Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Nähtävästi Seura/lähi-idän pikajuna ja muut (muistaakseni Abu-lehtikin on saanut arvoisensa kolumnistin) ns valtamediat ovat liekeissä, eipä ole nähty muiden, todellisuudessa yhdenkään muun valtapuolueen edustajia ei kohdellun nnäin, mutta koska kahdet standardit, kaksinaismoralismi ja yleinen valehtelu häiriytyneen ideologian puolesta oikeuttaa kaikkeen, tämmöinen laukaistiin sitten sopivaan saumaan. Sinänsä nolo juttu kun Halla-aho on omasta näkökulmasta jäänyt mieleen semmoisena vähän vanhoillisena, mutta nää kilpailijathan on nyt livenä MTV3:lla :)
 
Tämä jatko ei varmaan yllättänyt ketään..

Nyt puhuu Jussi Halla-ahon salarakas: näin 8 vuotta kestänyt suhde sai alkunsa

Naisen mukaan hänen tarkoituksenaan ei ole sabotoida Halla-ahon puheenjohtajakampanjaa.

Keskiviikkona Suomen Kuvalehti uutisoi, että perussuomalaisella europarlamentaarikolla Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen pieni lapsi. Asia tuli median tietoon, kun lapsen äiti lisäsi noin viikko sitten Facebook-tililleen yhteiskuvan lapsesta ja Halla-ahosta. Lapsen äiti kertoo Iltalehdelle poistaneensa kuvan Facebookista Halla-ahon pyynnöstä.

Arkaluontoinen tieto avioliiton ulkopuolisesta lapsesta tuli esiin Halla-ahon kannalta kiusalliseen aikaan perussuomalaisten puheenjohtajavalinnan alla.

Samana päivänä kun avioliiton ulkopuolisesta lapsesta uutisoitiin, Halla-aho totesi A-studion haastattelussa, että ajankohta asian ilmi tulemiselle "tuskin on sattumaa."

Lapsen äiti sanoo Iltalehdelle, ettei hänen tarkoituksensa ole vaikuttaa poliittisiin kuvioihin millään tavalla.

- Kuvan lisäämisessä Facebookiin ei ollut mitään tarkoituksenhakuisuutta, ja tietyllä tavalla olen Jussin kannattaja. Kyse ei ole mistään kampanjan sabotoinnista. Toivon hänelle menestystä. En tiedä, mihin Jussi viittasi sanoessaan, että ajankohta tuskin on sattumaa. Tuskin hän kuitenkaan minuun viittasi, nainen sanoo.

Hän kertoo lisänneensä kuvan isästä ja lapsesta Facebookiin, koska Halla-aho on toistuvasti ilmoittanut julkisuuteen väärän lapsiluvun.

- Jussista uuden vuoden aikaan tehdyssä lehtihaastattelussa mainittiin lapsiluvuksi neljä. Ensimmäistä kertaa se oli minulle todella vaikea paikka hyväksyä. Olen puhunut hänelle asiasta kuukausien ajan ja toivon, että hän korjaisi lapsiluvun. Äitinä minusta tuntuu todella väärältä, että lapseni ikään kuin kielletään.

Blogitekstit tekivät vaikutuksen

Naisen ja Halla-ahon yhteinen lapsi syntyi 2015 vuoden lopulla. Halla-ahon vaimo Hilla sai naisen mukaan tietää asiasta muutamaa kuukautta lapsen syntymän jälkeen.

Halla-aho on avioitunut vaimonsa kanssa 2002. Heillä on neljä yhteistä lasta.

Naisen mukaan kaikki alkoi Halla-ahon kirjoittamasta Scripta-blogista, jota nainen alkoi lukea aktiivisesti vuonna 2007 ulkomailla asuessaan. "Hyvin argumentoidut ja syvälliset, mutta myös huumoria sisältävät" blogitekstit tekivät häneen vaikutuksen. Erityisesti mieleen jäi lapsia ja lasten saamista käsittelevä kirjoitus.

- Sen luettuani ajattelin, että voisin vaikka äänestää häntä.

Kesällä 2009 nainen muutti takaisin Suomeen ja tapasi Halla-ahon ensimmäistä kertaa kasvotusten. Pari oli jo aiemmin vaihdellut viestejä netissä.

- Jussi oli jo siinä vaiheessa tehnyt minuun vaikutuksen teksteillään. Hän pyysi minua kahville. Suhde syveni vähitellen, mutta nopeasti. En silloin suinkaan ajatellut, että saisimme Jussin kanssa tulevaisuudessa yhteisen lapsen, nainen kertoo.

