Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

Ei aavistustakaan. Mutta Halla-aho on hankalahko nieleskelijä, ja Riikka Purra on terrierimäinen suomalainen kauppatieteiden maisteri, ja ei luovuta. Ja jaksaa jauhaa, ja pari lasta, ja vetoaa... noh... ainakin meikäläiseen, koska häntä äänestin.
Jos naiset ovat politiikan nykytila (koita kiistää!), niin Purra on siihen aika hyvä lääke. Johdonmukainen, rauhallinen ja asiallinen. Mutta tossa puolueessa on pitkät puukot viuhuneet sen verran että vara-pj. Purra ei ole tod. näk. mikään noviisi myöskään kovuuteen... :cool:
Siis Leena Meri profiloituu nykyään väsyneeksi pasifistiksi verrattuna Purraan... eikä näitä profiileja luoda mediassa turhaan, todellakaan.
Suomen Perustassa on enemmän järkeviä väitöskirjoja tehneitä henkilöitä kuin muilla yhteensä, väittäisin.
 
Tulipa kirjoitettua väärin. Eli tarkoitus oli kirjoittaa, että miksi Jussi ei siivoa puoluetta. :D
Kyseessä lienee Jussin ja Perussuomalaisten jäsenien välinen asia.

Kerro ihmeessä puoluekantasi, löydän sieltä varmasti pitkän listan henkilöitä jotka minun mielestäni pitäisi siivota pois. Onneksi Suomessa ei vielä toimita näin, vaikka Marinin vihervasemmistolainen hallitus yrittääkin kovasti ajaa meitä totalitarismiin. Oikeasti pelottaa ajatella mikä on Suomen tulevaisuus, jos Ohisalo ja kumppanit saavat ajettua kaiken haluamansa läpi Supossa ja poliisissa :(
 
Kyseessä lienee Jussin ja Perussuomalaisten jäsenien välinen asia.

Kerro ihmeessä puoluekantasi, löydän sieltä varmasti pitkän listan henkilöitä jotka minun mielestäni pitäisi siivota pois. Onneksi Suomessa ei vielä toimita näin, vaikka Marinin vihervasemmistolainen hallitus yrittääkin kovasti ajaa meitä totalitarismiin. Oikeasti pelottaa ajatella mikä on Suomen tulevaisuus, jos Ohisalo ja kumppanit saavat ajettua kaiken haluamansa läpi Supossa ja poliisissa :(
Tietenkin on. Ja Perussuomalaisilla on tietenkin oikeus pitää puolueessaan kenet haluavat. Tuo vain oli kommentti siihen @Fremen viestiin siitä, että Purra siivoisi puoluetta, kun Halla-Aholla ei ole ollut siihen intoa.

Oma puoluekantani on sitoutumaton porvari.
 
Se mitä Te toverit ette ehkä ymmärrä (no kyllä Te akateemisinä miehinä ymmärrätte) on, että Suomeen saattaa vielä syntyä, pesiytyä ja ehkä jopa kannatukseltaan kasvaa uusi kansallismielinen puolue.

Oma ehdotus nimellisesti, paikallistasolla, on ollut jo lähemmäs vuosikymmenen: 'Suomen vasemmistokansallinen puolue', joka ajaa sosiaalidemokraattien linjaa, mutta täysin ETNISESTI suomalaiselta pohjalta.

...mutta unohtamatta historiallisia suomalaisia vähemmistöryhmiä, jotka ovat sitoutuneet yhtenäiskulttuuriin eli suomenjuutalaisia ja suomentataareja. Toisin sanoen, niitä väestöryhmiä, jotka ovat historiallisesti puolustaneet Suomen itsenäisyyttä ja vapautta.

Sori, jos tää kuulostaa julmalta, mutta meikäläisen ikäluokan, reilusti kolmekymppisille, tää kuulostaa ei kovinkaan paskalle poliittis-kansallisille -asiayhteydelle.
Ok.. aloitetaan numeroista: suomenjuutalaisia on 1400, suomentataareja ehkä 3500. Ideasi vasemmistolaisuus on mahdotonta, koska ay-raha kuuluu jo demareille... tulee mieleen Nuorsuomalaiset joskus ysärillä, Risto jotain, who cares, ja niillä oli sentään EK:n jne rahaa takana. Tullut paskaakaan siitä hommasta.
Nyt @synti-ilmo vähän ryhtiä, olet hyvä kirjoittaja mutta unohda toi vasemmistolaisuus, se tarkoittaa nykyään vain valtion duuneja yliopistokavereille, eikä mitään hyvää kenellekään muulle.
Joita muita on jäljellä siis vähän alle puolet työväestöstä, miinus meitsi :) .
 
Tietenkin on. Ja Perussuomalaisilla on tietenkin oikeus pitää puolueessaan kenet haluavat. Tuo vain oli kommentti siihen @Fremen viestiin siitä, että Purra siivoisi puoluetta, kun Halla-Aholla ei ole ollut siihen intoa.

