taktinen taistelumajava
Kapteeni
Kengät ja maastopuvut jää tähän - ja minä muuten olen sinulle herra Yli-perkile!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kengät ja maastopuvut jää tähän - ja minä muuten olen sinulle herra Yli-perkile!
Mitähän kusta tuossa pullossa on?
Jo vain. Mutta kuluuhan siinäkin jokunen aika kun saa reserviläisiä edes noilla osumaan 500m radalla.!
Tuossa googlatessa tuli mieleen kysyä, että onko 9,3x62:lle saatavilla laillista sotilasluotia? Siis ei laajenevaa luotia?
PV:n sivut kertovat ITKK:n läpäisyksi 10-30mm. Luin kanssa, että tuo L-35 ei toiminut, mutta tekeeköhän panssarisytytysluoti ratkaisevan eron?
Ja höpö höpö. Teeppä sama temppu 223 hieman tuulisella säällä ja kasvatetaan etäisyys 500metriin. Ja jopa jenkit itse on sanonut että SPR teho loppuu yli +300m etäisyyksillä.
Jos etsitään sopivinta yleiskivääriä joka toimii RK:na ja DMR niin HK417 on huippuluokkaa siinä. Olematon rekyyli yms mahdollistaa nopeat maalin vaihdot yms.
JA SRA videoiden linkkaaminen vs taistelukenttä. Lisätääs kaverille tst-varustus, vihu joka ehkä ampuu takasin. Ja näyttäs olevan aika ihanteeliset olosuhteet tossa. Tuuli ehkä 2-3m/s? Jos sitäkään.
Älä ny hyvä mies ole noin herkkänahkainen. Kyllä kai nyt yhden poikkipuolisen viestin sietää. Alkoiko tämä kiukuttelu siitä viikon bannista, vai onko tätä jatkunut pidempään?Sain piilotettua tuon sra kansion joten kenttä on teidän.
Nyt joku toinen voi jakaa tietoa.
(Samoin siellä olleet kommentit linkit ja videot on poistettu)
(Ideana oli tuossa ”mediakansiossa” antaa tieto paketti xxx ammutaan.
Itse pidin sitä aika kattavana ja hyvänä ideana.
Oli näkyvissä ampumakoekin.
Se ettei teoriakokeesta mainittu mitään oli kyllä puute.)
@Ottoville Sulla on hyviä postauksia, mutta postaisit ne orkkisketjuihin, niin seuraaminen helpottuisi. Tämä Roskaa-ketju antaa kuvan jostain ikuisesti kestävästä menkkaränkästä...
Voitko heittää muutaman esimerkin missä sinun teksteistä olisi vedetty herneitä nenään tai missä viesteissä olet tuntenut jääväsi eri asemaan muihin nähden?Roskaa ketju on nimenomaan omaksi iloksi (Täällä suurin osa viesteistä saa olla rauhassa ilman että niistä vedetään hernettä nenään.).
Jotta viralliset keskustelut pysyvät oikealla linjalla ja ei esiinny kiusallisia sora ääniä.
Olen vain oppinut ettei omat mielipiteet ja ideat ole kovin korkeassa kurssissa täällä.
Eikä niitä ole missään tapauksessa soveliasta postittaa ”oikeiden keskustelijoiden” kiusaksi.
Sillä ettei kaikilla ole samanlaisia oikeuksia/velvollisuuksia on myös hintansa.
Esim. Aloin lukea ”Myrskyinen elämä” kirjaa liittyen He112 ja W 29 .
He112 keskusteltiin hävittäjissä ja W29 olisi saanut kysymyksen tuonne ”kysymys vastaus osioon”.
Samoin tutustuin Oswald Boelcke tarinaan hävittäjä ässät osiota varten.
Suunnitteli myös että kokoan noita kuvia kaivauksista taistelupaikoilta tuonne media osioon (olisi kuvat tallessa ja yhdessä paikassa).
Mutta onneksi en ole sitä aloittanut kun tuo xxx osiokin meni p.....
Lisäksi olen joutunut heittämään paljon työtä roskiin kun joku ”oikea keskustelija” on huomannut suuren virheen tai määritellyt sen ot:ksi.
PS:
Me vain olemme eri asemassa tällä.
Koska tämä on roskaketju niin kai se tämäkin sopii tänne:
Minä olisin modena potkinut tämmöisen lapsellisen pellen pellolle jo kauan sitten.
En postannut tuota videota tarkoituksenani kritisoida tai kauhistella ählämien ampumista, vaan lähinnä siksi, että heko-miehistön jahtikuume ja kommentit olivat varsin mielenkiintoista ja paikoin jopa huvittavaa kuunneltavaa.