10Kpl. Hyvä lisähän se on tuokin määrä, mutta toivottavasti tulee tulevaisuudessa enemmänkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
10Kpl. Hyvä lisähän se on tuokin määrä, mutta toivottavasti tulee tulevaisuudessa enemmänkin.
Te, jota näistä isoista pyssyistä paremmin ymmärrätte - ryhmittyykö tuo lukumäärä 48 + 10 jotenkin vai jäämmekö vielä odottamaan jatkoa tällekin tilaukselle?
Toivottavasti tulee vielä jatkoa - tässä ehkä koitetaan välttää erillisrahoitusta, joten mennään pienillä määrillä, jotka budjettiin mahtuu.10Kpl. Hyvä lisähän se on tuokin määrä, mutta toivottavasti tulee tulevaisuudessa enemmänkin.
Toivottavasti tulee lisää, joka ainoa noista on tarpeen!10Kpl. Hyvä lisähän se on tuokin määrä, mutta toivottavasti tulee tulevaisuudessa enemmänkin.
Sinivalkoinen...Katso liite: 55391
Minä jo luulin, että täällä olisi tietoa puolustusvoimien suuresta brodeeraustilauksesta.
Meille ne on ainakin jo jaettu. Vetästään sitten nopeasti hihaan killumaan.Katso liite: 55391
Minä jo luulin, että täällä olisi tietoa puolustusvoimien suuresta brodeeraustilauksesta.
Itse pidän enemmän tuosta maastokuviollisesta.Sinivalkoinen...
Sinäkö sait tilauksen? Onnittelut, noilla tikkauskoneet saa pyörimään joksikin aikaa!Katso liite: 55391
Sinivalkoinen on meidän juhla-asuihin. Ja juhlan aihe se olisikin.Itse pidän enemmän tuosta maastokuviollisesta.
Mihin ihmeen juhla-asuihin?Sinivalkoinen on meidän juhla-asuihin. Ja juhlan aihe se olisikin.
Joo noissa on jo yritystä. Noudatettu vähän perinteitäkin eikä vain apinoitu (länsi)armeijoiden kuumimpia trendejä. Paremmat kengät voisi valita, ja seuraavaan housusatsiin resöörit jotka ei näytä Adidas-verkkareiden heijastenauhoilta.No se oli vitsi. Mutta onhan siellä palveluspukua ja juhlapukua sekä paraatipukua jne (kamalan näköisiä muuten). Ja tosimiehet&naiset juhlii Natoa maastopuvussa.
Edit: tässä oli jo jotain hyvää:
Tuohon pukuun sopisi paremmin kunnon nahkasaappaat...Joo noissa on jo yritystä. Noudatettu vähän perinteitäkin eikä vain apinoitu (länsi)armeijoiden kuumimpia trendejä. Paremmat kengät voisi valita, ja seuraavaan housusatsiin resöörit jotka ei näytä Adidas-verkkareiden heijastenauhoilta.