Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rami Syed ajoi tyttöystävänsä kanssa Oulusta Nepalin Kathmanduun moottoripyörällä 2012-2013. Hän on ikuistanut matkan vapauden ja vaaran tunteen esikoiskirjaansa Moottoripyörällä silkkitiellä.
- Rami Syed ajoi moottoripyörällä Oulusta Nepaliin tyttöystävänsä kanssa.
- Matkan varrelle mahtui monta vastoinkäymistä.
- Taival oli taittajansa mukaan kuitenkin ehdottomasti kaiken vaivan arvoinen.
Onkos täällä kukaan kokeillut sellasen firman tuotteita, kuin Ram Mounts? Lähinnä noita puhelin kiinnikkeitä prätkään. Kohtuu kalliita osia, mutta luulisi olevan jämäköitä?
Pöh ja pah, mä oon ennen haudassa kuin nuo robottisähköautot tms kulkee noita paikallisia kärrypolkujaMoottoripyöräily voi olla tulevaisuudessa täysin kiellettyä – uskalletaanko prätkiä päästää enää teille, kun muu liikenne robotisoituu?
Automatisaatio ja autoista tutut turvamekanismit ovat pikku hiljaa tulossa myös moottoripyöriin. BMW:n visiossa moottoripyöräilijä ei tarvitse tulevaisuudessa enää edes kypärää.
https://yle.fi/uutiset/3-10210132
Insinöörit yrittävät pilata moottoripyöräilyn!
Hmm, vähän sama kuin moottorikelkalla ajaessa. Toki voi ajella hiljaa ja näin, mutta vauhdikkaasti ajaessa on tunnettava "perstuntumalla" alla oleva kelkka. Milloin se on luisussa, milloin hyppää ymSyy, miksi ajan, on juuri se, että moottoripyörässä pidän keskittymisestä, oikeasta ajamisesta. Minun on laskettava nopeus kaaarteeseen. Minun on kallistettava ja ajettava.
Vai aikovat ne siirtää meidät junaan matkustajan paikalle... Kiäh kiäh...
Mutta toden perään pojat, harmi kun on noita kaikenlaisia hommia ollut tässä jaloissa. Parasta kesää pitelee. Pisin lenkki tähän asti ollut, kun kävin Liedon motoristikirkossa huvin vuoksi. Ajelin kiertoreittiä ensin Keravalle ja sieltä pikkuisia mutkateitä Lohjan nurkille ja laskeuduin satakympille. Luksusta.
Hmm, vähän sama kuin moottorikelkalla ajaessa. Toki voi ajella hiljaa ja näin, mutta vauhdikkaasti ajaessa on tunnettava "perstuntumalla" alla oleva kelkka. Milloin se on luisussa, milloin hyppää ym