Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhta
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Nimeän vielä kerran toistin vuoksi EU-sopimusten rikkojan: Suomi.

Eikä suinkaan ole ainoa asia, jossa Suomi toimii EU-tahdon vastaisesti. Suomelle on jotenkin helppoa vetää kovaa linjaa suhteessa EUiin, kun kyse on omista kansalaisista tai näiden eduista ja oikeuksista. Tämä panee sieppaamaan, kyrsimään ja närästämään.

Olet ihanan optimistinen ja hyvä mies mutta vastassa on selvästi porukka joka ei luovu vallasta verettömästi.
Siellä on entisiä terroristeja komissaareina ja muuta pimeää.

Näen silmilläni sinut Mäntsälän kapinassa! Mutta oikeasti, mikään ei ole ikuista. Ei Kalmari unioni, Soviet unioni eikä edes Euroopan unioni sellaisena kuin se nyt on. Kyllä luonto viimeistään hoitaa. Politiikkaa pitää kuitenkin tehdä huomista pitemmälle. Ainahan tässä minunkin mielestäni iltaan mennessä valmista pitäisi saada, mutta ei tule mitään.

@baikal

Sardaukarin sanakirja:

"EU kriittisyys = haistatetaan paskat muille, mutta kuvitellaan, että sillä saa pisteitä muilta"
"nuivuus = about sama, mutta vittuillaan kaikille ja kuvitellaan, että sillä saa pisteitä"

:D

Saatana soikoon tuo Li Andersson onnistuu kyllä joka solullaan pääsemään meikäläisen ihon alle. On niin vastenmielinen ämmä etten ole toista ikinä havainnut.

Että näki koko köörin samalla kertaa itkemässä maailman epäkohtia ja rokottamattomia lapsia oli kyllä enemmän kuin mihin olin varautunut. Pitäisi olla toimituksella joku varoitus katsojille :confused:

"Varoitus, seuraava kohtaus sisältää voimakkaita mielensä pahoittamisia, mikä voi järkyttää herkkiä katsojia."

Yritän nyt lyhyesti selvittää, mikä hiertää minun sukassani suht Persuun:

en usko ollenkaan, että Persu tuo mitään uutta ja korvaamatonta politiikkaan. Eikä tuo mikään muukaan puolue. Eikä henkilö, ei sitä tee Mestari, maisteri eikä merkonoomi.

hlökoht. minulle ei riitä, että puolue ratsastaa kahdella teemalla: eu-kriittisyys(mitä se sitten tarkoittaakin) ja nuivuus. Mulle nämä teemat eivät vaan riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.

EU ja maahanmuutto EUn alueelle ei tule muuttumaan yhtään miksikään, ennenkuin Saksassa tehdään käännös. Tämän voitte uskoa tai olla uskomatta, mutta olen vankasti tässä käsityksessä. Mitään raflaavaa irtiottoa Suomi ei tee Saksan noudattamasta politiikasta.

Pääosa kavereistani on persuja ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, osa on kristittyjä, on seassa joku juutalainen ja jopa ulkomaalaistaustainenkin. Jaan monia Persu-käsityksiä ja olen monessa samaa mieltäkin. Mutta joissain asioissa mielestäni mennään hateloon. Huolella. Suurin on mielestäni juuri tämä, että politiikan johtotähtenä ovat ne kaksi asiaa, jotka ovat ilman muuta tärkeitä, mutta eivät tarpeeksi tärkeitä, jotta niistä olisi puolueen tekoaineiksi.

Persun johtajat ovat aivan samanlaisia hillotolppahaaveilijoita kuin ovat muutkin politiikkaa elämäntyökseen raatavat. Minusta on aivan turha kuvitella muuta.
Pelkällä maahanmuuttopolitiikalla ei ratkaista mitään mutta sillä voidaan pilata paljon. Sen vuoksi on hyvä, että asia saadaan tapetille.

Näen silmilläni sinut Mäntsälän kapinassa! Mutta oikeasti, mikään ei ole ikuista. Ei Kalmari unioni, Soviet unioni eikä edes Euroopan unioni sellaisena kuin se nyt on. Kyllä luonto viimeistään hoitaa. Politiikkaa pitää kuitenkin tehdä huomista pitemmälle. Ainahan tässä minunkin mielestäni iltaan mennessä valmista pitäisi saada, mutta ei tule mitään.

En hyväksy Mäntsälän kapinaa mutta jääkäriliikeessä olisin varmasti ollut mukana.

Kirkkohopeiden pölliminen oli vain sellainen nuoruuden hairahdus...humalainen päähänpisto.

Hakkarainen ei pahoinpitele, eikä ole mikään rasisti.

