vz
Kapteeni
Hieno vehje.
Näin kerran Lahdessa Benellin valmistaman kuusisylinterisen. Tarkka malli taisi olla 750 Sei. En nyt kyllä kuolemaksenikaan muista minkä maan rekisterissä ko. värkki oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ratsailla on käyty, mutta luvattoman vähän.Pitää nostaa tätäkin aihetta vähän, ettei vajoa kadoksiin.
Muutaman viime vuoden aikana olen hankkinut lisää kalustoa enkä ole osannut luopua entisestä. Pisimmillään ollut Italiassa järviä kiertämässä ja Alpeilla (Stelvio) ja lyhyimmillään ajanut Haltialaan munkkikahville.
Erno Kostamoa olen seuraillut puolella silmällä. Siinä on nuori ja lupaava RR-kuski.
Talvi on huoltojen aikaa, ja on tässä ollut yhtä ja toista tekemistä.
Alkaahan tässä jo ukolla olla ikää ja vaivoja mutta on se vain vieläkin kivaa.
Vieläkö @YliKoo ja @Leaderdog jaksavat nousta ratsaille?
Muistan mallin ulkonäöltä. Tulin kevari-ikään 1980. Tuota en koskaan ole ajanut, mutta joku hämärä muisto on, että olisi ollut pirteämpi kuin sen ajan lölleröiset nelitahtiset.Ratsailla on käyty, mutta luvattoman vähän.
Olin duunin puolesta niin paljon tien päällä ja reissussa, että ei paukkua riittänyt kun joskus kotio pääsi.
70-luvulta asti on ajeltu, ja tuskin tulee luovuttua ennen kuin terveys pakottaa. Pelkkä tietoisuus siitä, että pyörä on ajokunnossa ja lähtöä vaille, antaa jo tunnetta.
Tommonen oli meikäläisen ensimmäinen tykki. Kulki piikiksi melko hyvin, ja vei bensaa sen verran että sitä kutsuttiin bensajäähdytteiseksi.
Hieno yöpymispaikka Kauhavalla on Lentohotelli.Tuostapa hauska mopolenkki. Voisi kai sen teoriassa ajaa autollakin.
Kaikkien aikojen kesäreissu: Oletko huomannut Suomen kartasta 1260-kilometrisen kehätien? Automatka sen ympäri kestää 15 tuntia
Järvi-Suomen kehätie on kiinnostava, huomiota herättävän ympyrämäinen tielinja Suomen sydänmaiden ympäri.www.talouselama.fi
Katso liite: 92237
Kiinnostava rinki. Olen ajanut jokaisella tiellä tuosta mutta eri reissuilla. Vai ovat jutun mukaan Tampere ja Kuopio oikein "sydänmaita".Tuostapa hauska mopolenkki. Voisi kai sen teoriassa ajaa autollakin.
Kaikkien aikojen kesäreissu: Oletko huomannut Suomen kartasta 1260-kilometrisen kehätien? Automatka sen ympäri kestää 15 tuntia
Järvi-Suomen kehätie on kiinnostava, huomiota herättävän ympyrämäinen tielinja Suomen sydänmaiden ympäri.www.talouselama.fi
Katso liite: 92237
No ei. Ollut reissuhommaa eikä oo päässy hakemaan moppea talvisäilöståJoko pojat ovat ottaneet eka savut?
Olen saanut joskus kutsun Kilpisjärvelle pilkkikilpailuihin. Ne ovat perinteisesti vappuna.Eihän sitä nyt vielä kun on mitä parhaimmat moottorikelkkakelit menossa.
Kymmenen astetta on jonkinlainen kriisiraja useimmilla, ja siihen on perusteensa. Yhdeksässä asteessa varjoisana päivänä sadan kilometrin lenkki on jo sellainen, että kuuma kahvi tekee terää. Onhan jo kahvanlämmittimiä ja paristokäyttöisiä lämpiäviä liivejä, mutta minä ainakin retroilen vielä. Ei ole muuta mukavuuksia kuin nyrkki pään alle ja vyö peitoksi.Vielä odottaa mopo varastossa. Tavaraa edessä ja ulkona ei ihan vielä sopivan lämmintä .... ja lista muita selityksiä sille miksei jo kone käy.
Mut kyl se vielä lähipäivinä käynnistyy....
.