PekkaSavo
Ylipäällikkö
Ensi vuonna? Meinaatko, että persut lähtevät ovet paukkuen hallituksesta ja kepu joutuu hakemaan uusia aisankannattajia?
Kyllä minä luulen. Toivottavasti olen väärässä ja toivotaan vakautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ensi vuonna? Meinaatko, että persut lähtevät ovet paukkuen hallituksesta ja kepu joutuu hakemaan uusia aisankannattajia?
Hieman ehkä turhaa tuijottaa koko valtakunnan prosentteja.
Kyllä minä luulen. Toivottavasti olen väärässä ja toivotaan vakautta.
Ennuste on huima!
Kok 20.4
Sdp 19.2
Kesk 17.6
Vihr 13.6
Vas 8.9
Ps 8.2
Ihan hyvältähän tuo näyttää. Kokoomuksen voitto on tärkeintä, mutta vähintään yhtä hyvältä tuntuu se, että demarit ovat kakkostilallakin miinuksella. Rinnettä veetuttaa..
Persujen tuhnu oli päivänselvä. Toivottavasti edes vähän herättelisi ennen eduskuntavaaleja. Ne kun oikeasti ovat tärkeät vaalit kansakuntamme kannalta.
Persujen aallonpohja on arvatakseni tässä. Vaikeita päätöksiä tehty, tulokset vasta orallaan. Kahden vuoden päästä talouden toivottavasti toipuessa on tilanne kokonaan toinen. Toivottavasti eivät hötkyile. Hallituksen kaataminen suosion aallonpohjassa olisi todella hölmöä. .
Mutta mahtavaa joo, torjuntavoitto valtakunnan rakentaville voimille. Vasemmiston rahanjakavat ovat hassaamassa historiallista mahdolisuuttaan ihan täysin, vaikka pientä nousua näyttäisi olevankin. Vihreiden nousua leikkaa demareiden miinus.
Persujen merkitys kuntatasolla ei mielestäni ole sama kuin eduskunnassa/valtakunnan tasolla. Paikallistasolla prioriteetit ovat eri.
Pahaa pelkään, että persuja uhkaa sisäinen hajaannus. Sieltä kun halla-aholaiset ja terholaiset käyvät taistoon keskenään, niin se oli sitten siinä.
Pahaa pelkään, että persuja uhkaa sisäinen hajaannus. Sieltä kun halla-aholaiset ja terholaiset käyvät taistoon keskenään, niin se oli sitten siinä.
Voin sanoa sen kokemuksesta. Olen asunut haja-asutusalueella. Äänestin aikoinaan kuntavaaleissa keskustaa, koska he olivat koulukyytien maksuttomuuden säilyttämisen kannalla, kannattivat omaa biojätehuoltoa pakotetun (jäte)vesiosuuskunnan sijaan, vastustivat keskusta-alueen kalliita puistohankkeita ja peräänkuuluttivat kunnan reuna-alueisiin panostamista keskustan ohella jne.
Äänestinkö keskustaa eduskuntavaaleissa? Not.
Halla-ahon äänimäärä on vaikuttava. Kuusi ihmistä taisi saada enemmän siellä. Kyseessä on kuitenkin demoninen olio jonka ihmisyyskin on epäselvä käsite median mukaan.
Ajattelin ennen, että Halla-aho saattaa tehdä persuista marginaaliporukan, vaan enpä ole enää varma.
Se voi ollakin niin, että kultapoju Sampo Terho tekee persuista marginaalipuolueen jos väkisin roikkuu hallituksessa ja mamutus yms muu vain jatkuu.