arix
Respected Leader
Tuo on profeetan osa omalla maallaan...Tietysti.
Tosta puuttuu pari tärkeää asiaa, joten voitte halutessanne lähestyä mua. Konsultoin lompakko-orientoituneella otteella mielelläni.
Ei olisi. Vituttaisi kuin pientä eläintä.
Mun elämäni isoimpia vitutuksen aiheita on se, että mun ajattelu ja ideointi tuntuu kelpaavan tosi moneen suuntaan, mutta vain ilman minua.
Raha, kunnia, uramahdollisuudet, eläkekertymä yms. menevät aina niille jotka ovat liian tyhmiä ja/tai epäluovia keksimään itse mitään. Se vituttaa.
Sitten kun ne nyysii muiden ajattelua omaksi edukseen, niin ne lähes poikkeuksetta eivät käsitä asiaa kunnolla, joten se toteutukseen menevä juttu on yleensä paljon huonompi kuin alkuperäinen ajatus.
Olisin tyytyväinen vain siinä tapauksessa että olisin itse siinä joukossa joka hyötyy palkan, palkkioiden, korvausten, eläkekertymän ja/tai muun Euroopan keskuspankin leimalla varustetun muodossa siitä ajatustyöstä mitä teen.
Korjausehdotus: Muuta Ruotsiin ja julkaise ideasi Suomelle Hesarin vieraskynässä jne. Rahaa, piparia ja mainetta tulisi niin maan perkeleesti ovista ja ikunoista että pankit itkisivät kateudesta...