Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Perussuomalaiset yrittää profiloitua yhä vahvemmin asiakeskeisenä puolueena. Yritystä jarruttaa puolueen nuorisojärjestö, joka kannattaa näkyvästi rotuoppeja ja fantisoi valkoisella Suomella.

PS-nuoret on ollut parin viime vuoden aikana toistuvasti otsikoissa rasististen kannanottojensa takia.

Ongelma on pieni aktiiviporukka, joka kutsuu itseään etnonationalisteiksi. Heidän ajatusmaailmassaan suomalaiseksi ei voi tulla, vaan suomalaisuus on synnynnäinen ominaisuus. Vähintään kolmen isovanhemman neljästä on oltava geeniperimältään ”puhtaita”.
 

No mutta. Jos sanot ja olet sitä mieltä, että koko pläjäys on värittynyt, niin esitä ihmeessä vastakkainen ja viisaampi näkökanta.

Tuskin täällä tulee kovempaa tekstiä vastaan kuin esimerkiksi Uuden Suomen Puheenvuorossa jossa yhden maailmankatsomuksen kannattajia saa kutsua vapaasti maanpettureiksi, mielisairaiksi jne. ihan hyväksytyn vastuullisen median ylläpidon luvalla.

En täällä ole yhtä kovaa kielenkäyttöä nähnyt joten anna palaa.
 
Isoa puoluetta nuollaan jo eri suunnista, koska muodostunut Suomen suurimmaksi puolueeksi. Ei se sitä tarkoita että kaikki tällä palstalla olevat nuolisivat. Kriittinen ainakin itse olen eri suuntiin. Toki tiedän että tällä foorumilla paljon persujakin on, mutta eivät kaikki kuitenkaan :D
 
Olisiko sama satulahaistelijatyyppi joka äsken sai bännit survival.com;ista ja nyt tuli tänne.
En pane tyyppiä ignorelistalle mutta sivutan sitä.
 
Unohdit liittää kuvatekstin:

"Tässä kuvassa @TomTom of Finland ja Alan Setämies katsastavat foorumin tarjontaa moderoiden samalla persukeskustelua."
*Mustavalkoinen, 1974*:cool:

Vakavasti puhuen: Politiikka on ollut foorumilla viimeaikoina korostuneesti esillä. Ei mikään erikoinen juttu, kun miettii minkälaisia otsikoita on revitelty esimerkiksi päivälehdissä. Ottaen huomioon foorumin ikäjakauman ja sukupuolijakauman, olisi suorastaan ihme jos siitä ei täällä jauhettaisi.

Toiveena kuitenkin on, että jätetään politiikka niille, joita se kiinnostaa ja keskitytään me muut tekniikka ja strategiavänkäykseen. Politiikasta on turha nostaa omaa verenpainettaan. Loppupeleissä kyse on kuitenkin asioiden sopimisesta eri näkökantojen välillä, ei yhden mielipiteen diktatuurista.
 
Elämme aikaa jolloin vaatimukset tämän marssin sanojen muuttamiseksi tai kieltämiseksi ovat jo nyt todennnäköisiä.
Sen tulisi toimia jälleen uutena hälytysmerkkinä kaikille joille aate on pyhä, "ääriajattelijoille" joille jokin ajatus ja ihanne on merkittävämpää kuin heidän elämänsä yksilöinä.
 
Tässä ääriajatteluun on valjastettu lapsetkin mukaan, kohta kadettienkin täytynee luopua tästä ja pyytää julkisesti anteeksi tätäkin tapausta.

 
Elämme aikaa jolloin vaatimukset tämän marssin sanojen muuttamiseksi tai kieltämiseksi ovat jo nyt todennnäköisiä.
Sen tulisi toimia jälleen uutena hälytysmerkkinä kaikille joille aate on pyhä, "ääriajattelijoille" joille jokin ajatus ja ihanne on merkittävämpää kuin heidän elämänsä yksilöinä.

Eikös ISIS ja monet muut poppoot elä tämän saman kaavan mukaan? Rajoittaa itsetutkiskelua ja uuden oppimista melkoisesti jos laittaa jonkin ideologian kaiken muun edelle.
 
