Ei tietäkseni, ehkä YJT;llä vain sattunut epäsopiva partiokaveri?Onko tuo naisten kanssa jokin erityinen ongelma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei tietäkseni, ehkä YJT;llä vain sattunut epäsopiva partiokaveri?Onko tuo naisten kanssa jokin erityinen ongelma?
Missäs tämmöistä näkee? Joku maksukanavako?Uusin Karhuryhmä jakso oli kova. En olis uskonu että Suomessa jäsenen kotiin hyökättäisiin jne. Immu ex kuula mukana jaksossa. Vahva suositus
Tämä nyt on puhki kulunut juttu, mutta samasta syystä kuin Ruotsissa ei voi pistää kahta miestä "på samma patrullen" haaahaaha.Nyt on kyllä pakko kysyä että mitä tämä tarkoittaa?
Juu Dplay. Ota ilmainen jakso. Parasta aiheeseen liittyvää mitä Suomessa kuunaan tehty. 6,99 kuussa ilmaisen jakson jälkeen.Missäs tämmöistä näkee? Joku maksukanavako?
Ehdit ensin..samaa kysyisin?
Tässä on nyt ehditty jo melko kauan työskentelemään naissotilaiden kanssa, enkä kyllä hahmota mihin siinä viitattiin?
Tosin voi tietysti olla että poliisiksi hakeutuu eri tyyppisiä naisia kuin sotilaiksi, en tiedä..
Tarkkaan ottaen nyt taisi olla kyse nimimerkki YTJ:n maininnasta ruokahuoltoon liittyen..Toki @YJT mainitsi että yksilön luonne ratkaisee.
Mutta on siinä poliisin ja PV:n hommassa kuitenkin eroa. Poliisissa istutaan tuntikausia päivässä (puhun siis vain "järjestyksen" osalta) partiokaverin kanssa pienessä kopissa yöt, päivät pääksytysten. Siinä pitää luonteiden osua kohdilleen että sellaista jaksaa kuukausia tai jopa vuosia. Ei ne kaikki miehetkään samaan partioautoon keskenään sovi.
Tiedän että nykyään virallisen mantran mukaan miehet ja naiset ovat samanlaisia. Ja asiat pitää olla tämän vision mukaisesti. Se nyt vain ei pidä paikkansa. Eivät henkisesti sen enempää kuin fyysisestikkään. Ja ne erot voivat aiheuttaa kaikenlaista pientä haittaa noin läheisessä työsuhteessa kuin polizeilla on.
Mutta varmasti, kuten jo sanottiinkin, yksilöiden ominaisuudet ratkaisevat löytyykö yhteinen sävel. Se vain on keskimäärin haastavampaa kun on kyseessä eri sukupuolet.
Herman30 tuossa alhaalla löysi juuri sen mitä tarkoitin.Nyt on kyllä pakko kysyä että mitä tämä tarkoittaa?
Eikä tämä nyt välttämättä ole ongelma, mutta kokemukseni mukaan naisten kanssa on enemmän sovittelemista. Esim en muista että mies olisi koskaan sanonut, että "mä syön niin vähän että mun ei kannata mennä buffettiin", ja sitten menty jonnekin muualle.Voisin kuvitella että käytäntö sanelee että partion molemmat jäsenet pitää syödä samaan aikaan samassa paikassa ja jos toiselle sopii yksi paikka ja toiselle ei ja päinvastoin niin ongelmaa voi olla.
Juuri näin.Suomalainen mies ehkä kunnioittaa naiskonstaapelia enemmän kuin mieskonstaapelia mutta nämä musulmaanit eivät takuulla. Ottaa kovasti kunnian päälle jos pidättävä konstaapeli on nainen joka rupeaa käsin koskemaan herra ylvääseen kamelikuskiin.
Eikä tämä nyt välttämättä ole ongelma, mutta kokemukseni mukaan naisten kanssa on enemmän sovittelemista. Esim en muista että mies olisi koskaan sanonut, että "mä syön niin vähän että mun ei kannata mennä buffettiin", ja sitten menty jonnekin muualle.
Eikä tämä nyt välttämättä ole ongelma, mutta kokemukseni mukaan naisten kanssa on enemmän sovittelemista. Esim en muista että mies olisi koskaan sanonut, että "mä syön niin vähän että mun ei kannata mennä buffettiin", ja sitten menty jonnekin muualle.
Vastaavia kokemuksia ambulanssista. Ei mikään maailman loppu, mutta joskus harmittanut.Herman30 tuossa alhaalla löysi juuri sen mitä tarkoitin.