- Suhteemme on kestänyt aika tarkkaan kahdeksan vuotta, ja se on jatkunut tähän asti. Nyt emme ole tavanneet yli viikkoon, mutta tätä nyt on turha puida tarkemmin. Heidän perhettään on kohdannut vakava kriisi, joka vaatii sisäistä selvittelyä. Viestittelemme kuitenkin päivittäin.
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201705262200163416_u0.shtml
 
Uskon, että tämän uutisen jälkeen entistä useammat peruspersut ovat sitä mieltä, että Jussi Halla-aho on mies ja häntä pitää äänestää.
 
Eihän tuo Halla-ahon vieraissa hyppiminen sinänsä ole mitään uutta politiikassa kuin ei missään muussakaan. Eikä se sinänsä vähennä Halla-ahon uskottavuutta tai toimimista sekä sanomaa politiikassa.
 
Tuntuu kyllä hassulta että joku muuttaisi mielipidettään tällaisen uutisen vuoksi. Eli koska Halla-Aholla on toinenkin lapsi niin äänestän sittenkin Terhoa,heh. Nykyjään Suomi on niin sekaisin että tämä ei ole mitään.
 
Eihän tuo Halla-ahon vieraissa hyppiminen sinänsä ole mitään uutta politiikassa kuin ei missään muussakaan. Eikä se sinänsä vähennä Halla-ahon uskottavuutta tai toimimista sekä sanomaa politiikassa.

Sinun mielestäsi ei vähennä hänen uskottavuuttansa. Uskokaa nyt jo huviksenne; politiikassa ei ole väliä miten asiat ovat, vaan miltä ne näyttävät.

Halliksen äänestäjät ovat pääasiassa konservatiiveja. Joskus jopa sellaisia, joilla uskonto on merkittävässä asemassa elämässä. Näiden tapauksissa äänestysprosentti keikahti 100% varmasti jonkin verran Terhon puolelle.
 
Sinun mielestäsi ei vähennä hänen uskottavuuttansa. Uskokaa nyt jo huviksenne; politiikassa ei ole väliä miten asiat ovat, vaan miltä ne näyttävät.

Halliksen äänestäjät ovat pääasiassa konservatiiveja. Joskus jopa sellaisia, joilla uskonto on merkittävässä asemassa elämässä. Näiden tapauksissa äänestysprosentti keikahti 100% varmasti jonkin verran Terhon puolelle.
Niin siis mulle ei ihmisen yksityiselämä ja makkari puuhat kiinnosta niin kauan kun ei lakia rikota. Jussi on ainakin toistaiseksi hoitanut poliitikon tehtävät hyvin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että hyväksyisin pettämisen mutta se ei myöskään tarkoita, että rankaisisin jota kuta siitä, että tekee virheitä ja on ihminen.

btw. Itse laskeni itseni konservatiiviseksi.
 
Miten voi ajatella ihmisen hoitavan politiikan rehellisesti jos ei muutenkaan elämässä osaa olla ihmisiksi...kaikki liittyy kaikkeen kun luottamuksesta on kyse.

Palvelukseen halutaan...Rehellinen Poliitikko...:D:D:D:D

Asiaan: pj vaalin tulosta on vaikea veikata. En usko tämän casen olevan mikään vaalien ratkaisija.

Tämä tapaus kertoo kyllä jotain henkilöstä ja näillä tiedoilla harkinnan puutteesta.
Enemmän olen kettuuntunut esim. Kanki Kaikkosen kaltaisista "Rehellisistä" poliitikoista..tämä Halla-ahon juttu on enemmän yksityisasia.
 
Miten voi ajatella ihmisen hoitavan politiikan rehellisesti jos ei muutenkaan elämässä osaa olla ihmisiksi...kaikki liittyy kaikkeen kun luottamuksesta on kyse.
Syytön heittäköön ensimmäisen kiven.
 
Minä olen syytön syrjähyppyihin. Olen onnellinen että on se yksikin joten ei ole tarvetta juoksennella muilla apajilla.
Kyllä mutta ihminen tekee monenlaisia moraalisesti vääriä valintoja. Joskus suoranaisia laittomuuksia. Syrjähyppy on ensisijaisesti halla-ahon ja perheen sisäinen asia ja vasta toissijaisesti kansalaisia. Se mitä tarkoitin oli että jokaisesta löytyy jotain kun tarpeeksi paljon ja pitkältä ajalta kaivellaa.. Jäi ei löydy niin aina voidaan heittää ilmoille epäillys.
 
Viimeksi muokattu:
Uskon, että tämän uutisen jälkeen entistä useammat peruspersut ovat sitä mieltä, että Jussi Halla-aho on mies ja häntä pitää äänestää.

Niin...MIES käy sivarin ja kyntää lisää peruspersuja, aina kun tulee sopiva tilaisuus :D

559586.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top