T-malli oli kelpo pyörä, kolmipyttyiset Ram-Airit oli vähän heikonlaisia keskimännän kestävyyden suhteen.
Mulla oli silloin +40 vuotta sitten Vesipyssy eli GT-750, joka oli kehitetty sun T-viissatasesta lisäämällä yksi sylinteri ja vesijäähdytys. Britanniassa se oli Kettle, Yhdysvalloissa Water Buffalo, Australiassa Water Bottle ja Ruotsissa Vattenbuffel.
Suomipyöristä oli poistettu kampikammioiden imuventtiilit, joiden oli tarkoitus imeä tuorevoitelusta kampikammioihin valuva ylimääräinen öljy imukurkkuihin. 80 vauhdissa viitosella moottori kävi puolittain tyhjäkäynnillä röpöttäen, ja vaikka ohituspaikkaa odotellessa keräsi kivasti öljyä. Kun sitten polkaisi pienempää ja räväytti kaasun selälleen, kelpasi savupilveä ihailla peileistä! Ehkä eläkkeellä hankin taas sellaisen pyhäpäivän ratoksi.
Videolla ensimmäinen J-malli jonka tuntee rumpujarrusta edessä ja etuteleskooppien haitarikumeista. Lähti kyllä sähköstartilla käyntiin. 73-vuoden K-mallissa joka mullakin oli, oli tuplalevyt edessä, ensimmäisenä superpyöränä.