Niin, en usko, että jollekin saksalaiselle insinöörille Suomen itsenäisyys ja vapaus ovat pyhiä.Sehän ei edes sulje ulos mitään kansallisuutta tai etnisyyttä jolle Suomen itsenäisyys ja vapaus on pyhää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niin, en usko, että jollekin saksalaiselle insinöörille Suomen itsenäisyys ja vapaus ovat pyhiä.Sehän ei edes sulje ulos mitään kansallisuutta tai etnisyyttä jolle Suomen itsenäisyys ja vapaus on pyhää.
Eli tulkintalinjalla menet väittäessäsi minun ilmaisseen halveksuvani jotain tai pitäväni jotakuta huonompana ihmisenä.Miksi tämä sitten uppoaa juuri perussuomalaisten kannattajiin niin voimakkaasti? Kenties siksi, että perussuomalaisten kannattajien enemmistö on niitä, jotka kokevat kilpailevansa yhtäältä samoista matalamman koulutuksen työtehtävistä sekä toisaalta tulonsiirroista kuin heikosti koulutetut maahanmuuttajat?
Antaa ymmärtää.
Niin, en usko, että jollekin saksalaiselle insinöörille Suomen itsenäisyys ja vapaus ovat pyhiä.
Siksi, että hän voi hyvinkin tehdä rehellistä työtä ja maksaa veroja Suomeen, vaikkei mitään tuollaista tunnetta olekaan. Asetapa itsesi hänen tilaan. Sanotaan, että lähdet Saksaan töihin. Alatko sinne muutettuasi tuntea samanlaista pyhyyden tunnetta Saksan itsenäisyyteen ja vapauteen kuin tunnet Suomeen?Selitä vielä kerran miksi minun pitäisi tuntea yhteenkuuluvuutta tähän saksalaiseen insinööriin.
Eli tulkintalinjalla menet väittäessäsi minun ilmaisseen halveksuvani jotain tai pitäväni jotakuta huonompana ihmisenä.
Sille lienee jokin syy, jos koet tuon tarkoittavan huonompaa ihmistä?
Voisiko olla siten, että sinä pidät heikosti koulutettuja maahanmuuttajia huonompina ihmisinä ja siksi koet tuon lainaamasi rinnastuksen sillä tavalla kuin koet?
Siksi, että hän voi hyvinkin tehdä rehellistä työtä ja maksaa veroja Suomeen, vaikkei mitään tuollaista tunnetta olekaan. Asetapa itsesi hänen tilaan. Sanotaan, että lähdet Saksaan töihin. Alatko sinne muutettuasi tuntea samanlaista pyhyyden tunnetta Saksan itsenäisyyteen ja vapauteen kuin tunnet Suomeen?
Huvittavaa, että mode lähtee tuollaisen solvaavan kielenkäytön tielle.Niin? Sinun kaltaistesi euvostoliittolaisten kusimulkkujen takia tämä maa ja koko helvetin eurooppa on ihan vitun sekaisin.
Trololo loo...
Huvittavaa, että mode lähtee tuollaisen solvaavan kielenkäytön tielle.
Mihin tämä nyt liittyy? Kukaan ei ole puhunut sinun saksalaisena pitämisestä tai kansalaisuuden myöntämisestä.En mutta en myöskään odottaisi että minulle myönnettäisiin esimerkiksi kansalaisuus tai pidettäisiin saksalaisena.
Arvasi pulushakin seuraavan siirron..Mihin tämä nyt liittyy? Kukaan ei ole puhunut sinun saksalaisena pitämisestä tai kansalaisuuden myöntämisestä.
Niin. Ihmisillä on erinäisiä vahvuuksia ja heikkouksia. Luetun ymmärtäminen ei taida kuulua sinun kohdallasi ensiksi mainittujen joukkoon.Minä en tuota sanonut, vaan sinä.
Selittele vaan.
Mihin tämä nyt liittyy? Kukaan ei ole puhunut sinun saksalaisena pitämisestä tai kansalaisuuden myöntämisestä.
Niin. Ihmisillä on erinäisiä vahvuuksia ja heikkouksia. Luetun ymmärtäminen ei taida kuulua sinun kohdallasi ensiksi mainittujen joukkoon.
Näyttöä väittämäsi tueksi et löytänyt.
Mihin tämä nyt liittyy? Kukaan ei ole puhunut sinun saksalaisena pitämisestä tai kansalaisuuden myöntämisestä.