tulikomento
Supreme Leader
Uusinta uutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa elävät muistot mieleen vesistönylityksestä. Munat huurteessa joskus, jossain siellä oltu, tosin aurinko ei paistanut, eikä ollut kesä....Uusinta uutta.
Radiokeskustelu joka kuuluu alussa on elokuvasta Generation Kill. Minulla oli se joskus soittoäänenä puhelimessa. Voi niitä ihmisten ilmeistä kun puhelin soi jossain yleisellä paikalla.
Laatusarja, pitäisi katsoa uudestaan. Nyt kun Mattiskin ehti tulla paremmin maailmalle tutuksi sitten edellisen katselukerran.Radiokeskustelu joka kuuluu alussa on elokuvasta Generation Kill. Minulla oli se joskus soittoäänenä puhelimessa. Voi niitä ihmisten ilmeistä kun puhelin soi jossain yleisellä paikalla.
Sehän on tv-sarja eikä leffa. Varsin hyvä sellainen modernista sodankäynnistä.Radiokeskustelu joka kuuluu alussa on elokuvasta Generation Kill. Minulla oli se joskus soittoäänenä puhelimessa. Voi niitä ihmisten ilmeistä kun puhelin soi jossain yleisellä paikalla.
Olisin veikannut että sinulla olisi kuularuisku laulu soittoäänenä.Radiokeskustelu joka kuuluu alussa on elokuvasta Generation Kill. Minulla oli se joskus soittoäänenä puhelimessa. Voi niitä ihmisten ilmeistä kun puhelin soi jossain yleisellä paikalla.
Se olisi aika mautonta. Radioviestintä oli paljon jännempi.Olisin veikannut että sinulla olisi kuularuisku laulu soittoäänenä.
Das Boot leffasta hälytyshuuto kun pärähtää soimaan keskellä yötä kovaan ääneen kesken unien on toiminta aika sekavaa aluksi.Se olisi aika mautonta. Radioviestintä oli paljon jännempi.
Das Boot leffasta hälytyshuuto kun pärähtää soimaan keskellä yötä kovaan ääneen kesken unien on toiminta aika sekavaa aluksi.
Uusinta uutta.
Snif.. Ja kun mie olen toivonut tuollaista komppaniaa Ahvenanmaalle.
Ties vaikka olisikin...
Ties vaikka olisikin...
Jos olen oikein tavannut Ahvenanmaan demilitarisointi sopimukset. Niin Ahvenanmaalle saisi perustaa sisäministeriön alaisen varusmieskoulutusyksikön.
Jonka takia välillä ehdottelin/ehdottelen, että Ahvenanmaalle pitäisi perustaa Rajan merivartiokomppania.
Jep. PV:n joukkoja alueella ei rauhan aikana saa olla. Sisäministeriön alaisten joukkojen käyttämistä ei ole erikseen kielletty.
Ilmeisesti affenilla on lapsenusko siihen että voivat pysyä neutralina territoriana sodassa.
Itse uskon, että heillä on halu ja usko siitä, että joku muu huolehtii heidän asioistaan ja tietysti myös maksaa kaiken.Ilmeisesti affenilla on lapsenusko siihen että voivat pysyä neutralina territoriana sodassa.