Niinpä...Uskon, jos sanot että laukaisu on reukuissa hyvä 2-toimisena. Tai ainakin se on vaan opettelukysymys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä...Uskon, jos sanot että laukaisu on reukuissa hyvä 2-toimisena. Tai ainakin se on vaan opettelukysymys
+Että ei ole ihan helppo homma vasurille kun aiheutta paljon ylimääräistä säätämistä.Tuo oli hyvä video. Ampuja missassi kaksi kertaa mun laskujen mukaan, lataukset meni yhtä nopeasti kuin pistoolilla. Ian on pistooli ampuja, en usko että hän on harjoitellut paljon reukun kanssa, kivääriammunnassa se on parantunut vuosien varrella.
Oli selvästi tekijämies, hyvä sekä ampumaan, että lataamaan revolveria.Tuo oli hyvä video. Ampuja missassi kaksi kertaa mun laskujen mukaan, lataukset meni yhtä nopeasti kuin pistoolilla. Ian on pistooli ampuja, en usko että hän on harjoitellut paljon reukun kanssa, kivääriammunnassa se on parantunut vuosien varrella.
Varmasti olisi mutta epäilen että ajassa ei välttämättä ole suurta eroa kun lataaminen pyritään yleensä tekemään siirtymillä.Jokaisen stagen olisi tosiaan voinut ampua läpi Glockilla, ilman yhtään lippaanvaihtoa.
Toki se johtui siitä, että tuo oli revolveri-kisa, mutta silti.
Ei ole oikein mitään järkeä käyttää urakantaista patruunaa revolverissa.Jos 9mm reukkua kaipaa palvelusaseeksi, on sellainen suunniteltu aikanaan, mutta eipä menestynyt. S&W model 547
Model 547 on tehty 9x19 patruunaa varten, niin ettei tarvitse mitään ylimääräisiä patruunasiteitä (moon clips). Aseen rulla on kehitetty kyseistä patruunaa varten Israelin pyynnöstä, ajatuksena jakaa sitää Palestiinan alueen poliiseille.Ei ole oikein mitään järkeä käyttää urakantaista patruunaa revolverissa.
9mm revolveri on yleensä 38spc, tai 357mag.
Tuosta viimeisestä lauseesta mielipide/täydennys. Sotilaalla jolla pistooli on vara-aseena on revolveri lähes yhtä hyvä vara-aseena kuin pistooli. Tottakai reukku häviää pistoolille sotilasaseena, mutta pistoolinkin tarve on niin promilleissa, että ei se sotilas revolverin takia sotaa/taistelua taida hävitä. Ei toki armeijoille reukkuja kannata hankkia, mutta jos sotilaalla sellainen sattuisi olemaan, niin pitäköön.Luultavasti ei, hyvää stagemamanshippiä ja ampumista k.o kaverilta. Huomaa että onhuijattureenattu.
Toki kohteiden määrä ja presentaatiot oli mitoitettu revolverille, mikä helpotti urakkaa.
Urheiluammuntaan revolverit ovat todella mukavia pelejä, mutta eipä noilla ihan hirveästi ole enää paikkaa sotilaan arsenaalissa.
Tosin tuo tarkoittaisi siirtoa panssarijoukkoihin uudeksi Pattoniksi...Tuosta viimeisestä lauseesta mielipide/täydennys. Sotilaalla jolla pistooli on vara-aseena on revolveri lähes yhtä hyvä vara-aseena kuin pistooli. Tottakai reukku häviää pistoolille sotilasaseena, mutta pistoolinkin tarve on niin promilleissa, että ei se sotilas revolverin takia sotaa/taistelua taida hävitä. Ei toki armeijoille reukkuja kannata hankkia, mutta jos sotilaalla sellainen sattuisi olemaan, niin pitäköön.
