Rauhantekijä
Greatest Leader
... ja no hanskatkin...hyviä "tacticool" vinkkejä ....Vielä jos on lippalakki väärinpäin...siitä saa +3... Aurinkolasit lisänä ja tulos on jo +4...
Jaahas, moneenkas asti se on Varusteleka auki tänään...
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... ja no hanskatkin...hyviä "tacticool" vinkkejä ....Vielä jos on lippalakki väärinpäin...siitä saa +3... Aurinkolasit lisänä ja tulos on jo +4...
En eoikein tiedä mihin tämän laittaisi, pistetään tänne:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005121962.html
Suomalainen Antti Kurhinen ehdolla poikkeuksellisen raakaan venäläiseen tosi-tv-ohjelmaan – jopa raiskaukset ja murhat mahdollisia
Joulukuussa BBC kohahdutti kertomalla venäläisten valmistelevat kovaa vauhtia uutta tosi-tv-sarjaa, joka vie selviytymisseikkailun aivan uudelle tasolle.
Game 2: Winter -sarjassa kilpailijat viedään Siperian luonnon armoille, joissa he joutuvat selviytymään yhdeksän kuukautta rankoissa oloissa Novosibirskiä ympäröivissä metsissä. Sitä on luonnehdittu tosielämän ”Nälkäpeliksi”, joka on tuttu kirjoista ja elokuvista.
Sää voi vaihdella yli 30 asteen helteestä alle 40 asteen pakkasiin. Tv-kanava aikoo näyttää 2 000 kameran avulla yötä päivää, miten osallistujat selviävät Siperian pakkasista, karhuista ja susista. Tuottajien mukaan mitkä tahansa selviytymiskeinot tulevat kysymykseen, jopa raiskaukset ja murhat.
Eli tämä Antti haluaa ilmeisesti tulla sekä raiskatuksi että murhatuksi Siperiassa...kai tuo nyt lähempänäkin onnistuisi...
On se surkuhupaisaa, että joku vielä vuonna 2017 viitsii postailla sadan vuoden takaisten tapahtumien kuvia, ja yrittää vetää niistä jotain yhtymäkohtaa nykypäivän yhteiskunnan henkisiin asenteisiin.
mä meinaan sitä ololistaa, mutta se toimii, te että nä mut jos mä oon kirjoitanut sisään !Näen sun viestit.
Ei näy sua siellä.mä meinaan sitä ololistaa, mutta se toimii, te että nä mut jos mä oon kirjoitanut sisään !
ei mutta mulla on semmoinen fiilis että kun mä kirjoitan sisään niin moneet kirjoitaa ulos , niin mietin jos se on mun syy....Ei näy sua siellä.
Oletko ujo?
Mutta kun sinusta ei ole kuulunutkaan mitään..Ei pihaustakaan vaikka olisi laittanut korva ruutuunei mutta mulla on semmoinen fiilis että kun mä kirjoitan sisään niin moneet kirjoitaa ulos , niin mietin jos se on mun syy....
Antti Kurhinen kiinnostui vaginahierojan ammatista nähtyään toimen harjoittajan työtä televisiossa. Antti päätti kouluttautua jossain vaiheessa vaginahierojaksi, mutta mielenkiinto ammatinvalintaa kohtaan on ylittänyt kaikki mittapuut
Sellainen pieni tarkennus ylläolevasta artikkelista, että IR-pohjaiset MAWit pystyvät kyllä havaitsemaan ohjuksen senkin jälkeen, kun rakettimoottori on sammunut. Ohjuksen kärki hehkuu kohtalaisen lämpimänä supersoonisissa nopeuksissa.
Tällaiselle ketjulle on ehkä tilausta mutteriväännön rinnalle.
Äkkiä voisi luulla että tuo IR jälki on moottorin palaessa huomattavasti suurempi.
Mikä helpottaa huomattavasti sen havaitsemista.
Tämä viestini on täysin OT joten siksi tänne.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703152200086067_uu.shtmlRisumieheksi sosiaalisessa mediassa kiertäneen videon vuoksi kutsuttu mies on kuollut sairaalassa, kertoo Kouvolan Sanomat.
Lehden mukaan mies kuoli maanantaina 13. maaliskuuta. Mies oli kuollessaan 72-vuotias. Sairaalahoitoon hän joutui 23. helmikuuta.