Eikös ISIS ja monet muut poppoot elä tämän saman kaavan mukaan? Rajoittaa itsetutkiskelua ja uuden oppimista melkoisesti jos laittaa jonkin ideologian kaiken muun edelle.

Siinä lukee selvällä suomella että itsensä edelle, itse en luota miehiin jotka eivät ole valmiita kuolemaan minkään vuoksi.
Siksi myös otan aidot kommunistit ja isikset vakavasti.
 
PS-nuoret on ollut parin viime vuoden aikana toistuvasti otsikoissa rasististen kannanottojensa takia.

Ongelma on pieni aktiiviporukka, joka kutsuu itseään etnonationalisteiksi. Heidän ajatusmaailmassaan suomalaiseksi ei voi tulla, vaan suomalaisuus on synnynnäinen ominaisuus. Vähintään kolmen isovanhemman neljästä on oltava geeniperimältään ”puhtaita”

Snips yltä. Ja tämä se on minun silmissäni niin hervotonta paskaa, että en millään voi vetää punaista viivaa puolueen listaan niin kauan, kun tällaiset visionäärit tahdittavat nuoriso-osastoa.
 
PS-nuoret on ollut parin viime vuoden aikana toistuvasti otsikoissa rasististen kannanottojensa takia.

Ongelma on pieni aktiiviporukka, joka kutsuu itseään etnonationalisteiksi. Heidän ajatusmaailmassaan suomalaiseksi ei voi tulla, vaan suomalaisuus on synnynnäinen ominaisuus. Vähintään kolmen isovanhemman neljästä on oltava geeniperimältään ”puhtaita”

Snips yltä. Ja tämä se on minun silmissäni niin hervotonta paskaa, että en millään voi vetää punaista viivaa puolueen listaan niin kauan, kun tällaiset visionäärit tahdittavat nuoriso-osastoa.

No koko ajan ne sieltä poistuu kun eivät pääse emopuolueessa eteenpäin.
Sinänsä tuollainen mielipide ei ole rikollinen, rikollista olisi vaatia rotulakeja ja syrjintää alkuperän perusteella.
Kai tuo kapina liittyy siihen että suomalaisuus etnisyytenä yritetään kieltää tieteellisesti kestämättömin perustein mediassa ja akateemisessa maailmassa.
Sen verran olen kielitieteeseen ja genetiikkaan perehtynyt että pottunokan tunnistaa ja erottaa muista kansoista täysin kiistämättömästi ihan tieteellisin metodein.
Suomalaiset ovat "alkuperäiskansa" aivan kuten saamelaiset ovat virallisesta statukseltaan, logiikka menee että miksi vain "alkuperäiskansat" saavat määritellä ketkä heihin kuuluvat.
 
Täälläkin oli yksi jäsen joka oli yhtä tiukka etnonationalisti. En muista enää nimimerkkiä.
 
Täälläkin oli yksi jäsen joka oli yhtä tiukka etnonationalisti. En muista enää nimimerkkiä.

RKP on kielinationalistinen puolue, ennen se oli myös avoimen etnonationalistinen.
Tiedän että sinä et ole RKP:läinen, pointti oli vain että skaala on laaja kaikissa aatteissa.
Itse muuten kannatan suomenruotsalaisten pyrkimystä suojella olemassaoloaan, aivan kuten saamelaistenkin.
 
Sinänsä tuollainen mielipide ei ole rikollinen, rikollista olisi vaatia rotulakeja ja syrjintää alkuperän perusteella.

En ole rikolliseksi väittänytkään, mutta en tykkää vaan yhtään tuosta linjasta ja se on oikeuteni ainakin vielä. Ja kyllä minä silti kehtaan väittää itseäni suomalaiseksi, vaikken haluakaan karsinoida ihmisiä mihinkään pilttuisiin.
 
En ole rikolliseksi väittänytkään, mutta en tykkää vaan yhtään tuosta linjasta ja se on oikeuteni ainakin vielä. Ja kyllä minä silti kehtaan väittää itseäni suomalaiseksi, vaikken haluakaan karsinoida ihmisiä mihinkään pilttuisiin.

No ainakaan PS ei ole puolue joka tulee oikeuksiasi rajoittamaan, voin listata niitä joista sinun olisi ehkä syytä olla huolissasi.
 
Back
Top