Nhhk
Kenraali
Kaikki tekee nuoruudessa typeryyksiä.... Siis jos et tarkoittanut että olit nuoruudessa palomiesOlin joskus ittekkin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki tekee nuoruudessa typeryyksiä.... Siis jos et tarkoittanut että olit nuoruudessa palomiesOlin joskus ittekkin....
Pikkuisen toinen tilanne, niin minäkin tykkäisin elää toisten rahoillaMinä olen talousasioissa selvästi demarien puolella.
Kaikki tekee nuoruudessa typeryyksiä.... Siis jos et tarkoittanut että olit nuoruudessa palomies
Juu ei, minussa ei ole tippaakkaan yrittelijäisyyttä eikä kiinnostakaan.Pikkuisen toinen tilanne, niin minäkin tykkäisin elää toisten rahoilla
Kannattaa.
Koska sillä voi myydä puhtaita tuotteita edelläkin mainittuun kaupunkiin.
Ymmärtääkseni kyllä, muuten se on rautaa.Eikös teräksessä aina ole jonkin verran hiiltä
Erikoisteräksissä ei välttämättä ole hiiltä lain. Muita seosteita kylläkin.Eikös teräksessä aina ole jonkin verran hiiltä
Osittain samaa mieltä, kauppa se on joka kannattaa.... ja ei nuo filtterit mitä Suomi myy ihan kakkoja ole...
Miksi niitä valtion pitäisi myydä, eikö yksityinen kelpaa, vain sosialisti voi olla ilmasto- ympäristöystävällinen?Ja jos myyjävaltio sanoo ettei halua vaikuttaa ilmastonmuutokseen, niin ostaako asiakas.
Ja jos myyjävaltio sanoo ettei halua vaikuttaa ilmastonmuutokseen, niin ostaako asiakas.
Miksi niitä valtion pitäisi myydä, eikö yksityinen kelpaa, vain sosialisti voi olla ilmasto- ympäristöystävällinen?
Olin joskus ittekkin....
Miksi niitä valtion pitäisi myydä, eikö yksityinen kelpaa, vain sosialisti voi olla ilmasto- ympäristöystävällinen?
Se ei ole "minun mielenkiintoinen totuus". Se on määritelmä. Tuo määritelmä on linjassa satojen tai tuhansien muiden samasta sanasta eri kielillä olevien määritelmien kanssa. Tässä yksi esimerkki.
suvaita – Wikisanakirja
fi.wiktionary.org
Persuihin tämä liittyy mielestäni erittäin voimakkaasti sitä kautta, että vastustaessaan suvaitsevaisuutta Persut ovat ymmärtääkseni vastustaneet nimenomaan pahan, huonon, haitallisen, vahingollisen ja huonoon suuntaan vievän ihannoimista ja sallimista sekä siihen aina liittyvää epärehellisyyttä - eivät esim. laupeutta tai armollisuutta.
Persujen klassisiin typeryyksiin kuuluu se, että eivät ole koskaan määritelleet itse julkisesti ja tarkasti sitä, että missä merkityksissä puolueena käyttävät keskeisiä termejään. Seurauksena on ollut se, että Persujen poliittiset vastustajat ovat päässeet niin politiikassa kuin mediassakin määrittelemään että mitä Persut muka tarkoittavat tai mihin muka pyrkivät.
Turkkilan Matias on älykäs tyyppi, mutta tämän määrittelemättä jättämisen suhteen sen toiminta on ollut idiootin tasolla. Se on jättänyt viestinnän ylivoimaisesti tärkeimmän asian eli oman viestin määrittelemisen vastustajiensa käsiin. Jos jokin on typeryyttä niin se.
Ja tässä lisää:
Suvaita
Synonyymi suvaita sanalle. Synonyymit.fi, ilmainen synonyymisanakirja netissä.www.synonyymit.fi
Suvaita
suvaita: . Mikä on suvaita. Mitä tarkoittaa suvaita. Ilmainen sivistyssanakirja.www.suomisanakirja.fi
Minä olen talousasioissa selvästi demarien puolella.