Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tämä myös ollut TP Niinistön näkemys koko ajan. Eikä tämä näkemys mikään muu voisi ollakaan. Muutenhan missään ei ole enää mitään rotia.Kokoomuksesta osa lähtenyt Persujen linjoille...
"Palautukset on toteutettava ilman häiriköintiä" | Verkkouutiset
"Palautukset on toteutettava ilman häiriköintiä" | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
No shit, Sherlock.Kokoomuksessa on huomattu, että puolueen kannattajissa on paljon väkeä, joka on monesta asiasta samoilla linjoilla kuin persut. Joku outo poliittinen korrektius estää kuitenkin puhumasta yhtä suoraan.
Heikki Vestman on jäänyt mieleen ihan fiksuna tyyppinä. En kyllä ole häntä tarkemmin seuraillut, mutta muutamia twiittejä olen nähnyt.Kokoomuksesta osa lähtenyt Persujen linjoille...
"Palautukset on toteutettava ilman häiriköintiä" | Verkkouutiset
"Palautukset on toteutettava ilman häiriköintiä" | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Vihervasemmiston mielestä Suomi kuuluu koko maailmalle.
"When all about you blame and doubt youTavion Villen mukaan PS profiloituu järkevänä yhteiskunnallisena keskustelijana.
Ville Tavio perussuomalaisten kansanedustajien äärilaidan puheista: ”Perussuomalaisella puolueella on ehdoton ei kaikelle väkivallalle”
Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtajan Ville Tavion mukaan puolue haluaa profiloitua järkevänä keskustelijana.www.hs.fi
Turtiaisen, Mäenpään ja Vallinin möläytykset johtuvat vain siitä että nämä ovat ensimmäisen kauden edustajia eivätkä oikein tiedä mitenkä kansanedustajan tulee käyttäytyä. Ja tokihan taustalla on sekin että media tahallaan kärjistää näiden aivopieruja.
Turtiainen oli tosiaan viime kuun lopulla "ilo" tavata työtehtäviin liittyen. Ja äijästä syntynyt vaikutelma on täysin negatiivinen. Isosuinen öykkäri jos minulta kysytään.
Media shokissa | Uusi Suomi Puheenvuoro
Olemme eduskuntakollega Juha Mäenpään kanssa saaneet muutamilla sanomisilla aika kohtuullisesti palstatilaa eri medioissa lähiviikkoina. Politisoitunut ja vanhojen puolueiden vaalikarjaa ohjaava…puheenvuoro.uusisuomi.fi
-Sinusta kertovissa haastatteluissa ja jutuissa viitataan usein saamiisi rikostuomioihin. Miltä se ja esimerkiksi saamasi pahoinpitelytuomiot tuntuvat nyt?
Kaikkien tuomioiden takana on oma tarina ja itse niistä faktat tietäen ne tuntuvat eletyltä elämältä, josta en päivääkään vaihtaisi pois.
Kadutko tekojasi (tai sanomisia esimerkiksi SPR:stä)?
En kadu.
Aina kun Perussuomalaisten johto onnistuu tekemään askeleen eteenpäin puolueen salonkikelpoiseksi tekemisessä, sitten taas nämä alemman tason toopet vievät kehityksen pari-kolme askelta kunnolla taaksepäin.Turtiainen, Saunan taakse-Vallin ja muut möläyttelijät tulevat tällä menolla olemaan minulle hyvä syy olla enää äänestämättä persuja.
Aina kun Perussuomalaisten johto onnistuu tekemään askeleen eteenpäin puolueen salonkikelpoiseksi tekemisessä, sitten taas nämä alemman tason toopet vievät kehityksen pari-kolme askelta kunnolla taaksepäin.
Tuossa mitä vilkaisin edustaja Turtiaisen some-alustoja niin ukko jakaa ajoittain aivan selkeää rasistista paskaa. Ja kommenteissa taputetaan käsiä yhteen kansanvihollisten ym. murskaamisesta.
Soldiers of Oodi (hehheh odin, oodi) lienee Eerolan mielestä jännä sanaleikki, mutta eikös tuo jokatapauksessa jotain uutta partiojärjestöä toitota. Eihän katupartiot sisätiloihin sovi!Minä kun luulen että kirjat ja sivistys ovat niitä viimeisiä paikkoja joka houkuttelee Soldiers of Odinin väkeä paikalle. Vaikka Eerola näin toivookin.
Hieman näin, mutta turhaan tulee tälläisiä syöttöjä lapaan.Ei nyt millään pahalla mutta Tulikomento on nyt vähän kaivamalla kaivanut näitä viimeisimpiä esimerkkejä. Ehkä sitten kannattaa vaihtaa puoluetta ensi vaaleissa.
Minulle se on kaikkein alhaisin mato joka paskassa kiemurtelee. Kastematokin on kuningas heihin verrattuna.Ja te pojat jotka sen salonkikelpoisuuden perään haikailette: mitä vikaa muka, että eikös Sininen Tulevaisuus ole teille se uskottava vaihtoehto?
Ei nyt millään pahalla mutta Tulikomento on nyt vähän kaivamalla kaivanut näitä viimeisimpiä esimerkkejä. Ehkä sitten kannattaa vaihtaa puoluetta ensi vaaleissa.