Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

rajat kiinni tarkoittaa käsittääkseni juurikin tuota, että otetaan käyttöön rajatarkastukset Ruotsin rajalla ja jos ei löydy Schengen-viisumia tai muuta maahantulon sallivaa asiakirjaa, niin sanotaan, että ei pääse. Siitä seuraa taikasana: "asylum" johon vastataan, että hakekaa Ruotsista, koska Dublinin-sopimus.

näin siis ymmärsin Ruotsin ja Tanskan välisten tarkastusten toimivan, samoin Tanskan ja Saksan. En tiedä tosin varmaksi

Justiinsa noin ne Ruotsissakin toimivat.

Jostain syystä persujen hallitus ilmoitti, ettei tuollaista voi tehdä, "koska kv sopimukset". Täyttä höpöhöpöä tuollaiset syyt ja onhan tuon nähty toimivan muuallakin.

Täysin anteeksiantamatonta, että Suomen hallitus ei noin toiminut - ja persut kukkona tunkiolla hallituksessa. Ei ihme, että tulee takkiin vaaleissa!

Minä en tiedä mitä "rajat kiinni" tarkoittaa, mutta olet käsittänyt väärin Tanskan ja Ruotsin rajatarkastukset. Niisä tarkastetaan rajan ylittäjä ja jollei rajan ylitykseen oikeuttavaa asiakirjaa ei ole, käännytetään, jollei henkilö hae turvapaikkaa.

Taas näyttää olevan faktat ja sopimusten sisältö ihan höpöhöpötasolla. Totean taas että Dublin asetus ei pakota ketään hakemaan turvapaikkaa ensimmäisessä Schengen-sopimuksen sisäisessä maassa, vaan säätelee minkä valtion on pakko käsitellä turvapaikkahakemus. Ensisijaisena periaatteena on että se valtio käsittelee, jossa ensimmäinen hakemus on tehty, sitten on poikkeuksia.

Eli Ruotsin ja Tanskan rajatarkastuksissa ei käännytetä taikasanan anojia, vaan otetaan haltuun hakijavirta, jotta tiedetään ketä maahan tulee. Tosin psaperinsa hävittäneiden osalta henkilöllisyyden tietäminen on tietenkin lähinnä kuvaamista ja sormenjälkien ottamista.

Käytännössä kyse on ihan samasta toiminnasta jota Torniossa tehtiin, vaikkei Suomi hakenut EU:lta lupaa rajatarkastuksiin. Suomessa vaan väitettiin että tarkastukset ovat sisäisiä.

Ruotsi tosin teki lisätoimenpiteen, josta ovat nyt luopuivat viime torstaina. Tämä lisätoimenpide oli hieman samantapainen kuin melkein kaikissa maissa on lentoliikenteen suhteen. Lentoliikenteessähän lentoyhtiö joutuu identifioimaan matkustajan ja tarkistamaan että tällä on matka-asiakirja joka oikeuttaa määränpään maahantuloon. Jos läpi pääsee joku joka ei täytä näitä ehtoja, joutuu lentoyhtö maksamaan roimat sakot. No, Ruotsi velvoitti tammikuussa 2016 sekä Saksasta että Puolasta liikennöivät laivayhtiöt vaatimaan matkustajilta henkilöllisyystodistukset. Sama velvoite asetettin Tanskasta liikennöiville laiva- ja junayhtiöille. Tässä ei vaadittu että maahantulon oikeutta olisi tarkastettu, vaan ainoastaan että henkilöllisyytensä pystyi todentamaan virallisella asiakirjalla.

