koska ay-raha kuuluu jo demareille...
Toi on se syy, miksi koskaan en ole kuulunut rasvanahka-palkansaajana liittoon tai edes kusipää-hyödyntäjänä kassaan: rahaa ohjautuu puolueille, joita en koskaan äänestäisi.
SDP:tä en äänestä sekä periaattelisesti - koska vuoden '18 kapinapuolue -, että ohjelmallisesti. Tähän vannotti esi-isät- sekä äidit; mutta mitä ne tiesi taktisista näkökohdista; olen ollut tosin uskollinen, mutta vain koska demarit ovat olleet ohjelmallisesti perseestä.
Vasemmistoliittoa en äänestä, koska ovat sekä yksi SKP:n kasvannaisista vihreiden ohella että moku-aatteen kannattajista. Ja L.A. on kuvottavin puoluevaikuttaja jonka olen eläissäni nähnyt ja kohdannut.
se tarkoittaa nykyään vain valtion duuneja yliopistokavereille
'Aivan.' Mie oon sitä nykyistä 'nuorisoa', joka haluaa tämän nykyisyyden pistää radikaallisuudella - ihan sama onko se määritelmällisesti vasemmalta vaiko oikealta - paskaksi.
*
Itse en kertaakaan äänestänyt Soinin johtamaa puoluetta, koska 'tasan yks puolipyöreitä jauhava politiikko' ei kiinnostanut. Ennen Halla-ahon valintaa persujen puheenjohtajaksi, ääneksi lähinnä vitsillä ns. 'takiaispuolueita'.
Toisaalta olen tyytyväinen, että Halla-aho on viime vuosina säilyttänyt malttinsa (ja voi veljet, se on vaatinut paljon) KAIKISSA julkisissa, ja yleensä tallennetuissa ja televisoiduissa haastatteluissa, viimeisimpänä tuo Ykkösaamu viime lauvantaina (voi perkele miten haastattelija sai 'nuoren vereni kiehumaan' [siis ihan runollisesti toki!]).
Mutta voisi Mestari kuitenkin irtautua tästä opportunisesta ääntenkalastelusta sekä äärimmäiseltä että maltilliselta laidalta. Ts. päättää haluaako olla maltillinen vaiko äärimmäinen kansallismielinen puolue.
Jos maltillinen, niin antaa ajan ja olosuhteiden synnyttää tuon puolueen, josta edellisessä viestissä mainitsin. Ja itse olisin nykyisenä Mestarin kylvömiehenä varmasti jälkimmäisen, äärimmäisen puolueen kannattaja, jos en muuten, niin silkkaa syntistä vittumaisuuttani.