Perussuomalaisten kuihtuminen ja sen seuraukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhta
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Medialla on uusi catchphrase: Persut - marttyyritaktiikka

Ehdotankin siis puolueen uudeksi tunnuslauluksi (vaikka kaikkihan tietävät että suljetuissa kokouksissa käytämme Horst Wessel:iä niin kuin ennenkin):

P.S. Värisuora alkaa olla kasassa: ensin HS, sitten YLE:n pääuutiset ja heti perään A-studio (Pasilan lisäksi myös Kultarannassa muistettiin teema lausua ääneen) ja taikasana tuli juuri MTV:n kympin uutisista: MARTYR! Mutta kyllä meillä on monipuolinen ja riippumaton media, uutispersoonien pukeutuminen vaihteli nimittäin punaisesta harmaaseen. Myös kuosia löytyi monenlaista.

Viimeksi muokattu:
Niin teki Soinikin. Brysselin ja Helsingin aikaero on yksi tunti, ja nykyteknologialla ryhmävideokeskustelut ovat aivan arkipäivää. Lisäksi Brysselistä Helsinkiin pääsee parissa kolmessa tunnissa. Ei ehkä paras mahdollinen tapa, mutta ei tuo ylivoimainen ole. Emme elä enää viestinviejien, purjelaivojen ja kirjekyyhkyjen aikaa.

Niin teki Soinikin ja kävelee nyt täysin vailla huolia puolueen asioista....maisterisjätkästä jäi vain tyhjä takki. Puolueen johtaminen on vaan kirotusti muutakin kuin naama videoscreenillä. No, Ha:lla on hillotolppa ja Soiniakaan tuskin aivan ilman jätetään.

Loistava esiintyminen A-studiossa Laura Huhtasaarelta, ei provosoitunut eikä mennyt haastattelijan koukkuihin. Tarviiko tässä enää enempää sanoa.
Joo, kyllä meni ihan sujuvasti. Kuulin tuossa sellaista ennakoivaa vastausta siitä mitä Halla-aho laittaa huomenna median eteen puheena olevasta asiasta.
Hyvä pointti tuo, että Sipilähän tässä oikeastaan on hallituksesta irtautumassa kun ei halua toteuttaa Halla-ahon vaatimusta sovitusta hallitusohjelmasta.

Kaikki sataa satasella persujen ja Halla-ahon + kannattajiensa laariin.
Mikäänhän ei ole varmaa, mutta toivotaan näin. Olen aina syrjittyjen ja puukotettujen puolesta.

.

Hahaa, ei jessus, tämä touhu on kyllä yksi iso farssi, ei muuta kun rasvaa persereikään ja otetaan enemmän eeuuta kakkoseen. Tämä maa kyllä ansaitsee kaiken paskan mitä on tullut ja mitä on tulemassa.

Heil Euvostoliitto!

Ei se alkupeli eikä keskipeli, vaan se loppupeli. EU:n kohtalosta ja sen mahdollisesta suunnasta emme voi sanoa mitään varmaa. Merkel-Junckerin väylä ei sekään ole ikuinen. Voimme nähdä vielä sellaisenkin EU:n, joka se parhaimmillaan voisi olla.

Mitä veikkaatte, jatkaako Soini &SMP porukat jossain vaiheessa omana puolueenaan vai ryhtyykö porukka, tai osa siitä porukasta, siirtymään muihin puolueisiin? Jos tätä nykyhetkeä ajattelee, niin muutama nopea loikkari kepuun tai kokoomukseen antaisi selkänojaa enemmistöhallituksen muodostamiseen rkp:n ja kd:n kanssa. Ja olisihan se komeaa v*ttuilua "uudelle" PS:lle. Ties vaikka joku tähän mahdollisuuteen tarttuisi?

-

Kaikenkaikkiaan ei tämä nyt niin iso jytky ole. Eikä edes ihan niin iso yllätys. Seuraavissa eduskuntavaaleissa jytky voi tulla, jos PS pysyy kasassa, mutta se on sitten se. Aika näyttää. Juuri nyt maailma jatkaa menoaan ja Suomi sen mukana.