Tämä aiheutti sen, että kun esim. Kööpenhaminasta matkusti junalla Ruotsiin, ensin oli junayhtiön palkkaamien vartijoiden suorittama henkilöllisyyden tarkistus Kööpenhaminassa, jotta pääsisi junaan. Sen jälkeen juna pysähtyi ensimmäisellä Ruotsin asemalla Hyllien seiskakkeella n. 10 minuuttia, jolloin Ruotsin rajapoliisi tarkasti junan. Tässä toisessa tarkastuksessa tarkastettiin onko Ruotsiin pääsyyn oikeuttava matkustusasiakirja. Jollei ollut, joko käännytettiin rajalta tai jos henkilö sanoi taikasanan, laitettiin bussiin paikallisen migrin konttorille hakeman turvapaikkaa.

Kun suuri osa siirtolaisista on hävittänyt asiakirjansa virta Ruotsiin tietenkin väheni.

Todettakoon nyt täsä yhteydessä, että Rajavartiosto on sopinut Suomeen liikennöivien yhtiöiden kanssa saman menettelyn, eli että henkilöpaperit vaaditaan matkustamiseen.

Ruotsilla on edelleenkin rajatarkistus Hyllien seisakkeella mutta nyt kun Ruotsi otti pois tuon henkilöpaperivaatimuksen, niin seuraus on
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6691626

-----------

Mitä tulee sitten tuohon "rajat kiinni" vatimukseen, niin en todellakaan tiedä mitä se tarkoittaa, jos esitetään että Suomen pitäisi tehdä sama kuin Ruotsi ja Tanska. Suomi teki ihan saman Torniossa ja vielä omin luvin, eli hakematta sille lupaa EU:lta, kuten olisi pitänyt.
 
Maantiede voi iskeä vielä pahemman kerran näpeille, kun toveri Putin lykkää rajan yli X sataatuhatta turvapaikanhakijaa.

Suomihan ei heitä Ruotsiin päästä, koska kv-sopimukset..

No, eiköhän se raja suljettaisi paljon ennen sellaista määrää. Schengen ulkoraja on eri kuin sisärajat.

Ja miksi ei päästäisi läpi? Ei ole olemassa sellaisa sopimusta joka kieltäisi päästämästä turvapaikanhakijoita läpi. Dublin asetus ei sitä kiellä. Jos turvapaikanhakija hakeutuu Ruotsiin ennen kuin Suomi on ehtinyt ottaa vastaan hakemuksen ja hakee ensimmäisenä Ruotsissa tarvapaikkaa, asia ei enää kuulu Suomelle.

On se toki noinkin, mutta täytyy pakkopalautusten mahdollisuuden olevan edellisen hallituksen, sen jossa vihreätkin olivat mukana, peruja. Onneksi sitä sentään käytetään.

Ulkoministeri Soini kertoi pakkopalautussopimuksen Irakin kanssa olevan hänelle ykkösprioriteetti. Mitenköhän sekin tavoite jaksaa, kun ei ole ollut mitään tiedotettavaa? Ettei nyt vaan Soini löisi lekkereksi sitäkin? Ruotsilla tuollainen sopimus on Irakin kanssa, mutta ei meillä..
Ruotsilla on sopimus, mutta se ei toimi. Irakilaiset eivät tee yhteistyötä ja ruotsalaiset ovat konfliktiaversibiileina lähettämättä irakilaisia Irakiin. Suomi näyttää saavan lähetettyä ainakin rikoksiin syyllistneitä joita sitten käytännössä vähin äänin otetaan vastaan Irakissa.
 
Helposti ruotsinkielisessä putkessa: kylä, koti, päiväkoti, peruskoulu, lukio, armeija-yksikkö, korkeakoulu, kaikki ruotsiksi...

Idea tässä putkessa nimenomaa on, että henkilö eristetään valtaväestöstä, jotta ei saa yhteenkuuluvuuden tunnetta siihen ja heikko suomi aiheuttaa tarpeen ruotsinkielisille palveluille. Näin on luotu jälleen yksi RKP:n ikiaikainen äänestäjä.

