Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on poliisin viestintästrategia? Miksi se jatkuvasti antaa aseita kyseenalaistaa puolueettomuutensa?
Tjaa. Minä olen käsittänyt, että loppujen lopuksi Poliisi instituutiona yrittää säilyttää keskusteluyhteyden kaikkiin eri asiakasryhmiin. Periaatteessa se ainakin on helvetin viisasta ja järkevää.
Minusta poliisi on edelleen oikeudenmukainen ja luotettava.
Tjaa. Minä olen käsittänyt, että loppujen lopuksi Poliisi instituutiona yrittää säilyttää keskusteluyhteyden kaikkiin eri asiakasryhmiin. Periaatteessa se ainakin on helvetin viisasta ja järkevää.
Enkös mä juuri aikasemmin todennu, että se BLM lienee ollu näille jonneille vaan sellanen kiva ajanmukanen muoti minkä alla perseillä?
Mikä on poliisin viestintästrategia? Miksi se jatkuvasti antaa aseita kyseenalaistaa puolueettomuutensa?
Hyvä näin. Poliisin tehtävänä on ainoastaan varmistaa paikallaolijoiden turvallisuus ja yleinen järjestys. Ei muuta.Helsingin BLM-mielenosoitus: Poliisin toiminnasta lukuisia kanteluita, osa poliisin sisältä – "Osallistuminen mielenosoitukseen” tutkitaan
Eduskunnan oikeusasiamies on ottanut tutkittavaksi 16 kantelua Helsingin poliisilaitoksen menettelystä Senaatintorin Black Lives Matter –mielenosoituksessa.www.uusisuomi.fi
Jos konstaapeli (joka tuntee että on pakko olla huivi) tulee perheriitakeissille jossa toinen osapuoli muslimi ja toinen kanttis suomalainen. Osaako olla puolueeton?Ihmettelen vain, miten poliisina toimiminen onnistuu ylipäätään, jos virkapuvun käyttäminen on kynnyskysymys.
Ja luoko puolueettomuuden vaikutelmaa, riippumatta siitä osaako olla puolueeton vai ei? Tai provosioko pukeutumisellaan asiakkaita tai muita ihmisiä? Ja mihin se raja sitten vedetään? Saanko esim minä käyttää virkatehtävissä poliisihametta, ja miksi en saisi koska se on virallinen poliisin virkavaate?Jos konstaapeli (joka tuntee että on pakko olla huivi) tulee perheriitakeissille jossa toinen osapuoli muslimi ja toinen kanttis suomalainen. Osaako olla puolueeton?
Jos konstaapeli (joka tuntee että on pakko olla huivi) tulee perheriitakeissille jossa toinen osapuoli muslimi ja toinen kanttis suomalainen. Osaako olla puolueeton?
Kyllähän muslimille huivi poliisilla edustaa ensisijaisesti muslimia, sitten vasta poliisia. Siksi Ohisalon tulisikin rohkaista musliminaisia hakemaan poliisiksi huivista huolimatta ja haastaa islamilaista naista alistavaa patriarkaattia. Jättää välillä Suomalaisten setämiesten ongelmat sivummalle.