Mitä veikkaatte, jatkaako Soini &SMP porukat jossain vaiheessa omana puolueenaan vai ryhtyykö porukka, tai osa siitä porukasta, siirtymään muihin puolueisiin? Jos tätä nykyhetkeä ajattelee, niin muutama nopea loikkari kepuun tai kokoomukseen antaisi selkänojaa enemmistöhallituksen muodostamiseen rkp:n ja kd:n kanssa. Ja olisihan se komeaa v*ttuilua "uudelle" PS:lle. Ties vaikka joku tähän mahdollisuuteen tarttuisi?

-

Kaikenkaikkiaan ei tämä nyt niin iso jytky ole. Eikä edes ihan niin iso yllätys. Seuraavissa eduskuntavaaleissa jytky voi tulla, jos PS pysyy kasassa, mutta se on sitten se. Aika näyttää. Juuri nyt maailma jatkaa menoaan ja Suomi sen mukana.

Tämä olisi tosiaan oikeastaan tämän topiikin vertainen kysymys.

Ei se alkupeli eikä keskipeli, vaan se loppupeli. EU:n kohtalosta ja sen mahdollisesta suunnasta emme voi sanoa mitään varmaa. Merkel-Junckerin väylä ei sekään ole ikuinen. Voimme nähdä vielä sellaisenkin EU:n, joka se parhaimmillaan voisi olla.

Olet ihanan optimistinen ja hyvä mies mutta vastassa on selvästi porukka joka ei luovu vallasta verettömästi.
Siellä on entisiä terroristeja komissaareina ja muuta pimeää.

Nyt vähän kierroksia alemmas. Aurinko nousee huomennakin ja Ville Niinistö on ihan yhtä ärsyttävä huomennakin.

Ville Niinistö on todennäköisesti kyllä huomenna ärsyttävämpi kuin mitä oli tänään, mutta ei yhtä ärsyttävä kuin ylihuomenna.

Siitä sitten perustamaan, toiset tekee töitä kentällä olemassa olevan puolueen puolesta ja toiset haluaa pitää kulissia yllä naapurustossa jakamalla kokoomuksen lippulappuja.

Yritän nyt lyhyesti selvittää, mikä hiertää minun sukassani suht Persuun:

en usko ollenkaan, että Persu tuo mitään uutta ja korvaamatonta politiikkaan. Eikä tuo mikään muukaan puolue. Eikä henkilö, ei sitä tee Mestari, maisteri eikä merkonoomi.

hlökoht. minulle ei riitä, että puolue ratsastaa kahdella teemalla: eu-kriittisyys(mitä se sitten tarkoittaakin) ja nuivuus. Mulle nämä teemat eivät vaan riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.

EU ja maahanmuutto EUn alueelle ei tule muuttumaan yhtään miksikään, ennenkuin Saksassa tehdään käännös. Tämän voitte uskoa tai olla uskomatta, mutta olen vankasti tässä käsityksessä. Mitään raflaavaa irtiottoa Suomi ei tee Saksan noudattamasta politiikasta.

Pääosa kavereistani on persuja ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, osa on kristittyjä, on seassa joku juutalainen ja jopa ulkomaalaistaustainenkin. Jaan monia Persu-käsityksiä ja olen monessa samaa mieltäkin. Mutta joissain asioissa mielestäni mennään hateloon. Huolella. Suurin on mielestäni juuri tämä, että politiikan johtotähtenä ovat ne kaksi asiaa, jotka ovat ilman muuta tärkeitä, mutta eivät tarpeeksi tärkeitä, jotta niistä olisi puolueen tekoaineiksi.

Persun johtajat ovat aivan samanlaisia hillotolppahaaveilijoita kuin ovat muutkin politiikkaa elämäntyökseen raatavat. Minusta on aivan turha kuvitella muuta.