Kokoomuksen kielipoliittinen valtalinja on sallia valinnanvapaus kahden vieraan kielen kesken. PS:n valtalinja on valita ruotsi tai ei, eli joku lukisi vieraana kielenä vain englantia, joka sekin riittää tuottamaan osalle haasteita.
Pöh, tämä on juuri "logiikkaa" jota harjoitetaan itärajan tuolla puolen jossa äidinkieliset palvelut on riistetty vähemmistökansalaisuuksilta ja kaikki toimii vain ja ainoastaan venäjäksi.
 
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005189219.html

Etenkin kun oikeusministeriölle kuuluu turvapaikanhakijoiden muutoshakemukset ja valitukset. On oleellista, kuinka pitkäksi aikaa turvapaikanhakijat jäävät valtion kustannuksella odottamaan kielteisen päätöksen käsittelyä Suomen oikeusjärjestelmästä. Etenkin perussuomalaisille tämä on ollut iso teema, jota he ovat pitäneet esineet. Miksi he eivät halua käyttää valtaa asiassa, kun kerrankin voisivat?

Vastaus Pian kysymykseen: Kun Isä Timoa ei asia kiinnosta vitunkarvan vertaa, siksi.

Niin, ei oikeusministeriölle kuulu muutoksenhaut vaan tuomioistuinlaitokselle. Ja toisin kuin maahanmuuttovirastoon, ei hallinto-oikeuksin löydy 500 uutta tuomaria puolen vuoden keikalle tuosta vain. Tai jos löytyisi, niin enpä odottaisia liian pätevää porukka.

Lisäksi kyse on paljolti jo tehtyjen päätösten lainmukaisuuden tarkistamisesta, joka ei ole yhtä työlästä kuin niiden tekeminen. Lisäksi kun ulkomaalaislakia muutettiin 1.2.2017, turvapaikka-asiat hajautettiin Helsingin lisäksi kolmeen muuhun hallinto-oikeuteen

https://oikeus.fi/hallintooikeudet/...reillaolevatturvapaikka-asiathajautetaan.html

Eli tämän osalta toimittaja Elonen iskee kirveen kiven, vaikka on oikeassa noin yleiseltä kannalta. Oikeusministerin salkku on paljon painavampi kuin kulttuuri ja urheilu ja Eurooppaministerin salkku oli jo persuilla. Tosin ulkoministerin kyky hoitaa yksin sekä ulkoministerin että Eurooppa-minsterin asiaoita, onkin jo fiktiota.

Tässä mennään kai pelin politiikan puolelle. Nimenomaan persuille oli tärkeätä saada Terho hallitukseen, joten kepu ja kokkarit saivat pelattua persut häviölle tässä jaossa.
 
Tuo osingoille tuleva 50% maksu, lol, jos ei ilmoita niin mistä ne tietää.

Oma ehdoitus olisi yleiseurooppalainen osakerekisteri, johon verottajalla vapaa pääsy, myös sijoitusyhtiön rekistereihin. Tehdään homma automaatiolla, niin ei voida väittää kateuskyttäämiseksi. Verot asuinpaikan mukaan.
Osingoista otetaan nyt 30% veroa. On ihan yksinkertaista ottaa 50% niistä osingoista, jotka maksetaan Suomen ulkopuolelle hallintarekisteröidylle tilille. Naura siinä sitten.

Euroopan maat kilpailevat toisiaan vastaan taloudessa. Jokainen maa yrittää antaa pieniä tärkeitä etuja sijoittajille - omistajan salaus tai pienempi vero kuin naapurimaassa tai joissain tapauksissa oikeus asua maassa. Me emme tule näkemään yleiseurooppalaista osakerekisteriä vielä pitkään aikaan.
 
