Onko foorumilaisilla jääkäri XL rinkkaa? Kaipaisin kokemuksia kapistuksesta
Kerro omista kokemuksista jos hankit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko foorumilaisilla jääkäri XL rinkkaa? Kaipaisin kokemuksia kapistuksesta
Itse vertailisin Varustelekan Rynnäkköreppuun. Lekan on parikymppiä halvempi, koko melkein sama yms...JahtiJakt Rokua metsästäjän päiväreppu | Motonet Oy
JahtiJakt Rokua -päiväreppu on suunniteltu aktiivisen metsästäjän käyttöön. Erittäin vahvat ja miellyttävät kantoviilekkeet istuttavat metsästysrepun...m.motonet.fi
Olisiko tästä tiedustelijan päivärepuksi? Onko kokemuksia noista Jahti Jakt kamoista? Miten kestää rymistelyä? Hintahan ei ole paha.
nopeasti arvosteluita kun tsekkailin, niin aika äänekäs kilisivine solkineen. Pitää käydä kokeilemassa kumpikin.Itse vertailisin Varustelekan Rynnäkköreppuun. Lekan on parikymppiä halvempi, koko melkein sama yms...
Itsellä Miltec Assault reppu kestänyt SH:t, työreppuna ja virkamatkoilla hyvin 12vuotta. Vaikka välillä on tungettu aivan täpötäyteen, niin vetskarit yms kestänyt. Nyt rupes sisäpuolen PU pinnoite irtoamaan, niin hommasin ton Lekan isomman ryntörepun. Luottaisinko noihin sotatoimissa, kun repussa on panoksia, vaatetta, tväl-materiaalia, en. Tai jos pitäs selviytyä ton repun varassa 14päivää tiettömän taipaleen varrella, todennäköisesti en. Mutta sit se hinta vs parempiin reppuihin, jotka on sen 120-200€...Nuo halvat reput tuppaa pettämään rankassa menossa, tai ennemmin tai myöhemmin. Todennäköisesti olkaremmit painosta/vedosta tai vetoketju ylipakkaamisen johdosta.
Kilisee kuin aisakellot jouluna. Sain VL;n rynnäkkörepun lähes ilmaiseksi viime talvena kun niillä oli joku kampanja joten tiedän kokemuksesta.nopeasti arvosteluita kun tsekkailin, niin aika äänekäs kilisivine solkineen.
Itse itselleni vastaten: yhden viikonlopun perusteella (rymistelyä sateisen Dragsvikin metsissä tiedustellen ja iskuosastossa pörräten) erittäin hyvä kapistus. Istui itselle selkään hyvin, ei kilise ja hölsky. Tuntuu olevan hyvää tekoa. Positiivinen yllätys.JahtiJakt Rokua metsästäjän päiväreppu | Motonet Oy
JahtiJakt Rokua -päiväreppu on suunniteltu aktiivisen metsästäjän käyttöön. Erittäin vahvat ja miellyttävät kantoviilekkeet istuttavat metsästysrepun...m.motonet.fi
Olisiko tästä tiedustelijan päivärepuksi? Onko kokemuksia noista Jahti Jakt kamoista? Miten kestää rymistelyä? Hintahan ei ole paha.
Ainakin molletaskut vetskarilla on identtisiä tasmanian tigerin kanssa.Minua häiritsee kovasti näissä JahtiJakt-merkin tuotteissa ettei kerrota missä valmistettu koska minä googlaan ja haen tietoa tavarasta enennkuin ostan. Sen takia ei ole koskaan tullut ostettuakaan eikä tule, tuota merkkiä.
Ainakin molletaskut vetskarilla on identtisiä tasmanian tigerin kanssa.
Tänä kesänä motonetistä ostetussa jahtijakt paidassa lukee designed in Finland, made in India. Katsoin myös ~11 vuotta sitten erätukusta ostettua softshell takkia ja siinä on tarkat pesuohjeet, mutta ei mitään mainintaa missä tehty.JahtiJakt oli alunperin Erätukun tuotemerkki, jonka Motonet osti Erätukun konkurssipesästä. Villinä arvauksena voisi heittää, että JahtiJaktit valmistetaan edelleen "alihankintana sopimustehtailla etupäässä Aasiassa".
"Erätukun omia tuotemerkkejä olivat JahtiJakt, North Ice, NorthSky, Woodlander ja Gore-Texin kaltainen kalvotekstiili Air-Tex. [6] [7] Erätukku valmistutti tuotteensa alihankintana sopimustehtailla etupäässä Aasiassa."
Erätukku – Wikipedia
fi.wikipedia.org
"Auto- ja vapaa-ajantarvikkeita myyvä Motonet on hankkinut itselleen oikeudet kahteen Erätukun aiemmin hallitsemaan tavaramerkkiin ja niiden tuotteisiin. Tavaramerkit ovat JahtiJakt ja Woodlander."
Motonet osti Erätukun konkurssipesästä oikeudet kahteen tavaramerkkiin
"Uudet brändit tulevat myyntiin Motoneteihin ensi vuoden aikana", ketjun toimitusjohtaja Antti Tiitola kertoo.www.kauppalehti.fi
ALICE PACKAlicen saat tällä modauksella tosi siedettäväksi kannettavaksi. https://geekprepper.com/alice-pack-bug-out-bag-upgrade/
Itselläni ei ole kokemusta, mutta tuossa linkki arvosteluun.Onko jollain kokemusta tästä rinkasta?
Berghaus Crusader III 90+20 rinkka - Varusteleka.com
Uuden sukupolven versio legendaarisesta Crusader-rinkasta. Ajatusmaailma järeästä sotilasrinkasta on sama, mutta soppaan on lisätty kaikki nykypäivän herkut.www.varusteleka.fi
Ostin ruotsalaisen LK35 repun ulkoisella metallirangalla. Alicesta en osaa sanoa mitään mutta minulle tuo ruotsalainen ranka on erittäin mukava selässä.Alkuperäisen rungon kanssa en tule toimeen ollenkaan enkä aio sitä käyttää.