Höh, eihän tuommoisia kysytä van asetetaan rouvan tapahtuneen faktan eteen. Tuskin se nyt panee eropaperit vetämään tahkon takia.
On helpompi saada anteeksi kuin saada lupa....toimii monessakin asiassa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Höh, eihän tuommoisia kysytä van asetetaan rouvan tapahtuneen faktan eteen. Tuskin se nyt panee eropaperit vetämään tahkon takia.
Metästä. Jos on pikaisesti pitäny varttaa niin Puuilon varsia olen käyttänyt.Mistähän löytyisi varsi, kun vanha billnäs tarvisi varttaa uusiksi? Kaupoissa kun on erikokoiselle kirveensilmälle varsia
Erikoinen on väri..tuollaiseen en ole törmännyt vaikka mulla kaikenlaisia teriä varastossa on paljon,tulee kunnostettua sillointällöin iltapuhteiksi kirvehiä.Tuli ostettua käytetty Billnäs 1134, jossa alkuperäisenä värinä on VIOLETTI
Onko kukaan muu kohdannut vastaavaa? Yleensähän Billnäsit ovat mustia, punaisia, sinisiä tai lopuksi Fiskarsin oransseja, mutta että violetti...
Katso liite: 31941
Kyllä niitä näköjään on ollut, nyt minullakin jo kaksiErikoinen on väri..tuollaiseen en ole törmännyt vaikka mulla kaikenlaisia teriä varastossa on paljon,tulee kunnostettua sillointällöin iltapuhteiksi kirvehiä.
Aika harva nykyään tarvii puukkoa mihinkään. Itsekään en ole puukkoa käyttänyt ties kuinka pitkään aikaan vaikka niitä on muutama.kovin on nykyihminen vieraantunut pukosta..