Jos mennään itse aiheesseen, niin persuissahan on näin ulkopuolisen silmissä kahta porukkaa:

A) yleisesti tyytymättömät "bensiksen äijät (ja akat), joita on ollut jo edeltäjäpuolueissa ja joita on välillä enemmän ja välillä vähemmän, riippuen hieman olosuhteista
B) "maahanmuuttovastaiset, joita on erilaisia ja joilla on eri motiiveja puhtaasta rasismista ja ksenofobiasta kanstanaloudellisilla argumenteilla toimiviin

Soini on "edustanut" tai ainakin antanut aihetta olettaa että hän edustaa ensimmäistä mainittua porukkaa. Kun katsoo puolueen talouspoliittista ohjelmaa ja sosiaalipoliittista ohjelmaa vuodelta 2015
https://www.perussuomalaiset.fi/tietoa-meista/puolueohjelma/
niin ihmettelee onko niitä ollenkaan koordinoitu.

Sosiaalipoliittisessa ohjelmassa ollaan ihan demareiden ja vassareiden linjoilla jakamassa kaikkea kivaa kaikille. Talouspoliittisessa ohjelmassa onkin sitten sellaista joka on mahdotonta. Jos Tuollaisia lupailee, ei ole ihme että kannatus laskee kun tulee lupausten lunastamisen aika.

Herrojen vastustamisella on vaikeata toimia sen jälkeen kun itse on herra. Näin kävi SMP:llekin.

Mitä sitten tulee tuon toisen siiven osalta, niin mikään ei olisi riittänyt sille, jollei oltaisi menty Enver Hoxhan albanian tasolle. se taisi olla maailman itsenäisin valtio Pohjois-Korean rinnalla.

Tosiasiassa hallitus on puuttunut moniin vetovoimatekijöihin ja vaikeuttanut humanitaarista maahanmuuttoa, mutta niin on moni mukin maa tehnyt riippumatta vallassa olevasta hallitus-kokoonpanosta. Ruotsissa on demareiden ja ympäristöpuolueen (joka on siellä paljon punaisempi kuin meidän vihreät) tehnyt samantapaisia politiikan muutoksia joilla vähennetään vetovoimatekijöitä, mutta siellä on vielä paljon tekemättä, koska siellä on vuosikymmenten sotku perkaamatta.

Vaikka Halla-aho on tuosta toisesta porukasta nimenomaan kansantalousargumenteilla toimiva, niin suurin osa kannattajista ei välttämättä ole. Osa on näitä natsien kanssa samaan kuviin meneviä, osa vain yleisesti kaikkia erilaisia kammoksuvia. Tästä porukasta ei kasvua taida löytyä ja pikemminkin saattaa aiheuttaa merkittävää kannatuksen laskua jos tästä tulee ainoa viesti. Tosin Halla-aho oli eduskunnassa kovinkin hiiri vaikka on blogissaan leijona.
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ko...liokuntatoverit-kuvailivat-ex-puheenjohtajaa/
Suurteot Euroopan parlamentissa ovat myös loistaneet poissaolollaan.

Euroopan parlamentissa pystyy vaikuttamaan kahdella mekanismilla. Olemalla keskeisissä tehtävissä eurooppalaisen puolueyhtymän tehtävissä ja toimimalla jonkun parlamentin lainsäädäntöhankkeen esittelijänä. Tästä voi katsoa mitä Halla-Aho on parlamentissa tehnyt
https://seura.fi/isanpikajuna/2017/01/25/halla-aho-yhden-asian-ihminen/?shared=7405-63877472-1

---------------

Käsittämättömintä on että vaikka maassa on nyt vahva porvarihallitus (niinku) ei talous- ja työelämän reformeja ole saatu läpi. Tulonsiirtoautomaattia ei ole saatu purettua ja työllisyyttä haittaavia älyttömiä säännöksiä kuten työehtosopimusten yleissitovuuksia (missään ei ole yhtä hullua systeemiä kuin Suomessa), lailla säädettyjä lauantai- ja sunnuntaikorvauksia poistettua (se ei poistaisi työehtosopimuksiin perustuvia korvauksia) muutaman mainitakseni. Näissä on yhteisenä nimittäjänä että lyhyellä tähtäimellä nämä olisivat epäsuosittuja, mutta pidemmällä tähtäimellä nämä loisivat vaurautta.

