Roskaa.

Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
tumblr_lyl8k8BJ2S1qf1wulo1_500.jpg


Kengät ja maastopuvut jää tähän - ja minä muuten olen sinulle herra Yli-perkile!
 
Viimeksi muokattu:
PV:n sivut kertovat ITKK:n läpäisyksi 10-30mm. Luin kanssa, että tuo L-35 ei toiminut, mutta tekeeköhän panssarisytytysluoti ratkaisevan eron?


Mielenkiintoisempi vaihtoehto olisi ollut L-34/II tulinopeus oli 350 laukausta minuutissa ja lähtönopeuskin 830ms. Lisäksi siitä oli lipas (15 ja 45 patr) ja vyösyöttöinen malli.
Eli olisi saavutettu sama panssarinläpäisy kuin ”norsupyssyllä”.
file.php
file.php


Olisi saatu samalla panssaritorjunta ase ja it- ase jalkaväelle. Ja vaikka aika ajoi ohi 20mm pst aseiden, hyvin nopeasti.
Olisi it käyttö ollut mahdollista pitkäänkin.
Noin 1500 norsupyssyn sijaan L-34/II olisi saatu vielä kannaksella mukavasti rautaa ilmaan maataistelulentäjien kiusaksi.
Ase ei olisi tarvinnut muuta kuin etujalan/tuen, perän, suujarrun ja vaihtimen ( ei tietenkään pakollinen kyllä takkia voi apua lyhyillä sarjoillakin)
Asetta valmistettiin 12 kpl 30-luvulla merivoimille VMV veneisiin.
 
Ja höpö höpö. Teeppä sama temppu 223 hieman tuulisella säällä ja kasvatetaan etäisyys 500metriin. Ja jopa jenkit itse on sanonut että SPR teho loppuu yli +300m etäisyyksillä.
Jos etsitään sopivinta yleiskivääriä joka toimii RK:na ja DMR niin HK417 on huippuluokkaa siinä. Olematon rekyyli yms mahdollistaa nopeat maalin vaihdot yms.
JA SRA videoiden linkkaaminen vs taistelukenttä. Lisätääs kaverille tst-varustus, vihu joka ehkä ampuu takasin. Ja näyttäs olevan aika ihanteeliset olosuhteet tossa. Tuuli ehkä 2-3m/s? Jos sitäkään.
 
Ja höpö höpö. Teeppä sama temppu 223 hieman tuulisella säällä ja kasvatetaan etäisyys 500metriin. Ja jopa jenkit itse on sanonut että SPR teho loppuu yli +300m etäisyyksillä.
Jos etsitään sopivinta yleiskivääriä joka toimii RK:na ja DMR niin HK417 on huippuluokkaa siinä. Olematon rekyyli yms mahdollistaa nopeat maalin vaihdot yms.
JA SRA videoiden linkkaaminen vs taistelukenttä. Lisätääs kaverille tst-varustus, vihu joka ehkä ampuu takasin. Ja näyttäs olevan aika ihanteeliset olosuhteet tossa. Tuuli ehkä 2-3m/s? Jos sitäkään.


Kyse on ampuma taidosta ja maalin vaihdosta joka tuossa sujuu.
Ja jos sen osaa vaikka radalla niin siitä on apua taistelusakin.
Ampumista on vaikeaa oppia muuten kuin ampumalla.
Onhan ampuminen aivan eri asia radalla kuin taistelussa.
Mutta elä huoli kuten huomaat, häiritsevä video/teksti on poistettu.

Mutta syvin pahoitteluni että olen esittänyt sar videoita tai puhunut asiasta mitään.
SRA:han liittyvä teksti poistettu/poistetaan.

Saattaa mennä vähän aikaa että saan nuo mediat poistettua (kommentit ja linkit sain jo pois)
Enkä levittele enää asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
SRA on aivan loistava laji parantaa aseen käsittelytaitoa. Mutta se ei suoraan sovellu vertaukseksi taistelukentän oloshuteista. Ehkäpä tuleva TST-luokka parantaa sitä osuutta.
 
Sain piilotettua tuon sra kansion joten kenttä on teidän.
Nyt joku toinen voi jakaa tietoa.
(Samoin siellä olleet kommentit linkit ja videot on poistettu)


(Ideana oli tuossa ”mediakansiossa” antaa tieto paketti xxx ammutaan.
Itse pidin sitä aika kattavana ja hyvänä ideana.
Oli näkyvissä ampumakoekin.
Se ettei teoriakokeesta mainittu mitään oli kyllä puute.)
 
