Monesti ainakii huumehommissa näitä autoja näkyy et liekkö jtn tutkinnan autoja millä ne jahtaa pahojen poikien puhelimia ja sit iskevät tarvittaessa ? Nimeäomaan siis näissä autoissa jossa on ne tikkaat katolla joita käytetään varmaan ihan muuhun tarkoitukseen kuin tikkaina
Tuossa autossa on selvästi partio yrittänyt piiloittaa huumeita edessä penkkeihinsä kun repineet kauniit istuimet ihan pilalle.
Tälläinen nimittäin kerran pysäytti edelle menevän auton eräällä sillalla ja luuli et minä perässä tulevana olin samaa porukkaa. Eipä auttanut selittely et olin kaverille menossa rönöön vaa piti laitoksella käydä selittelemässä. Hyvä reissu oli ei siinä. Mut vähä voisi sitä järjeä käyttää myös mielestäni mut ilmeisesti se oli kieletty tällä kertaa. Mitään yritystäkään ei ollut paikan päällä selvittää asiaa heillä. Toinen auto oli täynnä jotain 20v jannuja ja itse olisinko ollut 35v silloin satuin vaa väärään paikkaan väärään aikaan. Jos ois samaa porukkaa oltu ni tuskin kukaan ois 6 ihmistä yhteen autoon tunkenut ja minä itse ajelin yksin koirani kanssa kylään tuttava pariskunnalle.