Soldierblue
Ylipäällikkö
Suvaitsennuus maksaa !!Verokorotusta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suvaitsennuus maksaa !!Verokorotusta
Nimeän vielä kerran toistin vuoksi EU-sopimusten rikkojan: Suomi.
Olet ihanan optimistinen ja hyvä mies mutta vastassa on selvästi porukka joka ei luovu vallasta verettömästi.
Siellä on entisiä terroristeja komissaareina ja muuta pimeää.
Suomi lakkaa olemasta jos maahanmuutto ja liitovaltio etenevät, ei ole mitään tärkeämpiä kysymyksiä.
unohtit Paavo Arhinmäen...MM-jääkiekkossa Venäjällä...saivat kantaa hänet hotellihuoneseen ja sitten kotimatkalla unohtui matkalaukkut Sotchiin!!!
Saatana soikoon tuo Li Andersson onnistuu kyllä joka solullaan pääsemään meikäläisen ihon alle. On niin vastenmielinen ämmä etten ole toista ikinä havainnut.
Pelkällä maahanmuuttopolitiikalla ei ratkaista mitään mutta sillä voidaan pilata paljon. Sen vuoksi on hyvä, että asia saadaan tapetille.Yritän nyt lyhyesti selvittää, mikä hiertää minun sukassani suht Persuun:
en usko ollenkaan, että Persu tuo mitään uutta ja korvaamatonta politiikkaan. Eikä tuo mikään muukaan puolue. Eikä henkilö, ei sitä tee Mestari, maisteri eikä merkonoomi.
hlökoht. minulle ei riitä, että puolue ratsastaa kahdella teemalla: eu-kriittisyys(mitä se sitten tarkoittaakin) ja nuivuus. Mulle nämä teemat eivät vaan riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.
EU ja maahanmuutto EUn alueelle ei tule muuttumaan yhtään miksikään, ennenkuin Saksassa tehdään käännös. Tämän voitte uskoa tai olla uskomatta, mutta olen vankasti tässä käsityksessä. Mitään raflaavaa irtiottoa Suomi ei tee Saksan noudattamasta politiikasta.
Pääosa kavereistani on persuja ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, osa on kristittyjä, on seassa joku juutalainen ja jopa ulkomaalaistaustainenkin. Jaan monia Persu-käsityksiä ja olen monessa samaa mieltäkin. Mutta joissain asioissa mielestäni mennään hateloon. Huolella. Suurin on mielestäni juuri tämä, että politiikan johtotähtenä ovat ne kaksi asiaa, jotka ovat ilman muuta tärkeitä, mutta eivät tarpeeksi tärkeitä, jotta niistä olisi puolueen tekoaineiksi.
Persun johtajat ovat aivan samanlaisia hillotolppahaaveilijoita kuin ovat muutkin politiikkaa elämäntyökseen raatavat. Minusta on aivan turha kuvitella muuta.
Ulkoministerin virkaa povaavat jo Matti Vanhaselle.
Näen silmilläni sinut Mäntsälän kapinassa! Mutta oikeasti, mikään ei ole ikuista. Ei Kalmari unioni, Soviet unioni eikä edes Euroopan unioni sellaisena kuin se nyt on. Kyllä luonto viimeistään hoitaa. Politiikkaa pitää kuitenkin tehdä huomista pitemmälle. Ainahan tässä minunkin mielestäni iltaan mennessä valmista pitäisi saada, mutta ei tule mitään.
Kirkkohopeiden pölliminen oli vain sellainen nuoruuden hairahdus...humalainen päähänpisto.
Hakkarainen ei pahoinpitele, eikä ole mikään rasisti.
Hakkarainen luo tärkeitä suhteita kansainvälisiin järjestöihin ja auttaa pulassa olevia ulkomaalaistaustaisia neitokaisia...
Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps) päätyi ravintolaillan jälkeen moottoripyöräkerho Bandidosin kerhotiloihin Helsingin Kyläsaareen.
Nelosen uutisten haastatteleman Hakkaraisen mukaan hänelle olisi jatkoilla tarjottu maksullista seksiä.
IS:n tavoittaman naisen mukaan Hakkaraiselle ei tarjottu maksullista seksiä, vaan tilanne oli päinvastainen.
- Hakkaraisen itse yritti useaan kertaan ostaa seksiä minulta ja eräältä toiselta seurueessa olleelta naiselta, vaikka teimme molemmat selväksi, ettemme ole prostituoituja, ulkomaalaistaustainen nainen sanoo.
Nainen kertoo olleensa jatkoilla Bandidos-kerhon tiloissa oman poikaystävänsä ja ystäväseurueensa kanssa.
- Lopulta Hakkarainen jätti rahat pöydälle, ja ne jäivät siihen, nainen kertoo.
Hakkarainen myönsi Neloselle antaneensa naiselle rahaa.
- Minun kävi sääliksi sitä naista, kun tuollaisessa tilanteessa on, Hakkarainen perusteli Neloselle.
Jos vakavasti keskustellaan, niin tuskin Teuvosta olisi ministeriä tehty...ihan niin pitkälle Halla-ahokaan ei ole valmis menemään. Vaikka siinä olisi kyllä Timon kuppi mennyt lopullisesti nurin ja jätkä olisi haettu ambulansilla lähimpään lataamoon
Pelkällä maahanmuuttopolitiikalla ei ratkaista mitään mutta sillä voidaan pilata paljon. Sen vuoksi on hyvä, että asia saadaan tapetille
EUn liittovaltioon on vielä pitkän pitkä juoksu ja Suomi lakkaa olemasta vain, jos me suomalaiset niin haluamme. Minä en halua ja eipä taida haluta kovin moni muukaan.
Mulla ei ole mitään tarvetta saati halua vähätellä Persua. Kuten kirjoitin: jaan monia käsityksiä ja mielipiteitä Persun kanssa. Mutta "ne" kaks juttua eivät vaan minulle riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.
Moskova tai Brysseli ....Jussi Niinistö ja Petteri Leino heitettiin siis tämän myötä pellolle. Veikkauksia mistä osoitteesta löytyy uusi pumi?