Eli summa summarum, protestisiivellä jää vähän villoja tämän hallituskauden jälkeen. Muukalaisvastaisuudella saadaan kyllä äänekästä tukea, mutta tämä on pieni porukka ja näiden haluamat toimenpiteet kiristyvät aina kun jotain uutta tehdään.
 
Käsittämättömintä on että vaikka maassa on nyt vahva porvarihallitus (niinku) ei talous- ja työelämän reformeja ole saatu läpi. Tulonsiirtoautomaattia ei ole saatu purettua ja työllisyyttä haittaavia älyttömiä säännöksiä kuten työehtosopimusten yleissitovuuksia (missään ei ole yhtä hullua systeemiä kuin Suomessa), lailla säädettyjä lauantai- ja sunnuntaikorvauksia poistettua (se ei poistaisi työehtosopimuksiin perustuvia korvauksia) muutaman mainitakseni. Näissä on yhteisenä nimittäjänä että lyhyellä tähtäimellä nämä olisivat epäsuosittuja, mutta pidemmällä tähtäimellä nämä loisivat vaurautta.

Eli summa summarum, protestisiivellä jää vähän villoja tämän hallituskauden jälkeen. Muukalaisvastaisuudella saadaan kyllä äänekästä tukea, mutta tämä on pieni porukka ja näiden haluamat toimenpiteet kiristyvät aina kun jotain uutta tehdään.

Voisi alkaa seuraavaksi vastustamaan vaikka elitistisiä suomenruotsalaisia, jotka vaativat työläisten työehtojen heikentämistä? Se jos mikä vetoaa kansan syviin riveihin. Ruotsin kielen vastustaminen on ihan turhaa ja taaksepäin katsomista.
 
Viimeksi muokattu:
Voisi alkaa seuraavaksi vastustamaan vaikka elitistisiä suomenruotsalaisia, jotka vaativat työläisten työehtojen heikentämistä? Se jos mikä vetoaa kansan syviin riveihin. Ruotsin kielen vastustaminen on ihan turhaa ja taaksepäin katsomista.
Eli analyysini osui ja upposi ;)
 
Eli analyysini osui ja upposi ;)

Näin se on. Jo maalaisjärjelläkin oivaltaa että se on työnantaja eli maksaja kun käskee ja palkkalainen joka tottelee. Ei siinä mitään ehtoja asetella vaan totellaan. Ihan niinkuin sotaväessä. Näin saamme yhteiskunnan joka toimii!

1280px-Arbeitsdienst.jpg
 
Näin se on. Jo maalaisjärjelläkin oivaltaa että se on työnantaja eli maksaja kun käskee ja palkkalainen joka tottelee. Ei siinä mitään ehtoja asetella vaan totellaan. Ihan niinkuin sotaväessä. Näin saamme yhteiskunnan joka toimii!

1280px-Arbeitsdienst.jpg
No ei sen tuollaista tarvi olla.

Nyt on vain esim työlainsäädäntö ja työehtosopimukset tehty suurteollisuuden mukaan. Kun sitten mikroyritykset ja keskisuuret joutuvat näitä soveltamaan, se on este työllisyydelle. Pienyrittäjä ei kertakaikkiaan uskalla palkata uutta työntekijää koska "väärän" työntekijän palkkaaminen voi tulla kovin kalliiksi.

Parempi olisi alempi irtisanomiskynnys, joka paradoksaalisesti kuitenkin tarkoittaa että myös palkkauskynnys alentuisi ja työllisyys paranisi.
 
Mutta miten se sitten Ruotsissa, onko niilllä ongelmä siitä LAS-säädöksestä eli viimeksi palkattu saa ensimmäisenä potkut jos potkuja pitää antaa?
 
