi. Ainakaan yksi puolue ei siihen millään pysty nykyisissä oloissa. Halla-aho ymmärtää realismin päälle. Ei kannata tuhla voimia asiaan jota ei pysty käytännössä viemään läpi. Se ei kuitenkaan estä puhumasta myös niistä EU:n varjopuolista.
 
Perussuomalaisten kohdalla fakta on se, että kun äänestäjä kuntaa löytyy niin laajalta piiriltä kuin perussuomalaisilla niin jollekin pyllistää aivan varmasti. Se on vain hyväksyttävä, että kaikkia ei voi miellyttää kun kyse on politiikasta. Paljon helpompaa jos olisi vain yhdenasianliike mutta kun perussuomalaiset eivät ole sellainen eikä sellaisella oikeasti ole politiikassa menestymisen mahdollisuuksia.
 
Back
Top