Oma puoluekantani on sitoutumaton porvari.
Nimenomaan tästä reserviläisveli @tonoppa keskusteltiin semi-julkisella foorumilla. Miten PS:n saisi ulostuloiltaan hiukan vähemmän arvaamattomaksi, kaikilla tasoilla.
 
Esimerkki: Perussuomalaisilla on kaksi entistä kehonrakentajaa (muilla puolueilla ei yhtään, ja kyseessä marginaalilaji - sattumaa?) - kansanedustajina: kumpaa äänestäisitte?

Kike Elomaa all the way baby!


Ja hän on Maskusta! JESS!
 
  • Haha
Reactions: EK
No niin. En vastaa arvon nimimerkeille vaan yleensä, ja koska olen juonut vain 3dl traivotkaa ja... no pari, kolme litraa olutta...

Niin kyllä. Olen ihan pesunkestävä (KANSALLISMIELLINEN, eli ihan täys 'natsi' ja varsinkin Transvaalin buuri) vassari: kannatan
-julkista (ts. verovaroin kustannettua, enkä tätä enää toista) terveydenhuoltoa,
-verovaroin kustannettua perus- ja toisen (sekä ns. 'kolmmannen, eli ylemmän) asteen koulutusta (kunhan se ei ole aattellista),
-julkista terveydenhuoltoa,
-eläke- sekä sosiaaliturvajärjestelmää,
-että valtion, valtakunnan ja yleensä yhteisön kannalta ELINTÄRKEIDEN toiminnontojen pitämistä valtion hallussa, eli: kaikki puolustusvoimiin liittyvät suorat ja välilliset tekijät pystyvät tuottamaan sota-ajan perustarvikkeet eli ts. reservin aseistuksen ja A-tarvikkeen; yksilölliset A-tarpeet voidaan ostaa ulkomailta, kuten paraiten ryssän panssaria ja ilma-astetta vasteen soveltuvat (esimerkkinä APILAS)...

Ja.... ja... kyl mä sittenkin on liian kännissä vetääkseni tätä loppuun, mutta... kuulostaa aika kolmmannelta valtakunnalta? Niin kuullostaa, mutta ilman juutalaisvastaisuutta tai epätieteellisiä rotuteorioita.

Ehkä yritän selkiyttää viestiä huomenna.. tai siis tänään.

Mutta... haluan kirjoittaa sen yhden liitoskohdan: jos pitää valita nykyisen suomalaisen politiikan ja yhdysvaltalaisen ns. äärioikeistolaisen eli yövartijavaltiopolitiikan väliltä, niin valitsen jälkimmäisen, koska markkinat järjestäytyvät AINA kysynnän ja tarjonnan välillä, mutta aattellinen valtion tai hallituksen sanelema politiikka harvoin, yleensä ei koskaan... (se johtaa Kolyman kultakaivoksiin ja Penza nälkään kuoleviin musikoihin).

Eli voidaanko päätellä, että olen aika iikollien - ja AKS-veljien puolelta Suur-Suomen - kannalla? Kyllä voidaan, ja varmasti olen.

Mutta, mutta... paikalliset persut Hämeessä; he ovat vanhoja maalaisliittolaisia, joille Kekkonen on lyhty ja toivomusten täyttymysten kaivo... Mille heidät taivutetaan joko täysin,
-kansalliselle kannalle, jossa köyhänä maatalousyhteiskuntana pistämme vastaan periviholliselle ja 90-luvun alun jälkeen sisällisille vihollisille ja jossa,
-liitymme - toivottavasti kansanmurhaaja-Turkin veto-oikeuden ohitse - puolustusliitto-NATO:on?

Niin, kertokaapa se mulle.
 
Viimeksi muokattu:
Naiset ovat vihan pidossa, ja pitkän aikavälin hidastetussa selkään puukottamisessa paljon miehiä kavalampia, ja kalmompia.

Hyvä idea että äänestin häntä!
Ensimmäiseen voin yhtyä; isoäiti ei suostunut unohtamaan 100 vuoden jälkeenkään (no, parista jäi vajaaksi); ,mutta Purra?

Entinen vihreä, nykyinen kansallismielinen? Ei voi sanoa, kun vaikuttaa fanaatikolta, joka on vaihtanut korttinsa (ajatushautomo: Purra Ohisalon sijalla; olisiko asijat paljoonkaan toisin?).
 
koska ay-raha kuuluu jo demareille...
Toi on se syy, miksi koskaan en ole kuulunut rasvanahka-palkansaajana liittoon tai edes kusipää-hyödyntäjänä kassaan: rahaa ohjautuu puolueille, joita en koskaan äänestäisi.