Hakkarainen luo tärkeitä suhteita kansainvälisiin järjestöihin ja auttaa pulassa olevia ulkomaalaistaustaisia neitokaisia...

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps) päätyi ravintolaillan jälkeen moottoripyöräkerho Bandidosin kerhotiloihin Helsingin Kyläsaareen.

Nelosen uutisten haastatteleman Hakkaraisen mukaan hänelle olisi jatkoilla tarjottu maksullista seksiä.

IS:n tavoittaman naisen mukaan Hakkaraiselle ei tarjottu maksullista seksiä, vaan tilanne oli päinvastainen.

- Hakkaraisen itse yritti useaan kertaan ostaa seksiä minulta ja eräältä toiselta seurueessa olleelta naiselta, vaikka teimme molemmat selväksi, ettemme ole prostituoituja, ulkomaalaistaustainen nainen sanoo.

Nainen kertoo olleensa jatkoilla Bandidos-kerhon tiloissa oman poikaystävänsä ja ystäväseurueensa kanssa.

- Lopulta Hakkarainen jätti rahat pöydälle, ja ne jäivät siihen, nainen kertoo.

Hakkarainen myönsi Neloselle antaneensa naiselle rahaa.

- Minun kävi sääliksi sitä naista, kun tuollaisessa tilanteessa on, Hakkarainen perusteli Neloselle.

hakkarainen_v020312STL_503_uu.jpg

Jos vakavasti keskustellaan, niin tuskin Teuvosta olisi ministeriä tehty...ihan niin pitkälle Halla-ahokaan ei ole valmis menemään. Vaikka siinä olisi kyllä Timon kuppi mennyt lopullisesti nurin ja jätkä olisi haettu ambulansilla lähimpään lataamoon :D

Liitteet

• IMG_2724.webp
    IMG_2724.webp
    56.5 KB · Luettu: 20
Kauhee älämölö kun yksi puolue heivataan hallituksesta. Nyt sinne valitaan tilalle uudet jäsenet ja elämä jatkuu.

Pois potkitut persut polkee jalkaa, että haluavat hallitukseen. Kuitenkin vaihtoivat kaikki henkilöt jotka olivat hallitusluottamusta aiemmin rakentaneet ja heittävät mm EU-vastaisia kummajaisia tilalle. Sitten ihmettelevät kun uusi jengi ei kelpaa mukaan isojen leikkiin.

Tuo EU on varsin keskeinen työkalu niin talouteemme, sidosryhmänämme, puolustuspoliittisena tukenamme sekä arvomaailmanamme. Varsinkin maamme puolustuksen suhteen on suhteellisen varomatonta lähteä keikuttamaan näinä aikoina venettä ja ymmärrän hyvin, ettei asioista vastuuta kantavat näe Hallo-ahon porukkaa luotettavana yhteistyökumppanina.

Pelkällä maahanmuuttopolitiikalla ei ratkaista mitään mutta sillä voidaan pilata paljon. Sen vuoksi on hyvä, että asia saadaan tapetille

Mulla ei ole mitään tarvetta saati halua vähätellä Persua. Kuten kirjoitin: jaan monia käsityksiä ja mielipiteitä Persun kanssa. Mutta "ne" kaks juttua eivät vaan minulle riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.

...
Mulla ei ole mitään tarvetta saati halua vähätellä Persua. Kuten kirjoitin: jaan monia käsityksiä ja mielipiteitä Persun kanssa. Mutta "ne" kaks juttua eivät vaan minulle riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.

Soinin Työväenpuolue ilman sosialismia oli iso juttu. Tulevat vielä huomaamaan tämän, arvaan ma.

Ja huonoin ratkaisu olisi sulkea Persu pois piiristä niinkuin Ruotsidemokraateille tehtiin. Parempi on pitää kaikki mukana vaan, jos ei sovita hallitukseen, niin ei se hallitusyhteistyökään ole koko elämä. Poissuljettu, kenties hajoava puolue kun sirpaloituu, niin tiedätte kyllä, kuka tai mikä mielellään nappaa repaleesta kiinni....siitä kuuluisasta hevosesta, joka ei ollut kunnolla kiinni puomissa.

Tässäkin mielessä puheenjohtajan pitäisi nyt olla johtamassa puoluetta, eikä himmailla Brysselissä. Kai sitä nyt joku vastuukin pitää ottaa niistä ihmisistä ja puolueesta, jonka johtoon vasta valittiin? Tällainen etäjohtaminen todennäköisesti edesauttaa hajaannusta ja se ei ole Suomen etu, noin varovasti sanottuna.

Back