Viimeksi muokattu:
Sain piilotettua tuon sra kansion joten kenttä on teidän.
Nyt joku toinen voi jakaa tietoa.
(Samoin siellä olleet kommentit linkit ja videot on poistettu)


(Ideana oli tuossa ”mediakansiossa” antaa tieto paketti xxx ammutaan.
Itse pidin sitä aika kattavana ja hyvänä ideana.
Oli näkyvissä ampumakoekin.
Se ettei teoriakokeesta mainittu mitään oli kyllä puute.)
Älä ny hyvä mies ole noin herkkänahkainen. Kyllä kai nyt yhden poikkipuolisen viestin sietää. Alkoiko tämä kiukuttelu siitä viikon bannista, vai onko tätä jatkunut pidempään?

Onko samoja oireita tuolla tavallisessa elämässä? Jos, niin tämähän olisi turvallinen ympäristö pienelle siedätyshoidolle.

Ryhtiä.
 
@Ottoville Sulla on hyviä postauksia, mutta postaisit ne orkkisketjuihin, niin seuraaminen helpottuisi. Tämä Roskaa-ketju antaa kuvan jostain ikuisesti kestävästä menkkaränkästä...



Roskaa ketju on nimenomaan omaksi iloksi (Täällä suurin osa viesteistä saa olla rauhassa ilman että niistä vedetään hernettä nenään.).
Jotta viralliset keskustelut pysyvät oikealla linjalla ja ei esiinny kiusallisia sora ääniä.
Olen vain oppinut ettei omat mielipiteet ja ideat ole kovin korkeassa kurssissa täällä.
Eikä niitä ole missään tapauksessa soveliasta postittaa ”oikeiden keskustelijoiden” kiusaksi.
Sillä ettei kaikilla ole samanlaisia oikeuksia/velvollisuuksia on myös hintansa.

Esim. Aloin lukea ”Myrskyinen elämä” kirjaa liittyen He112 ja W 29 .

He112 keskusteltiin hävittäjissä ja W29 olisi saanut kysymyksen tuonne ”kysymys vastaus osioon”.
Samoin tutustuin Oswald Boelcke tarinaan hävittäjä ässät osiota varten.
Suunnitteli myös että kokoan noita kuvia kaivauksista taistelupaikoilta tuonne media osioon (olisi kuvat tallessa ja yhdessä paikassa).
Mutta onneksi en ole sitä aloittanut kun tuo xxx osiokin meni p.....
Lisäksi olen joutunut heittämään paljon työtä roskiin kun joku ”oikea keskustelija” on huomannut suuren virheen tai määritellyt sen ot:ksi.


PS:
Me vain olemme eri asemassa tällä.
 
Roskaa ketju on nimenomaan omaksi iloksi (Täällä suurin osa viesteistä saa olla rauhassa ilman että niistä vedetään hernettä nenään.).
Jotta viralliset keskustelut pysyvät oikealla linjalla ja ei esiinny kiusallisia sora ääniä.
Olen vain oppinut ettei omat mielipiteet ja ideat ole kovin korkeassa kurssissa täällä.
Eikä niitä ole missään tapauksessa soveliasta postittaa ”oikeiden keskustelijoiden” kiusaksi.
Sillä ettei kaikilla ole samanlaisia oikeuksia/velvollisuuksia on myös hintansa.

Esim. Aloin lukea ”Myrskyinen elämä” kirjaa liittyen He112 ja W 29 .

He112 keskusteltiin hävittäjissä ja W29 olisi saanut kysymyksen tuonne ”kysymys vastaus osioon”.
Samoin tutustuin Oswald Boelcke tarinaan hävittäjä ässät osiota varten.
Suunnitteli myös että kokoan noita kuvia kaivauksista taistelupaikoilta tuonne media osioon (olisi kuvat tallessa ja yhdessä paikassa).
Mutta onneksi en ole sitä aloittanut kun tuo xxx osiokin meni p.....
Lisäksi olen joutunut heittämään paljon työtä roskiin kun joku ”oikea keskustelija” on huomannut suuren virheen tai määritellyt sen ot:ksi.


PS:
Me vain olemme eri asemassa tällä.
Voitko heittää muutaman esimerkin missä sinun teksteistä olisi vedetty herneitä nenään tai missä viesteissä olet tuntenut jääväsi eri asemaan muihin nähden?
 
En postannut tuota videota tarkoituksenani kritisoida tai kauhistella ählämien ampumista, vaan lähinnä siksi, että heko-miehistön jahtikuume ja kommentit olivat varsin mielenkiintoista ja paikoin jopa huvittavaa kuunneltavaa. :uzi:


Eli kaikkia voi apua kun vain haluaa saada toimintaa ja tähti lippu on takataskussa.
Ja maalit ovat ”ählämejä” jotka mielestäsi ovat selvästi toisen luokan ihmisiä,
Tuossa iloksesi kuva toisesta hienosta hetkestä jossa maalina oli vain vinosilmiä.

Jota eivät ole myöskään ihmisiä ilmeisesti, mittapuusi mukaan.

My_Lai_massacre.jpg
Dead_man_and_child_from_the_My_Lai_massacre.jpg


 
Viimeksi muokattu:
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top