SDP:tä en äänestä sekä periaattelisesti - koska vuoden '18 kapinapuolue -, että ohjelmallisesti. Tähän vannotti esi-isät- sekä äidit; mutta mitä ne tiesi taktisista näkökohdista; olen ollut tosin uskollinen, mutta vain koska demarit ovat olleet ohjelmallisesti perseestä.

Vasemmistoliittoa en äänestä, koska ovat sekä yksi SKP:n kasvannaisista vihreiden ohella että moku-aatteen kannattajista. Ja L.A. on kuvottavin puoluevaikuttaja jonka olen eläissäni nähnyt ja kohdannut.

se tarkoittaa nykyään vain valtion duuneja yliopistokavereille
'Aivan.' Mie oon sitä nykyistä 'nuorisoa', joka haluaa tämän nykyisyyden pistää radikaallisuudella - ihan sama onko se määritelmällisesti vasemmalta vaiko oikealta - paskaksi.

*

Itse en kertaakaan äänestänyt Soinin johtamaa puoluetta, koska 'tasan yks puolipyöreitä jauhava politiikko' ei kiinnostanut. Ennen Halla-ahon valintaa persujen puheenjohtajaksi, ääneksi lähinnä vitsillä ns. 'takiaispuolueita'.

Toisaalta olen tyytyväinen, että Halla-aho on viime vuosina säilyttänyt malttinsa (ja voi veljet, se on vaatinut paljon) KAIKISSA julkisissa, ja yleensä tallennetuissa ja televisoiduissa haastatteluissa, viimeisimpänä tuo Ykkösaamu viime lauvantaina (voi perkele miten haastattelija sai 'nuoren vereni kiehumaan' [siis ihan runollisesti toki!]).

Mutta voisi Mestari kuitenkin irtautua tästä opportunisesta ääntenkalastelusta sekä äärimmäiseltä että maltilliselta laidalta. Ts. päättää haluaako olla maltillinen vaiko äärimmäinen kansallismielinen puolue.
Jos maltillinen, niin antaa ajan ja olosuhteiden synnyttää tuon puolueen, josta edellisessä viestissä mainitsin. Ja itse olisin nykyisenä Mestarin kylvömiehenä varmasti jälkimmäisen, äärimmäisen puolueen kannattaja, jos en muuten, niin silkkaa syntistä vittumaisuuttani.
 
Viimeksi muokattu:
Kova veto, mutta kisa käydään todennäköisesti vihreiden ja kokoomuksen välillä.
Persut ja kokkarit jakavat oikeiston äänet - vihervassarit kiilaavat edelle. Pian on Hesassa vihreä pormestari.

:facepalm:

En tosin asu Hesassa, joten sitä saavat mitä tilaavat. :solthum:
 
Harjoittivatko nuo henkilöt aikanaan jyrkästi erilaista kulttuuria ympäröivään yhteiskuntaan nähden? Tuskin. Harjoittivat tai olivat sitoutuneet yhtenäiskulttuuriin siis.
Suomi eli täten myös Helsinki on kaksikielinen maa, joka tosin ei tarkoita edes sitä, että palvelua pitäisi saada kaikkialla ruotsiksi(kin).
 
Viimeksi muokattu:
Se mitä Te toverit ette ehkä ymmärrä (no kyllä Te akateemisinä miehinä ymmärrätte) on, että Suomeen saattaa vielä syntyä, pesiytyä ja ehkä jopa kannatukseltaan kasvaa uusi kansallismielinen puolue.

Oma ehdotus nimellisesti, paikallistasolla, on ollut jo lähemmäs vuosikymmenen: 'Suomen vasemmistokansallinen puolue', joka ajaa sosiaalidemokraattien linjaa, mutta täysin ETNISESTI suomalaiselta pohjalta.

...mutta unohtamatta historiallisia suomalaisia vähemmistöryhmiä, jotka ovat sitoutuneet yhtenäiskulttuuriin eli suomenjuutalaisia ja suomentataareja. Toisin sanoen, niitä väestöryhmiä, jotka ovat historiallisesti puolustaneet Suomen itsenäisyyttä ja vapautta.

Sori, jos tää kuulostaa julmalta, mutta meikäläisen ikäluokan, reilusti kolmekymppisille, tää kuulostaa ei kovinkaan paskalle poliittis-kansallisille -asiayhteydelle.
Kansallissosialistinen lausuttuna toisin päin? :unsure:
 
Kansallissosialistinen lausuttuna toisin päin? :unsure:
Niin, tai kansallissosiaalidemokraattinen ja koska sosiaalidemokratia on maltillista, parlamentaariseen demokratiaan sitoutunutta sosialismia, niin...

SDP harjoitti tosiasiallisesti kansallista sosialismia 30-luvun punamultahallituksista 60-luvun alkuun. Voidaan sanoa sen siis olleen kansallissosialistinen puolue.
 
Back
Top