Mutta miten se sitten Ruotsissa, onko niilllä ongelmä siitä LAS-säädöksestä eli viimeksi palkattu saa ensimmäisenä potkut jos potkuja pitää antaa?
Tuo liittyy tuotannollistaloudellisiin irtisanomisiin ja on ollut kauan voimassa Ruotsissa. Periaatteessa meillä on vastaava sopimus keskusjärjestöjen kesken, mutta se ei ole viety työehtosopimuksiin ja sanktiota rikkomisesta ei taida olla.

Ruotsissa on luovuttu TES-yleissitovuudesta jo kauan sitten.
 
Kapinaa riveissä ja vieläpä Timon nimipäivänä, joka on sopivasti ja sattumalta myös Eurooppa-päivä!

Lentääkö Timo kohta ikkunasta ulos? Eipä välttämättä, koska on sen kokoluokan kaveri jota ei pienet tuulet heilauttele.

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201705092200127061_pi.shtml

Hallintarekisteriasian käsittely eduskunnassa peruttu - asiantuntijoiden kuuleminen ei kääntänyt epäilevien perussuomalaisten päitä

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201705082200125255_pi.shtml

"Perussuomalaisten eduskuntaryhmässä on ollut jyrkkää hallintarekisterin vastustusta. Esimerkiksi poliisikansanedustaja Mika Raatikainen ilmoitti viime viikolla vastustavansa jyrkästi hallituksen esitystä, koska se sotii hänen poliisina antamaansa virkavalaa vastaan ja helpottaa talousrikollisuutta ja veronkiertoa. Perussuomalaiset vastusti aiemmin hallintarekisteriä, mutta parin viikon takaisen kehysriihen jälkeen puolue muutti kantaansa.W
 
Parempi olisi alempi irtisanomiskynnys, joka paradoksaalisesti kuitenkin tarkoittaa että myös palkkauskynnys alentuisi ja työllisyys paranisi.

Eikös tuo 6 kk koeaika anna jo aika paljon vapauksia työnantajalle hankkiutua eroon vähemmän ahkerista yms. työntekijöistä? Eräs tuttukin pistettiin kevättalvella pihalle koeajan viimeisenä päivänä, puoli tuntia ennen päivän päättymistä perusteella koeaikapurku. Edellisenä päivänä oli sovittu että huomenna tehdään toistaiseksi voimassaoleva sopimus ja katsottiin seuraavan kuukauden työvuorot etukäteen läpi. Ei sitten tehty sopimusta eikä koskaan myöskään kerrottu että miksi ei.
 
Eurooppaministeri Sampo Terhon ajatus EU-kansanäänestyksestä on nolo ja turha – Suomea vietäisiin eroneuvotteluissa kuin millilitran mittaa

Itävallan, Hollannin ja Ranskan vaalit sekä Saksan äärioikeiston kujanjuoksu ovat osoittaneet, että EU-vastainen populismin puhuri on laantumassa.

Mikäli Suomi olisi Euroopan toiseksi suurin talous, finanssikeskus, ydinasevalta, Nato-maa, Yhdysvaltain ykkösliittolainen, YK:n turvallisuusneuvoston jäsen ja itäraja sijaitsisi muutaman maan päässä Venäjästä, voisi syntyä houkutus järjestää kansanäänestys Euroopan unionin jäsenyydestä.


Mutta Suomi ei ole mitään edellä mainituista. Britannia sen sijaan on niitä kaikkia. Sitä sopii miettiä hetken.


Perussuomalaisten uusi eurooppaministeri ja puolueen puheenjohtajaksi pyrkivä Sampo Terho on väläyttänyt, että Suomessakin järjestettäisiin kansanäänestys EU-jäsenyydestä. Se voi olla puolueen pääteema kevään 2019 eduskuntavaaleissa.


Ajoitus on kuitenkin pirullinen. Samalla kun Terhon pitäisi myydä ajatus kansanäänestyksestä suomalaisille, Britannia neuvottelee EU-eroaan eli brexitiä.