Kouvolan Sanomat perustelee kertovansa kuolemantapauksesta, koska miehen omainen on näin toivonut.
Turkin tukema maahanmuuttajapuolue nousi Hollannin parlamenttiin
Radikaali monikulttuuripuolue vastustaa integraatiota Hollannin valtakulttuuriin
ULKOMAAT to 16.03.2017 11:06 http://beta.oikeamedia.com/o1-8221
Hollannissa toimiva maahanmuuttajien puolueena profiloitunut DENK, joka on suomeksi käännettynä “ajattele”, on noussut maan parlamenttiin. Kahden turkkilaistaustaisen entisen työväenpuolueen kansanedustajan Tunahan Kuzun ja Selçuk Öztürkin perustama uusi puolue sai keskiviikkona käydyissä vaaleissa kolme paikkaa parlamentissa.
Puolue kampanjoi anti-kansallisilla, monikulttuurisilla ja rasisminvastaisilla teemoilla. Puolue on muunmuassa ehdottanut “rasismirekisterin” perustamista, johon joutuvilla henkilöillä ei olisi pääsyä julkisen sektorin työpaikkoihin.
He haluavat myös lopettaa puheen “integraatiosta” ja “maahanmuuttajista” ja korvata sen puheella “hyväksynnästä”, koska termi integraatio olettaa, että on olemassa valtakulttuuri, johon muiden tulisi sopeutua.
Puolue on myös ehdottanut muistomerkkien pystyttämistä jokaiseen kuntaan työperäisten siirtolaisten muistoksi. Entisen siirtomaaministeriön puolue muuttaisi kolonialismin museoksi. DENK haluaa myös lopettaa hollantilaisen Zwarte Pietin jouluperinteen koska pitää tätä rasistisena. Ulkopolitiikan saralla puolue on tullut tunnetuksi Palestiinalaismyönteisyydestään.
Helmikuussa hollantilaislehti NRC Handelsblad raportoi DENKin käyttävän valeprofiileja sosiaalisessa mediassa vaikuttaakseen puolueen kannatukseen ja julkiseen mielipiteeseen. Puolueen edustajat vähättelivät syytöksiä ja vihjailivat, että muut puolueet käyttävät vastaavaa strategiaa enemmän.
Puolueen turkkilaisvaikutus on näkynyt sen suhtautumisessa armenialaisten kansanmurhaan, jota se ei pidä kiistattomana faktana vaan tapahtumana, joka vaatii “riippumatonta kansainvälistä tutkimusta”. Puoluetta onkin syytetty Turkin käsikassaraksi. Yhdysvaltalaisen ajatushautomo Gatestone Instituten julkaiseman artikkelin mukaan Turkin valtio tukee DENK-puoluetta aktiivisesti.
Puolue puolusti Turkin hallitusta kun se viime vuoden huhtikuussa pidätti turkkilaistaustaisen hollantilaistoimittajan Ebru Umarin. Umarin mukaan hänet pidätettiin koska hän oli twitterissä esittänyt kriittisiä kommentteja Turkin presidentistä RecepErdoğanista. Umar on sittemin vapautettu mutta häntä on kielletty poistumasta Turkista.
Turkin ja Hollannin viime aikoina pahasti tulehtuneet suheet ovat myös vaikuttaneet vaaleihin. Turkkilainen poliitikko ja Turkin Kansallismielisen toimintapuolueen puheenjohtaja Devlet Bahceli kannusti Hollannin turkkilaisia lähettämään vaaleissa viestin niille puolueille, jotka “loukkaavat Turkin kansakuntaa”.
“Täten kutsun kaikkia turkkilaistaustaisia ja Turkin kansalaisia Hollannissa olemaan unohtamatta niitä [poliitikkoja ja puolueita], jotka tulehduttivat Turkin ja Hollannin suhteet”, hän twiittasi seuraajilleen.
Turkin valtiollisen uutispalvelun Anadolun maanantaina julkaistun artikkelin mukaan DENKin “odotetaan voittavan turkkilaisten ja muslimien äänet maassa kasvavan rasismin seurauksena”. Hollannissa asuu noin puoli miljoonaa etnistä turkkilaista.