YliKoo
Greatest Leader
Itse perustelen noiden ääritilanteiden harjoittelua ja jopa mahdollista hallintaa sillä, että vaikka lotkottelisi rauhallista vauhtia mutkatietä, voi tulla yllätys, jonka vuoksi totuttu ajolinja ei toteudu ja yleensä käytetty kallistuskulma ei riitä. Romua tiellä, vastaantulija leikkaa kurvissa jne. Väistön jälkeen pyörä on vielä pystyssä, suunta ojan takana olevaan mäntyyn ja katse siihen lukittuna.
Eihän näitä tarvitse dramatisoida, mutta itseltä on pari tuttua kuollut sellaisessa tilanteessa, jotka olen itse tulkinnut hartialukon aiheuttamiksi. Ehkä asiaan vaikuttaa myös se, että olen itse nuorempana piipahtanut pöpelikön puolella juuri tuosta syystä, ja huonommalla tuurilla siinä olisi saattanut vähän sattuakin. Nyt vaan hämmästyin, että mitähän vittua juuri tapahtui.
Eihän näitä tarvitse dramatisoida, mutta itseltä on pari tuttua kuollut sellaisessa tilanteessa, jotka olen itse tulkinnut hartialukon aiheuttamiksi. Ehkä asiaan vaikuttaa myös se, että olen itse nuorempana piipahtanut pöpelikön puolella juuri tuosta syystä, ja huonommalla tuurilla siinä olisi saattanut vähän sattuakin. Nyt vaan hämmästyin, että mitähän vittua juuri tapahtui.