Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä totesinkin, että vaikeaa jos käyttää kahden käden ampumaotetta. Mutta hyvä jos sinulla liikkuvuus riittää kahden käden otteeseen, minulla ei ole toivoakaan.
Urban prone on tuttu asento. Tässä varmaan haluttiin saada maksimaalinen suoja auton renkaasta joten ei haluttu olla kyljittain uhkaan. Tokihan näitä variaatioita on, ja on hyvä kokeilla erilaisia jotta löytyy itselle paras ja kulloiseenkin tilanteeseen sopivin.Jos menee kyljelleen, niin ase on edelleen lappeellaan.
Mutta ampuma asento on paljon parempi/tukevampi → ampuminen on nopeampaa ja tarkempaa.
Jos joku Miculek tuohon pystyy, niin kyllä suomalainen reserviläinenkin..Ei kai mikään pistooli rekyloi jos se on kiinni ruuvipenkissä?
BTW toivottavasti jerryn yskä ei tuosta pahene + kuulin luotettavasta lähteestä että tuo oli vain g17c...
Joo, Miculek on kuuluisa nimenomaan siitä että vastaa taitotasoltaan tarkalleen keskimääräistä suomalaista reserviläistä.Jos joku Miculek tuohon pystyy, niin kyllä suomalainen reserviläinenkin..
Ei se taida olla edes niin hyvä...Joo, Miculek on kuuluisa nimenomaan siitä että vastaa taitotasoltaan tarkalleen keskimääräistä suomalaista reserviläistä.
Minä totesinkin, että vaikeaa jos käyttää kahden käden ampumaotetta. Mutta hyvä jos sinulla liikkuvuus riittää kahden käden otteeseen, minulla ei ole toivoakaan.
Urban prone on tuttu asento. Tässä varmaan haluttiin saada maksimaalinen suoja auton renkaasta joten ei haluttu olla kyljittain uhkaan. Tokihan näitä variaatioita on, ja on hyvä kokeilla erilaisia jotta löytyy itselle paras ja kulloiseenkin tilanteeseen sopivin.
Kyse ei ole siitä että se kovin vaikeaa olisi, vaan siitä miten tehdä se mahdollisimman nopeasti ja siitä suoraan uutta kuulaa liikkeelle. Mahdollisesti vielä juosten samalla.Voi kiesus, jos luistin liikuttaminen on noin vaikeaa on parempi olla koskematta aseeseen ollenkaan.