Itse asiassa minulla on ajatus, että saattaisin ottaa oman .44 rem mag reukun 11,5 tuuman piipulla sotavarustukseeni, vara-aseeksi. Siinä on tehoa paljon enemmän kuin 9 mm pistoolissa. Ja sillä pysty ampumaan osumia huomattavasti kauemmas kuin pistoolilla. Pääosumat sopivalta tuelta onnistuu 50 metrin päästä ja torsoon voi ampua 70-85 metriin. Ei onnistu minun 9 mm pistooleillani. Pistoolit voisin jättää perkkiin jaettavaksi niille jotka käsiasetta tarvitse ja osaavat pistoolia käyttää. Minä pärjäisin reukulla.
Kyllähän silhuetti pyssyllä pitäisi 200m osumia saada...Itse asiassa minulla on ajatus, että saattaisin ottaa oman .44 rem mag reukun 11,5 tuuman piipulla sotavarustukseeni, vara-aseeksi. Siinä on tehoa paljon enemmän kuin 9 mm pistoolissa. Ja sillä pysty ampumaan osumia huomattavasti kauemmas kuin pistoolilla. Pääosumat sopivalta tuelta onnistuu 50 metrin päästä ja torsoon voi ampua 70-85 metriin. Ei onnistu minun 9 mm pistooleillani. Pistoolit voisin jättää perkkiin jaettavaksi niille jotka käsiasetta tarvitse ja osaavat pistoolia käyttää. Minä pärjäisin reukulla.
Varmasti, kunhan menee makuulleen ja tukee säärtä vasten.Kyllähän silhuetti pyssyllä pitäisi 200m osumia saada...
Olen tuosta tosiaan ihan samaa mieltä, ei sotaa voiteta tai hävitä pistoolin / revolverin takia. Jopa ne nykyiset HP-DAO täyttävät* tarkoituksensa. En toki oikein keksi vaikeampaa pistoolia ampua, mutta kyllä sekin luotia sylkee, minne ampuja sitä laittaa menemään.Tuosta viimeisestä lauseesta mielipide/täydennys. Sotilaalla jolla pistooli on vara-aseena on revolveri lähes yhtä hyvä vara-aseena kuin pistooli. Tottakai reukku häviää pistoolille sotilasaseena, mutta pistoolinkin tarve on niin promilleissa, että ei se sotilas revolverin takia sotaa/taistelua taida hävitä. Ei toki armeijoille reukkuja kannata hankkia, mutta jos sotilaalla sellainen sattuisi olemaan, niin pitäköön.
Itse asiassa minulla on ajatus, että saattaisin ottaa oman .44 rem mag reukun 11,5 tuuman piipulla sotavarustukseeni, vara-aseeksi. Siinä on tehoa paljon enemmän kuin 9 mm pistoolissa. Ja sillä pysty ampumaan osumia huomattavasti kauemmas kuin pistoolilla. Pääosumat sopivalta tuelta onnistuu 50 metrin päästä ja torsoon voi ampua 70-85 metriin. Ei onnistu minun 9 mm pistooleillani. Pistoolit voisin jättää perkkiin jaettavaksi niille jotka käsiasetta tarvitse ja osaavat pistoolia käyttää. Minä pärjäisin reukulla.
Ja todennäköisesti reukku painaa enemmän kuin se karbiini.11,5 tuuman piippu vara-aseena on minulle henkilökohtaisesti vähän hassu ajatus, kun ammun pääsääntöisesti karbiinilla jossa on 11,5 tuuman piippu.
Ei se nyt niin paljoa paina. Oma 11,5" roikkuu kohtalaisen kivasti vyöllä kotelossa (tukikäden puolella piippu hieman takaviistoon. Ei taida mikään karbiini mahtua vyökoteloon. 11,5" piipulla varustettu .44 rem mag antaa suunnilleen samat joulet kuin .223. Toki jo sadassa metrissä jää jälkeen osumaenergiassa.Ja todennäköisesti reukku painaa enemmän kuin se karbiini.