Yritän nyt lyhyesti selvittää, mikä hiertää minun sukassani suht Persuun:

en usko ollenkaan, että Persu tuo mitään uutta ja korvaamatonta politiikkaan. Eikä tuo mikään muukaan puolue. Eikä henkilö, ei sitä tee Mestari, maisteri eikä merkonoomi.

hlökoht. minulle ei riitä, että puolue ratsastaa kahdella teemalla: eu-kriittisyys(mitä se sitten tarkoittaakin) ja nuivuus. Mulle nämä teemat eivät vaan riitä, jotta voisin kannattaa puoluetta.

EU ja maahanmuutto EUn alueelle ei tule muuttumaan yhtään miksikään, ennenkuin Saksassa tehdään käännös. Tämän voitte uskoa tai olla uskomatta, mutta olen vankasti tässä käsityksessä. Mitään raflaavaa irtiottoa Suomi ei tee Saksan noudattamasta politiikasta.

Pääosa kavereistani on persuja ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen, osa on kristittyjä, on seassa joku juutalainen ja jopa ulkomaalaistaustainenkin. Jaan monia Persu-käsityksiä ja olen monessa samaa mieltäkin. Mutta joissain asioissa mielestäni mennään hateloon. Huolella. Suurin on mielestäni juuri tämä, että politiikan johtotähtenä ovat ne kaksi asiaa, jotka ovat ilman muuta tärkeitä, mutta eivät tarpeeksi tärkeitä, jotta niistä olisi puolueen tekoaineiksi.

Persun johtajat ovat aivan samanlaisia hillotolppahaaveilijoita kuin ovat muutkin politiikkaa elämäntyökseen raatavat. Minusta on aivan turha kuvitella muuta.

Suomi lakkaa olemasta jos maahanmuutto ja liitovaltio etenevät, ei ole mitään tärkeämpiä kysymyksiä.

Hakkarainen on joskus hiukan juoppo kuten Vapaavuorikin. Onko hän siis kehno ministeriksi? Mutta olikos Hakkaraisella pahoinpitelyjäkin, ei?

Kirkkohopeiden pölliminen oli vain sellainen nuoruuden hairahdus...humalainen päähänpisto.

Hakkarainen ei pahoinpitele, eikä ole mikään rasisti.

Hakkarainen luo tärkeitä suhteita kansainvälisiin järjestöihin ja auttaa pulassa olevia ulkomaalaistaustaisia neitokaisia...

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps) päätyi ravintolaillan jälkeen moottoripyöräkerho Bandidosin kerhotiloihin Helsingin Kyläsaareen.

Nelosen uutisten haastatteleman Hakkaraisen mukaan hänelle olisi jatkoilla tarjottu maksullista seksiä.

IS:n tavoittaman naisen mukaan Hakkaraiselle ei tarjottu maksullista seksiä, vaan tilanne oli päinvastainen.

- Hakkaraisen itse yritti useaan kertaan ostaa seksiä minulta ja eräältä toiselta seurueessa olleelta naiselta, vaikka teimme molemmat selväksi, ettemme ole prostituoituja, ulkomaalaistaustainen nainen sanoo.

Nainen kertoo olleensa jatkoilla Bandidos-kerhon tiloissa oman poikaystävänsä ja ystäväseurueensa kanssa.

- Lopulta Hakkarainen jätti rahat pöydälle, ja ne jäivät siihen, nainen kertoo.

Hakkarainen myönsi Neloselle antaneensa naiselle rahaa.

- Minun kävi sääliksi sitä naista, kun tuollaisessa tilanteessa on, Hakkarainen perusteli Neloselle.

hakkarainen_v020312STL_503_uu.jpg

Jos vakavasti keskustellaan, niin tuskin Teuvosta olisi ministeriä tehty...ihan niin pitkälle Halla-ahokaan ei ole valmis menemään. Vaikka siinä olisi kyllä Timon kuppi mennyt lopullisesti nurin ja jätkä olisi haettu ambulansilla lähimpään lataamoon :D

:D unohtit Paavo Arhinmäen...MM-jääkiekkossa Venäjällä...saivat kantaa hänet hotellihuoneseen ja sitten kotimatkalla unohtui matkalaukkut Sotchiin!!!
En usko että unohti.

Se taitaa olla vaan niin että vasemmistolainen alkoholinkäyttö on parempaa kuin oikeistolainen.

Back