No niin. On tullut aika minun puolestani pistää piste tälle nimenomaiselle aiheelle. Ja aluksi mainittakoon, että seuraavalla tekstillä en millään lailla viittaa kehenkään palstan kirjoittajaan, vaan ainoastaan julkisiin toimijoihin.
Puhtaasti omana kantani sanon, että halveksin näitä ruumiinryöstäjiä kuten tämä nk. uuden dokumentin tekijä ja Saksalainen "Group of experts".
Jos nämä tahot olisivat tuoneet jotain uutta tietoa tai näkemyksiä aiheeseen, olisin ensimmäisenä hurraamassa heidän panokselleen totuuden julkaisemiseen.
Mutta ainoa mitä he tuovat keskusteluun on suoria valheita toisten töistä, vääristeltyjä lausuntoja sanotuista asioista, täysin keksittyjä fysikaalisia tosiasioita ja sekavia, yksittäisiä, kokonaisuudesta irroitettuja todisteita.
Ja miksi? Totuuden takia? Paskat. Raha puhuu. Yhdelle maksetaan suoraan ja toinen tekee nimeä ja fyrkkaa itselleen sitä kautta.
Tämänkin hyväksyn. Bisnes is bisnes, kaikkien täytyy elää ja kuolleet eivät enää välitä näistä asioista. Mutta nämä rotat eivät elä siitä. Vaan he elävät elossa olevien omaisten tuskalla. He elättävät kuvitelmia ja näkemyksiä valheellisilla menetelmillään saadakseen itselleen lisää julkisuutta ja mainetta.
Sellaista tosiasiaa ei ole, eikä koskaan tule olemaan, joka saisi nämä haaskalinnut lopettamaan tarinansa. Vaikka koko hylky olisi nostettu, nämä madot olisivat löytäneet jonkun ikkunaluukun tai metallinkappaleen jatkaakseen bisnestään. Niin tulee olemaan jatkossakin. Tämä tarina ei tule loppumaan koskaan. Aina joku haluaa tienata vielä kopeekan jollain tarinalla.
Olen aina alusta lähtien uskonut virallisen kertomuksen. En kiellä sitä. Se on looginen, mitattu ja kuvaa tapahtumia niin hyvin kuin nähdäkseni on mahdollista kuvata vaikka se ei olekkaan täydellinen ja pitää sisällään eräitä puutteita. On täysin sattumaa, että näin henkilökohtaisesti 16 vuotta sitten materiaalia, joka vahvisti yhden pienen, eikä edes mitenkään merkittävän osan tarinasta. Osan, joka ei edes liity uppoamiseen ja sen syihin mitenkään.
Mutta kuitenkin. Edellä mainituista syistä en arvosta näitä tarinoitsijoita ja heidän kehitelmiään. Ja edelleen korostan, että en tässä puhu palstan kirjoittajista.
Ps.
@Merten sheriffi joutuu vielä tässä ketjussa vastaamaan minulle väitteestään USA:n tunnustamasta alien-teknologiasta. Mutta antaa tämän aiheen keskustelun tulla päätökseensä ennen sitä
.