Brexit on jo ennen neuvottelujen alkamista osoittautunut piinallisen surkeasti valmistelluksi projektiksi, jossa entisestä imperiumista on tullut naurun aihe. Brexit on myös saanut muut 27 jäsenmaata poikkeuksellisen yhtenäisiksi. Britannia saa todennäköisesti kalliisti turpaansa, ja konservatiivien lupaaman suloisen tulevaisuuden sijasta pelätään saarivaltion hajoamista.


Ennen brexitiä EU:lla ei ollut kokemusta eroprosessista. Mutta keväällä 2019 unioni on kovan koulunsa käynyt. Nolottaa ajatuskin siitä, että joukko perussuomalaisia fixiteeraajia istuisi pöytään komission ennalta ärsyyntyneiden neuvottelijoiden kanssa ja yrittäisi vedättää suomalaisille suurta kansallisromanttista tulevaisuutta. Niissä neuvotteluissa Suomea vietäisiin kuin millilitran mittaa.


Onneksi tähän ei tarvitse valmistautua. Itävallan, Hollannin ja Ranskan vaalit sekä Saksan äärioikeiston kujanjuoksu ovat osoittaneet, että EU-vastainen populismin puhuri on laantumassa.


Tuoreen eurobarometrin mukaan suomalaisista 57 prosenttia pitää EU-jäsenyyttä hyvänä asiana, kun huonona sitä pitää vain 11 prosenttia. Terhon ajatusilmapallon takana ei ole kansa, eikä hänellä olisi tukenaan samanlaista roskalehtien viidakkoa kuin millä brexit saatiin aikaan. Terho joutuisi tukeutumaan leijonakorumiesten valeuutissivustoihin, mikä marginalisoisi perussuomalaisia entisestään.


Entinen suurpuolue perussuomalaiset sai kuntavaaleissa 8,8 prosenttia äänistä. Jos puolue ryhtyisi eduskuntavaaleissa yhden tempun poniksi, 8,8 prosenttia voisi olla kelpo saalis.

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005203582.html?ref=rss
 
Pitäisi Terho nyt suu suppuun vain, persut on enää vain pieni takiaispuolue. Seuraavan eduskuntavaalien jälkeen eivät enää ole hallituksessa edes mukana, sitten saavat räksyttää oppositiossa niin paljon kuin huvittaa.
 
Perussuomalaiset ilmeisesti kuvittelivat että maahanmuutosta/pakolaisista räksyttämällä saisi hyvän savuverhon köyhien piiskaamiselle sekä muulle vastaavalle toiminnalle mitä ovat harrastelleet viime aikoina.

Seuraavissa eduskuntavaaleissa köyhät ja työttömät teurastavat persut vaalikopeissa.
 
Hyvällä tuurilla niin menevät alle RKP;n kannatuksen joka on 4% paikkeilla.
Tulevalla yhden asian puolueella ei ole kysyntää jos Suomessa ei tapahdu Scanialla tapahtuvaa liiskausta tai muuta mukavaa. Teinityttöjen raiskaukset tai hyväksikäytöt eivät vielä riitä. Se päivä kuitenkin koittaa ja jytkyä vielä pukkaa. Siltä emme voi välttyä.
 
Tulevalla yhden asian puolueella ei ole kysyntää jos Suomessa ei tapahdu Scanialla tapahtuvaa liiskausta tai muuta mukavaa. Teinityttöjen raiskaukset tai hyväksikäytöt eivät vielä riitä. Se päivä kuitenkin koittaa ja jytkyä vielä pukkaa. Siltä emme voi välttyä.

Voimme rajoitetusti, mikäli talouskasvu on maailman tappiin niin hyvällä tasolla että kaikille riittää jakovaraa syrjäytymisen ja radikalisoitumisen ehkäisemiseksi.
Tähän kai valtakunnan varautuminenkin pohjautuu...
 
Back
Top