Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pari vuotta sitten luin Neil Peartin kirja siitä kun hän kiersi USA;n sen jälkeen kun tytär ja vaimo olivat kuolleet.
Tämmöisellä setillä hän kulki, BMW 1200. Kirjan mukaan päivämatkat olivat siinä 1000km luokkaa.
Mulle tämä ei ole ollut ongelma, turha on köyhän kuolata.Ai-jai, kyllä se vaan (messut) joka kevät aiheuttaa "riippuvuutta"
Itsellä on kyllä ollut eniten kivaa halvempien pyörien kanssa. Ainoa kalliimpi on ollut kyykky, ja sen kun heitti yhdeksästäkympistä tukkimetsään niin ei ollut enään kivaa. Siitä lähtien aina aristellut täysin huoletonta ajamista kalliimmalla laitteella, "halvalla ja naarmuisella" ei tarvitse kuin ajaa, nirhasi sitä joskus johonkin tai ei.Mulle tämä ei ole ollut ongelma, turha on köyhän kuolata.
Ihan turha mennä sinne katselemaan tuotteita joihin tarvitsee yli 10T€ rahaa. Omat mopot on olleet max 5000,-, enempään ei pysty.
Toki mulla on sitten vähemmän hauskaa kun muilla, mutta hyväksytään.
.
Täh!? 10 Tera-euroa eli 10 000 000 000 000 euroa?- turha mennä sinne katselemaan tuotteita joihin tarvitsee yli 10T€ rahaa
.
No 10K€ - Onko nyt parempi kymppitonni?Täh!? 10 Tera-euroa eli 10 000 000 000 000 euroa?
Puhdistaa vaijerin kuoren sisäpuolen valuttamalla petrolia läpi. Tärkeintä on saada sieltä kaikki paska pois. Vanhat rasvat paakkuntuvat ja keräävät likaa. Kun petrolikäsittely on tehty sen voi jättää sellaiseksikin koska petrolihan on öljypitoista muutenkin.Millä rasvata vaijerit?
Niin, itsekin tuossa muutama vuosi takaperin sain aikaiseksi hankkia moottoripyöräkortin, ja olihan sitä pärrääkin sitten alettava etsiskelemään, voin sanoa että budjetti oli senverta tiukka ettei sillä rahalla kokonaista saatika ajokelpoista pyörää saanut, joten kylmään puimalaani joka toimittaa autotallin virkaa ilmestyi eräänä syyskuisena iltana kasa osia, pahvilaatikoita ja renkaita vanteineen, sitä kasaa kattellessa meni useempi hetki, suu leveässä virneessä sitä visioitiin mitä kasasta kuoriutuisi, lompakko näytti siinäkin suuntaviivat, ei tuu pitkää keulaa eikä jyräpyörää taakse, lompakosta johtui myös että seuraavana kesänä koeajot ajettiin vasta elokuun lopulla, ilman kilpeä, tietty, talvi menikin sitten vain kätten tuotoksia ihaillessa, toki muutama pikkuparannus koeajojen aikana ilmitulleisiin asioihin, keväällä katsastus, ja pari kesää nyt päristellyt ihan itse rakentelemallani showelhead wanhanliiton hippibobberilla, siinä huolet ja murheet häviää mielestä kun päästelee kesäillassa auringonlaskuun. Loppukommenttina voisi toistaa erään harrastajan lausahduksen: Aina oppii jotain uutta kun ostaa halvimman projektikuntoisen showelin