Rinteen/Marin hallituksen politiikka ja siitä keskustelua.

Nyt kun tuli vielä tämä Kesärannan Finland-tissit kuva ulos, niin vähän alkaa utelias mieleni kysymään että eikö näillä henkilöillä ole mitään tajua siitä minkä instutuution kanssa pelleilevät. Ja miksi sitten tuollaisten annetaan pyöriä pääministerin kanssa? Kuka saatana siellä imagoa hoitaa? Joku vitun 27-v someinfluensseri vai, vaikuttaisi siltä.

Kyllä minulle käy että pääministeri on vähän rennompi kuin totutusti. Mutta jotain rajaa, festari kuvat olivat hyviä mutta nää viimeisimmät...

Nyt kun tuli vielä tämä Kesärannan Finland-tissit kuva ulos, niin vähän alkaa utelias mieleni kysymään että eikö näillä henkilöillä ole mitään tajua siitä minkä instutuution kanssa pelleilevät. Ja miksi sitten tuollaisten annetaan pyöriä pääministerin kanssa? Kuka saatana siellä imagoa hoitaa? Joku vitun 27-v someinfluensseri vai, vaikuttaisi siltä.

Kyllä minulle käy että pääministeri on vähän rennompi kuin totutusti. Mutta jotain rajaa, festari kuvat olivat hyviä mutta nää viimeisimmät...
Tissit on keskeinen instituutio :rolleyes:

Tuossa edellä oli nappiin osunutta tekstiä päihderiippuvaisen henkilön kehityksen kaaresta. Kun tarkastelee juuri tuota porukkaa mihin viittasit, asettaisin kysymyksen pääministerin suuntaan. Mitä hän hakee ja miksi hän hyväksyy tuollaisen porukan kintereilleen, ja kutsuu heitä vielä ystävikseen.

Kaikki ei ole kohdallaan, vaikka Kekkonenkin.

Erinomainen teksti.

Tästä "juoppogeenistä" ei ole vielä saatu selvyyttä, mutta sukuhistorialla on tilastollinen huomattava merkitsevyys. Yksittäistä geeniä ei ilmeisesti ole.

Kuka muu on nähny huhutun kuvan olavi uusivirran ottama jossa aika marinin NÄKÖNEN on stringeissä sängyn laidalla... jos on marin niin... mielenkiintoisia aikoja.

Ja en postaa tänne! Tulis varmaa syyte.

Kuka muu on nähny huhutun kuvan olavi uusivirran ottama jossa aika marinin NÄKÖNEN on stringeissä sängyn laidalla... jos on marin niin... mielenkiintoisia aikoja.

Ja en postaa tänne! Tulis varmaa syyte.
Ei se järvi soutamalla kulu.
EDIT feikki kuva.

Liitteet

• 1661435605981.png
    1661435605981.png
    569 KB · Luettu: 148
Viimeksi muokattu:
Ei se järvi soutamalla kulu.

Siis ei vittu tätä nykymenoa. Kaveri pani yhtä kuuluisaa laulajatähtöstä jonka oli saanut baarista mukaansa. Sanoi että olisi pitänyt ottaa kuva jotta porukka olisi uskonut, mutta ei ottanut koska kunnioitti tätäkin yhdenyön panoa ja hänen yksityisyyttäänsä. Nyt näköjään pitää pistää kaikki jakoon...

Ei ristus, ei mulla muuta Marinille, kuin että luiskaan nämä nykyiset "kaverit". Näin löyhän moraalin omaavien kaverien kanssa ei ole muuta seurausta, kuin että siinä sekoaa omakin pää. Oli pm tai ei.

Tämä Teatterissa ollut mies henkilö on paljastunut näköjään Tekirin varatoimitusjohtaja Eeroksi. Hoitaakohan hän henkilökohtaisesti Sannan maineen parantelua? Ei ollut halunnut kommentoida jostain syystä ollenkaan suhdettaan pääministeriin eikä et onko tarjottu viestintäpalveluita.

Tissi- ym. kohun keskellä kompromaatista kohistessa kannattaa myös muistaa, että enää ei mennä Sperbankkiin töihin. Näin ainakin uskoisin.

Tämä kyseinen kuva on feikki. Tätä on vitsillä levitetty ylilaudalla vuoden päivät ainakin.
Vaikka Marinista ja vasemmistohallituksen politiikasta ei moni, minä mukaan lukien, pidäkkään, niin pyritään kuitenkin olla antamatta turhaan aseita viholliselle, esim jättämällä tän kuvan levitys väliin.

Yhtenäisyydellä Suomi selvisi viime sodista ja sitä ainakin itse pyrin ylläpitämään, vaikka olenkin erilaidalta puoluekenttää.

Back